Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
Arkadaşlar bu ilandaki motor benim eski motorum yaklaşık 5 ay önce sattıgımda 14.000km deydi.
Motor full boyalıdır ilanda yazdıgı gibi değildir. Ben bizzat custom color da boyattım.
Grenajlar onarıldı kafa - yan kırıktı.
Sağ ayaklık kırıldı aleminyum kaynak ve boya yapıldı sağlam ve gözükmüyor.
Sağ gidon eğildi sanayide düzeltildi.
Üstünde two brothers egzoz vardı çıkartmışlar.
Motorla 5-6 defa yan yatmam oldu.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2011-de-nesli-tukenen-beyaz-ninja-207145849/detay
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Ey ruuhhh, geldiysen 3 kez tıklat, bu ne yahu 1 ay olmuş foruma yazan yok, nerde bu Ninja'cılar ? Neyse ben sorularımı sorayım, cevabın kimden geleceğini az çok tahmin edebiliyorum, neyse.

1-)Şimdi bu grenajı pahalı arkadaşa koruma takozu takılıyor mu ? Orjinal yerine, universal olarak satılan takozlardan takılabilir mi ? Grenajın takoz genişliğinde delinmesi mi gerekiyor, yoksa aradan vidalama mümkün mü ?

2-) Genelde egsoz bağlantı kısmı hep paslı görüyorum. Sadece yağmur altında bırakmanın böyle bir kötü görüntüye sebep vermesi yeterli mi ?

3-) Amortisör keçelerini patlatan arkadaşlar, tek teker sevdalısı mı, yoksa hassas bir ayarı olduğu için memleketin girdili çıktılı yollarında zorluk mu çekiyor ?

Bu soruları sormak için biraz geç kalmış olabilirim :) Bir iki sene kadar :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
@sokullu ben motorumu 2013 5.ayda sıfır aldım
karenaj fiyatı sadece sol yan karenaj 800küsür koruma takozu takabilirsin delmeye gerek yok
16000 küsür km oldu ne pas var nede birşeyi tık demedi daha
amortisör keçesi filan bir problem yapmadı şimdiye kadar keçesi bozulan nasıl kullanılır bilmem araziye çıkıyor galiba
sende cbr250 yokmu napcan ninjayı çok birşey farketmez ama cbr250 tokatlamak istersen aayrı:) Ben sıkıldım artık ninjadan bakalım nasip
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
@sokullu ben motorumu 2013 5.ayda sıfır aldım
karenaj fiyatı sadece sol yan karenaj 800küsür koruma takozu takabilirsin delmeye gerek yok
16000 küsür km oldu ne pas var nede birşeyi tık demedi daha
amortisör keçesi filan bir problem yapmadı şimdiye kadar keçesi bozulan nasıl kullanılır bilmem araziye çıkıyor galiba
sende cbr250 yokmu napcan ninjayı çok birşey farketmez ama cbr250 tokatlamak istersen aayrı:) Ben sıkıldım artık ninjadan bakalım nasip

Sağolasın son samuray :)

İki binli yıllarda bu kadar popüler olmuş bir motorun, şu an tarihi eser muamelesi görmesini anlamlandıramadığım için, arada girip bir şeyler yazıp konuyu canlı tutmak istiyorum. Egzantrik gergisinde sorun yaşanyalar olmuş ilk sayfalarda mesela ? Sizde bir salınım oldu mu, veya farkedebildiğiniz bir ses ?

Cbr 250 mantık evliliği, alet inada bindi yakmıyor. Ama tabi lise aşkı da unutulmaz :) Allah'a şükür kimseyi tokatlamak,delmek gibi bir hırsım olmadı, evimden işe,işten okula giderken zevk alayım istiyorum hepsi bu.

Ninjadan sıkıldın demek, önümüzdeki aylarda özelden rahatsız ederim seni (numaran kayıtlı abi).
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
42
selam beyler.. hava filtresi ve buji değiştiricem bu ay içerisinde bunların en kalitelisi nelerdir bilgisi olan var mı ? ayrıca bir sıkıntım var.. gerçi sıkıntımıdır bılmıyorum .. Bu ninja 140.. en baba 150 km hız ı geçmiyor sizce nedendir ? bilgisi olan yazarsa cok sevınırım :/
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
selam beyler.. hava filtresi ve buji değiştiricem bu ay içerisinde bunların en kalitelisi nelerdir bilgisi olan var mı ? ayrıca bir sıkıntım var.. gerçi sıkıntımıdır bılmıyorum .. Bu ninja 140.. en baba 150 km hız ı geçmiyor sizce nedendir ? bilgisi olan yazarsa cok sevınırım :/
hava filtresi k&n veya bmc buji ngk 150km/h kalmasının bir çok sebebi olabilir yol rüzgar veya hava filtresi buji vs...
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
42
hava filtresi k&n veya bmc buji ngk 150km/h kalmasının bir çok sebebi olabilir yol rüzgar veya hava filtresi buji vs...

karalı pekı senn topspeed nedır ? ayrıca ne devırde kullanıyosun uzun yolda veya duz yolda yada hız yaparken dıyım ? sureklı redlıne mı ?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Sağolasın son samuray :)

İki binli yıllarda bu kadar popüler olmuş bir motorun, şu an tarihi eser muamelesi görmesini anlamlandıramadığım için, arada girip bir şeyler yazıp konuyu canlı tutmak istiyorum. Egzantrik gergisinde sorun yaşanyalar olmuş ilk sayfalarda mesela ? Sizde bir salınım oldu mu, veya farkedebildiğiniz bir ses ?

Cbr 250 mantık evliliği, alet inada bindi yakmıyor. Ama tabi lise aşkı da unutulmaz :) Allah'a şükür kimseyi tokatlamak,delmek gibi bir hırsım olmadı, evimden işe,işten okula giderken zevk alayım istiyorum hepsi bu.

Ninjadan sıkıldın demek, önümüzdeki aylarda özelden rahatsız ederim seni (numaran kayıtlı abi).

Tarihi eser muamelesi gördüğü fikrini nereden çıkardın? Geçen hafta zmotoda biri vardı 250sl abs amalmıştı benimkini görünce bu kaçlık diye soruyordu daha güzelmiş dedi:) forumda yazılmıyor diye böyle düşündün galiba:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------

karalı pekı senn topspeed nedır ? ayrıca ne devırde kullanıyosun uzun yolda veya duz yolda yada hız yaparken dıyım ? sureklı redlıne mı ?

Bu pazar arkadaşlarla temden uçmak dere yaptık 12bin devirin üstüne çıkamadım 160da kaldı alet 170 görmüştüm geçen yıl artcılı 185 yapmışım artcınin yalancısıyım:) kamera aldığım îçin artık daha sağlıklı topspeed yapabilirim; )
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Tarihi eser muamelesi gördüğü fikrini nereden çıkardın? Geçen hafta zmotoda biri vardı 250sl abs amalmıştı benimkini görünce bu kaçlık diye soruyordu daha güzelmiş dedi:) forumda yazılmıyor diye böyle düşündün galiba:)



Gerek trafikte olsun, gerek motorcu muhabbetlerinde olsun bahsi geçmiyor fazla eski rakibi Cbr ve yeni r25 kadar. Ayrıca "eski kasa" olarak kaldı, sonuçta çift far olan versiyonu TR'e gelmeyecek, ve sıfırı üretilmeyen bir makine. Nasıl tek farlı Cbr eski kasa oluyorsa. Yedek parça ve yakıt konusundaki dezavantajı yüzünden ne yazık ki Ducati muamelesi görüyor. Z250- 250 SL modellerinin Ninja kategorisinde olması, insanları karşılaştırma yaparken ister istemez ölçütü eski kasa veya Ninja 300 olarak almalarına neden oldu. Ayrıca itiraf etmek gerekir ki, bu sınıfta r25 oyunu zorlarken, bu makinenin satış fiyatı alıcısının bütçe bandında yerini bulamıyor gibi, sıfır pulsar,ikinci el hyo,ikinci el eski/yeni kasa cbr,sıfır ktm ,sıfır inazuma, sıfır r25 gibi artan fiyat listesi çıkarsak Ninja h250 burda ne tarafta kalır bilemem :)

Son hızdan, egsozdan,iridyum bujiden ziyade devir-tork ilişkisi, vites geçişleri ve titreşimsiz,sessiz motor şanzımanı benim için kriter.
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
42
Var bi yaramazlık .. düğünden sonra ilk işim servise götürmek olacak... zamanında takılmış çakma bi egsozun etkileri diye tahmin ediyorum.. tabiii filtre ve bujilere de bi el atıcam bu hafta ..İnş düzelir durum.. Cevaplar için teşekkürler ;)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
BENİMKİNDE MEVCUT ;) KENDİN YAPABİLİRSİN ..LİNK ATARIM BİRAZDAN


http://www.n11.com/f1-formula-arka-...8?cid=604001&gclid=CJPzrfyG_cQCFczJtAod43MA-g

ORJİNAL DEĞİL AMA BEDAVA GİBİ BİR PARAYA DENEYEBİLİRİSN.. BEĞENMESSEN AT GİTSİN :p

Teşekkür ederim bu sabah msttech diye bir yerden arkadaşımın tavsiyesiyle aldım kontrol modülü ve f1 tarzı 3 modlu kendim yapmak istemiyorum ekmeği Ekmekçiye yaptırım her zaman sonuçta elektirik işi sakat taktırdığımda video çeker koyarım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:50 ----------

Karartayim buraları biraz:) yeni sezona eski makine:bounce:
YBPQpE.jpg

BMXa7G.jpg

ogQXMo.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------

Telefondan zor oldu kusura bakmayın
DMXYaz.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
42
foto yüklemeyi bilsem biraz hareketlendirebilrdik konuyu... harbiden eski model gibi olduk böle :p
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
@chet boşver tadını çıkar taze .oka sinek çok konarmış:) çakarlarımızda geldi yarın montaja gideceğim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst