- Katılım
- 8 Mar 2013
- Mesajlar
- 16
Merhabalar @fatihaky,
Ben 4 aydır işe gidip gelmek için Ninja kullanıyorum. Günde yaklaşık 100-110km yol yapıyorum. (Maltepe-gunesli) Çok uzun mesafe olmasına rağmen motorumdan memnunum.Sabah pek sıkıntı olmuyor ama akşam bütün günün yoğunluğundan sonra biraz yorucu olabiliyor. Keşke vites göstergesi olsaydı dediğim tek zaman 5.-6. vitesle giderken birden 2 ye inmem gereken otobandaki kavşak girişleri gibi yerlerde oluyor. 1-2 kere yanlışlıkla 1 e aldım çok hoş olmuyor
motor haliyle öne doğru yığılıyor birden 1 e alınca ama artık alıştım emin değilsem 1 e alıp tekrar 2 ye alıyorum sıkıntı olmuyor. ER6F nin göstersinde bile vites yokmuş, herkes bir şekilde sayıyor ya da devir saatinden algılıyor, sen de alışırsın dert etme...
Ben 4 aydır işe gidip gelmek için Ninja kullanıyorum. Günde yaklaşık 100-110km yol yapıyorum. (Maltepe-gunesli) Çok uzun mesafe olmasına rağmen motorumdan memnunum.Sabah pek sıkıntı olmuyor ama akşam bütün günün yoğunluğundan sonra biraz yorucu olabiliyor. Keşke vites göstergesi olsaydı dediğim tek zaman 5.-6. vitesle giderken birden 2 ye inmem gereken otobandaki kavşak girişleri gibi yerlerde oluyor. 1-2 kere yanlışlıkla 1 e aldım çok hoş olmuyor