Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
126
Bu motosikleti kullanan kimse yokmu? Bu motorda yakit gostergesi yok diye biliyorum nasil bir cozum buldu bunu kullananlar bir yardimci olursaniz sevinirim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Bu motosikleti kullanan kimse yokmu? Bu motorda yakit gostergesi yok diye biliyorum nasil bir cozum buldu bunu kullananlar bir yardimci olursaniz sevinirim.

Benzin ikaz ışığı yandiktan sonra 70km gidiyor demişti servis ama yandiktan sonra almakta fayda var ben şimdiye kadar sıkıntı çekmedim
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
VgvEDv.jpg

eğitim şart arkadaşlar
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar merhaba ninja 250r yada 250 sl motorunun test sürüşü için kawasakiye nasıl bir başvuru yapmam gerek bilen varmı ?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
ayd4Qg.jpg

tüm ninjacılara selam olsun:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

n5jv81.jpg

en temiz ninja250 ve 300:)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Selam beyler cbr600f'te kullanılmış leovinc sbk tüp egzozu ninja250'de kullansam sıkıntı olurmu ikinci el fiyat 500tl napayım alayımmı
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Karali ara boruyu yaptıktan sonra bence bir sıkıntı çıkmaz eksoz un içine iyi bak ama elyafları felan oynanmamış olsun :) taktıktan sonrada video isterim :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Karali ara boruyu yaptıktan sonra bence bir sıkıntı çıkmaz ekine iyi bak ama elyafları felan oynanmamış olsun :) taktıktan sonrada video isterim :)

Hii elyaflar hiç aklıma gelmemişti resimden gördüğüm kadarıyla dışı güzel görünüyordu bugün arayacağım adamı bakim ne diyor
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
15
Arkadaslar 2015 KAWASAKİ 250R SL modeli 1.97 boy 94 kilo oldugum icin kucuk geliyor bana.Ve tek silindir olması ve gucsuz motoru pek tatmin etmiyor.2013 model 5-8 km arasında ninja bakiyorum temiz.Kesinlikle ufacık bir yan dusme dahi olmucak.Bursa ve yakın cevrelerden.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaslar 2015 KAWASAKİ 250R SL modeli 1.97 boy 94 kilo oldugum icin kucuk geliyor bana.Ve tek silindir olması ve gucsuz motoru pek tatmin etmiyor.2013 model 5-8 km arasında ninja bakiyorum temiz.Kesinlikle ufacık bir yan dusme dahi olmucak.Bursa ve yakın cevrelerden.

Düşmeyen motormu var arkadaşım hele hele başlangıç motoru sayılacak motorda temiz kullanılmış bul yeter
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
14
Yarın başlangıç motoru olarak ninja 250 r'ye bakmaya gidecem motordan anlamadığımı bilmenizi isteyerek ne önerirsiniz nelere bakıyım ustaya götürücem ustaya ne söylemeliyim piyasanın bin lira altında bu biraz tedirgin etmiyor değil önerilerinizi bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst