Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
benzin ibresi 10 saniye sürekli yanıyor 2 dk yanmıyor böyle olunca mı 30 km gidiyor yedekte yoksa sürekli yanınca mı arasında fark var mı sürekli yanma ve arada bir yanma ile
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
8
arkadaşlar salı günü iş icabı antalyaya gitmem gerekiyor.bursa-antalya(demre) arası güzergah ve yol bilgisi hakkında bilgi verebilirmisiniz.birde lastiklere tıkama jelli sıkmalımıyım.şimdiden teşekkürler
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
http://www.youtube.com/watch?v=Yo2hvsnpJBk&feature=youtu.be
sonunda yükledim yalnız susturucuyu çıkaramadım sonra tekrar yüklerim yeni video
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
arkadaslar onbin bakimi icin 300tl normalmi degisenler ngk bujiler orjinal yag filtresi hava filtresi temiizligi ipone yag arka balata lastikhavasi manet ayarlari zincir ayari vs
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
arkadaşlar salı günü iş icabı antalyaya gitmem gerekiyor.bursa-antalya(demre) arası güzergah ve yol bilgisi hakkında bilgi verebilirmisiniz.birde lastiklere tıkama jelli sıkmalımıyım.şimdiden teşekkürler

Uzun yola cikmadan once yanina patlak tamir spreyi her zaman al.

Saniyorum Kutahya - Isparta - Antalya seklinde gideceksin. Toroslari gecerken ve Antalya civarinda erimis zift uzerine atilmis micir - kum vs. var. Duz giderken bile kayiyo, virajlarda cok dikkat et. Genel uzun yol sorularini cevaplayabilirim. (Bir blog yazacagim zaman bulabilirsem)
 
Katılım
17 Tem 2013
Mesajlar
8
Antalyaya kadr çok rahat geldim ama demre ye gidene kadar çok zorladı beni.ayrıca motorum f1arızası verdi.büyük sorunmudur bilmiyrm merkeze gidince kawa servisine baktırıcam.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Silincer kapak vardi egzozda sökemedim gercek sesi o deģil zaten 250lik ćift silindirden 4silindir sesi gelecek egzoz varsa adres ver

2 silindir motordan zaten 4 silindir sesi almak istiyorsan sana vereceğim tek adres sahibinden.com'da 4 silindirli motorların satılık ilanı olacaktır, çünki 2 silindirden 4 silindir sesi alamazsın :)

zevklerle renkler tartışılmaz ama 25bin km ninja 250 kullanan birisi olarak diyebileceğim tek şey bana göre ninja'nın kendisine has çok güzel bir motor sesi var, özellikle şanzıman dişlileri ve standard egzostun çıkardığı ıslık sesi kullanıcıya çok güzel geliyor.

daha güzel ses elde etmek için geçtiğimiz yıllarda burada paylaştığım bir kaç video vardı, youtube history'den bulabilirsem tekrar paylaşırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

hava filitresi kutusu iptali ve K&N direkt hava filitresi uygulaması ile standard egzosttan gelen ses:

https://www.youtube.com/watch?v=3tPMwgdDRrY

bence piyasada satılan bir çok egzosttan daha iyi ses veriyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
ben ses meraklisi biri değilim istanbul trafiğinin güzel şoför'lerine uyuz olup sinirle taktirdiğim bişe kendi sesi yükses devirlerde 130-140 dan sonra sesi cokhoşumada gidiyoedu ama üzerime çikan da çok oluyordu
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
ben ses meraklisi biri değilim istanbul trafiğinin güzel şoför'lerine uyuz olup sinirle taktirdiğim bişe kendi sesi yükses devirlerde 130-140 dan sonra sesi cokhoşumada gidiyoedu ama üzerime çikan da çok oluyordu

birde susturucuyu çıkar öyle video çekebilir misin ben tiger taktım sharkta denedim shark çok bağrıyor tiger daha kibar
 
Katılım
12 Tem 2013
Mesajlar
249
18 günlük tiger egzoz satılık arkadaşlar almayı düşünenler olursa boşa 0 ına 535 tl vermesin uygun fiyata bırakıcam 1000 km kullanılmadı daha.
 
Katılım
28 Şub 2013
Mesajlar
21
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-ninja-250r-siyah-8.500km-175298257/detay

arkadaşlar linkte bulunan motor benim motorum ihtiyaçtan satılıktır :/ linkte bilgileri yer almaktadır. Ninja arayan arkadaşlar benimle iletişime geçebilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:14 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-ninja-250r-siyah-8.500km-175298257/detay

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:20 ----------

Forumdan motosikletini satmayi düşünen arkadaşlar varmi?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-kawasaki-ninja-250r-siyah-8.500km-175298257/detay
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst