Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
16
Merhabalar @fatihaky,
Ben 4 aydır işe gidip gelmek için Ninja kullanıyorum. Günde yaklaşık 100-110km yol yapıyorum. (Maltepe-gunesli) Çok uzun mesafe olmasına rağmen motorumdan memnunum.Sabah pek sıkıntı olmuyor ama akşam bütün günün yoğunluğundan sonra biraz yorucu olabiliyor. Keşke vites göstergesi olsaydı dediğim tek zaman 5.-6. vitesle giderken birden 2 ye inmem gereken otobandaki kavşak girişleri gibi yerlerde oluyor. 1-2 kere yanlışlıkla 1 e aldım çok hoş olmuyor :) motor haliyle öne doğru yığılıyor birden 1 e alınca ama artık alıştım emin değilsem 1 e alıp tekrar 2 ye alıyorum sıkıntı olmuyor. ER6F nin göstersinde bile vites yokmuş, herkes bir şekilde sayıyor ya da devir saatinden algılıyor, sen de alışırsın dert etme...
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Tavsiye etmemene sebep olan etmenleri de ekleseydin keşke arkadaşım

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

peki bu dediklerinizi ortalama ne kadara düzelttirebilirim ? Ve bu motosiklette beni en zorlayabilecek husus sizce ne olur ? Bilgilendirme için de teşekkür ederim.

Ben 20 Euro ya 15 li disliyi alip kendim taktim. Montaji da kendim yaptim.
Manetleri de 40 Euro gibi bir paraya aldim (tam hatirlamiyorum). Montaji yine kendim yaptim.
Gaz kolu icin e-bayden R6 gaz kolunu alabilirsin. 10$ miydi neydi. Veya orijinal kolun etrafina ince bir plastik serit (plastik kelepceden) yapabilirsin.
Henuz yapmadim.

Surada anlatiyor:
https://www.youtube.com/watch?v=MBg8Bp14u5k

Bu arada, gidon agirligini sokmek cok zor. Biraz isitip darbeli tornavida kullanmak gerekiyor. Asiri saglam bir vida sabitleyici var.
Belki de en iyisi orijinali hic sokmeden motorun uzerindeyken mod yapmak. Boylece gaz kolu lastiginin de yamuk monte edilip surtmesi gibi problemlerle ugrasmazsin.

Butun bu saydigim problemler gercekten kucuk seyler. Kisa vites orani disindaki detaylar insanlari pek rahatsiz etmiyor.

Bunun disinda kucuk tasarim problemleri de var:
- Insanlar arka camurlugun tasarimini sevmiyor ve iptal ediyorlar. Halbuki oldukca fonksiyonel ve motosikletin geneline bakildiginda kotu gorunmuyor. Ama camurluga odaklanirsan her gun daha uzamis gibi geliyor :)
- Gosterge tasarimi modern degil
- Sol grenaj sarkiyor
- Konsolda aynalarin monte edildigi yerde bosluklar var. Aynalarin titrememesi icin yapilmis tasarim aslinda. ama hata gibi duruyor. (Aynalar asla titremiyor bu arada)
- Selenin one egimi biraz fazla.

Butun bu detaylar ninja 300 de duzeltilmis. Ona binenler de artan tork ve guc, vites oranlarinin degismesi disinda birseyden bahsetmiyor.
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
Eve şimdi geldim. Hemen mesajlara baktım ki bir sürü yeni mesaj gelmiş yazan tüm arkadaşlara teşekkürlerimi iletirim. Bxrxk büyük ihtimalle aldığım taktirde ninjayı senin başını da çok ağrıtacağım çünkü anlaşılan yakınız :) @Hayvan söylediklerine baktım ve videolarıda inceledim gayet yapılabilir görünen makul çözümler olmuş. Teşekkürler açıklamalar için. Bu arada eve gelirken yol üzerimde bulunan bir suzuki bayisine uğradım ve inazuma yı da canlı görmek istedim. Bana biraz kaba geldi. Özellikle egzostları (ki çift koymuşlar) çok biçimsiz duruyor. Bunun yanı sıra arka frenlerde zayıf dedi satış temsilcisi. Haftaya salı bir de kawasaki bayiine gidip 2013 modellere bir göz atmayı istiyorum. Büyük ihtimalle ninja alacağım eğer etrafımdakileri de kandırabilirsem :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Tavsiyem 2012-13 2. El az km de alman bu sekilde 2000 tl kafadan kardasin ben nisan da 2012 model 715 km de 9750 tl ye aldim nokta hatasiz :) ve sezon sonu satsam bile aldigim fiaytdan yada cok az zararla veririm sifiri alirsan satarken zararin olur saygilar
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
Tavsiyem 2012-13 2. El az km de alman bu sekilde 2000 tl kafadan kardasin ben nisan da 2012 model 715 km de 9750 tl ye aldim nokta hatasiz :) ve sezon sonu satsam bile aldigim fiaytdan yada cok az zararla veririm sifiri alirsan satarken zararin olur saygilar
Harika bir fiyata almışsın. Her gün ilanları kontrol ediyorum ne var ne yok diye ancak şu anki fiyatlar biraz yüksek 10.500-11.500 arası 2012-2013 şöyle düşük km.li ninjalar. Biraz da şanslı olmak gerek herhalde :)
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
rebelrider senden görüş alacağım motor parasını denkleştirdiğimde :) yalnız önce elimdeki piaggioyu satmam gerek. Satılır satılmaz yeşil ninjayı alacağım galiba. Etrafımdaki herkes cbr diyor ama ben ninja istiyorum. Bugün iş çıkışı buradaki bayiye gittim canlı canlı bir görmek için şansım yokmuş kapatmışlardı. Artık ben karar verdim gibi umarım pişman olmam. Motorum da satıldığı an en uygun yeşil ninjayı sizlerinde tavsiyesiyle alacağım.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
rebelrider senden görüş alacağım motor parasını denkleştirdiğimde :) yalnız önce elimdeki piaggioyu satmam gerek. Satılır satılmaz yeşil ninjayı alacağım galiba. Etrafımdaki herkes cbr diyor ama ben ninja istiyorum. Bugün iş çıkışı buradaki bayiye gittim canlı canlı bir görmek için şansım yokmuş kapatmışlardı. Artık ben karar verdim gibi umarım pişman olmam. Motorum da satıldığı an en uygun yeşil ninjayı sizlerinde tavsiyesiyle alacağım.
hakkin da en hayirlisi ne ise o olsun arkadasim bu gun olmadi ise yarin git yakindan gor musade ederse bayi ustune otur eger seni heyancanladiriyosa olay bitmistir
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Bu makina yakit olarak ne yakiyor 125 lik scooterden buna gecsem sorun olurmu vitesli tecrubem yok..
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Selamlar,

Almayı düşünen arkadaşları heveslendirmek için bu hafta yaptığım Kızılcahamam gezisinden bir kaç fotoğraf paylaşayım dedim ;)

ahMbTvB.jpg


pEL4hEY.jpg


N7VeTN7.jpg


Xl4gLpN.jpg


RdDV78P.jpg


yGkxBBc.jpg


Axf9mPX.jpg


Son olarak bu da geçen haftaki Abant gezimde kaskın geldiği hal :)

X7xzdwv.jpg


Herkse iyi sürüşler...
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
S.a Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum forumda aradım bulamadım sürekli büyük lastik taksak ne olur gibi şeyler çıktı karşıma ninja250r fabrika çıkışlı lastikleri ne derece kalitelidir kuru zeminde ıslak zeminde nasıldır hızlı ısınıyor mu tecrübelerinizi anlatırsanız sevinirim
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
@Hayabusa, ne yazıkki farın parlaklığını biraz azaltıyor. ama hiç yolda sorun yaratacak kadar değil. Ben 3 aydır hiç çıkarmadan kullanıyorum, şimdiye kadar hiç sıkıntı yaşamadım.
@xanka, ben arka tekerde 150'lik lastik kullanıyorum, sorun çıkarmak yerine bir çok fayda sağlıyor aslında. Öncelikle yola tutunması diyebilirim. Ani hızlanmalarda ve frenlerde stok lastiklerdeki gibi patinaj ve kayma sıkıntısı çekmiyorum, hem de virajlara girerken daha çok güven veriyor kalın lastik. İvmelenme ve son hızda da hissedilir bir fark göremedim.

bu arada motosikletimi satıyorum arkadaşlar, ilandan detaylara bakabilirsiniz :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2012-ninja-metzeler-m5-lastik-ve-tiger-full-carbon-egzostlu-132455496/detay/
 
Katılım
4 Ara 2011
Mesajlar
10
merhaba arkadaslar.

bende yeni 250r aldım. ufak bir sorum olcaktı. bunun suyunu nereden kontrol etmemiz gerekiyor. bilgisi olan arkadaslar olursa çok sevinirim. :) herkese şimdiden iyi forumlar.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
merhaba arkadaslar.

bende yeni 250r aldım. ufak bir sorum olcaktı. bunun suyunu nereden kontrol etmemiz gerekiyor. bilgisi olan arkadaslar olursa çok sevinirim. :) herkese şimdiden iyi forumlar.
hayirlisi olsun kazasiz belasiz kullanirsiniz insallah. soyle bir video paylasayim aciklayici olur.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
S.a Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum forumda aradım bulamadım sürekli büyük lastik taksak ne olur gibi şeyler çıktı karşıma ninja250r fabrika çıkışlı lastikleri ne derece kalitelidir kuru zeminde ıslak zeminde nasıldır hızlı ısınıyor mu tecrübelerinizi anlatırsanız sevinirim

0 olarak üstunde gelen lastikler cokta kalitesiz degildir aslinda ( kuru zeminde ) cok cabuk ısınmaz ama yoluda tutar yani ama islak zemine geldimi is savurur atar aman dikkat :)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
12
Honda kullanıcılar sayfasında bu videoyu paylaştım demediğini bırakmadılar anlamıyorum ninjayı millet gözlerinde çok küçültüyor şekil şekil tipler gelip trip basmaya kalkıyor :)

Honda mı Kawasaki mi diyen arkadaşlar buyursun açık ve net bu gün arkadaşın motoruna bindim kesinlikle kawasaki koyu bir honda fanboyuydum kesinlikle kararı değiştirdim hedef ninja 250 :queen:

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=IvCarbUP7ZI
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst