Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
S.a herkeze. Öncelikle aranıza yeni katıldım ve ilk vitesli motorum Kawasaki Ninja 250R' da karar kıldım gerçi başka bi arkadaşım hyo ve honda (250cc) kawasaki nin yanına bile yaklaşamaz dedi onunda etkisi oldu:p
Motoru almadan önce siteye üye olmuştum baya bi fikir araştırması yaptım gerek çevremden gerek forumdan :p neyse uzun lafın kısası yarışmaya Bursa'dan katılıyorum bütün yarışmacı arkadaşlara başarıLar diLiyorum :p

Dogru demisler :) arkadasimda 2008 ninja 250r vardi, hep dip gaz kullandi.kocaeli -istanbul- Apazari arasi hep nefes aldirmadan 50.000 km anahtar deymedi :) bakimlarini ben yapiyordum her 2.000 km de yag ve yag filtresi degistirdim. Egzantrik zinciri harici sıkıntı cikarmadi, onu da gergiye işçilik yaparak çözdük. Arazide kross bile yapti :) saglamlikta hyosung yanindan bile gecemez ama yakiti cok ve parcalari dehşet pahali..(hyosungunds pahali) hondaya gelince ss sinifins koymuyorum daha cok 250cc sport touring :) hadi hayirli ugurlu olsun..
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
49
Dogru demisler :) arkadasimda 2008 ninja 250r vardi, hep dip gaz kullandi.kocaeli -istanbul- Apazari arasi hep nefes aldirmadan 50.000 km anahtar deymedi :) bakimlarini ben yapiyordum her 2.000 km de yag ve yag filtresi degistirdim. Egzantrik zinciri harici sıkıntı cikarmadi, onu da gergiye işçilik yaparak çözdük. Arazide kross bile yapti :) saglamlikta hyosung yanindan bile gecemez ama yakiti cok ve parcalari dehşet pahali..(hyosungunds pahali) hondaya gelince ss sinifins koymuyorum daha cok 250cc sport touring :) hadi hayirli ugurlu olsun..

bende dip gaz yok usta :D daha acemilik aşamasındayız.. Eyw saoLasın.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
S.a herkeze. Öncelikle aranıza yeni katıldım ve ilk vitesli motorum Kawasaki Ninja 250R' da karar kıldım gerçi başka bi arkadaşım hyo ve honda (250cc) kawasaki nin yanına bile yaklaşamaz dedi onunda etkisi oldu:p
Motoru almadan önce siteye üye olmuştum baya bi fikir araştırması yaptım gerek çevremden gerek forumdan :p neyse uzun lafın kısası yarışmaya Bursa'dan katılıyorum bütün yarışmacı arkadaşlara başarıLar diLiyorum :p

Motosikletiniz hayirli olsun ins kazasiz belasiz forumda kalici olmaniz dilegiyle
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Arkadaşlar Ankara'da oturup da motorla gidecek yer düşünen arkadaşlara benden bir tavsiye: Çubuk'un 30 km kadar kuzeyinde bulunan Karagöl. Karagöl'de çok bir şey yok küçücük bir göl etrafı ağaçlık bir kaç kendi halinde piknik yapan aile... Zaten motora binen insan için varılacak noktadan çok gidilen yolun kendisi değil mi önemli olan?

Yolun özellikle Çubuk'tan sonrası oldukça güzel. Yine de beklentiyi çok yükseltmemek lazım zira asfaltın kalitesi düşük, çoğu yerde küçük çukurlar var ve yer yer zıplayarak gidiyorsunuz, ama ortalama 80 -100 km/s ile dönülebilecek virajlar hepsini çekilir hale getiriyor. Biz gariban Ankaralıların da zaten gidilecek yer bakımından fazla bir alternatifi yok. Gitmeye değer derim...

Bu arada Ankaralı arkadaşlar gittikleri, memnun kaldıkları rotaları paylaşırsa bence çok faydalı olur. Kendi gittiğim yerleri de yazayım isteyen olursa detaylı bilgi veririm: Gölbaşı, Eymir, Haymana, Kızılcahamam, Kurt boğazı barajı, Karagöl, Çubuk barajı, Abant, Beypazarı, Beynam, Elmadağ, Polatlı.

Herkese iyi sürüşler.

kPjrS4b.jpg


p9sdOtS.jpg


yZtd6nX.jpg
 
Katılım
25 Mar 2013
Mesajlar
252
benımde almayı dusundugum bı motor , 2010 model 23 bınde arkadasım satıyor bakalım bnde belkı kısa bı zamanda aranıza katılırım :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
16
Arkadaşlar yakın zamanda 6000 bakımı yaptıran var mı, ne tutacak merak ediyorum?
Bu arada hayırlı olsun ZxPanic...
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Arkadaşlar yakın zamanda 6000 bakımı yaptıran var mı, ne tutacak merak ediyorum?
Bu arada hayırlı olsun ZxPanic...

Bildigim kadariyla bizim motorlarin 1000 ve 5000 km bakimlari oluyor. Yarin benimkini 5000 bakimina birakiyorum, cuma alicam ne kadar tuttugunu yazarim.
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
2
Herkese merhaba,

Uzunca bir süredir motor almayı planlayıp, kararımı Ninja'dan yana vermiştim. Kısa süre içinde almayı planlıyorum o yüzden
henüz aranıza katıldım diyemiyorum.

Bir kaç sorum olacak, yabancı forum sitelerinden birinde denk gelmiştim, 3 farklı kişi aynı şeylerden şikayet etmişti:
1- Soğuk havalarda motor da soğukken marş alması sıkıntılı, marş alırken egzozdan patlama sesi,
2- Motor ısınana kadar stabil olmayan rolanti devri
3- Benzin deposundan sıcak havalarda gelen ıslık sesi.

Forumdaki son 100 sayfaya yakın paylaşılanları okudum, bunlara yanıt bulamadım.

Mış'lı miş'li şeylerden hoşlanılmadığını da biliyorum ama motoru henüz alamadığım için ya da yakınımda
kullanan olmadığı için deneme şansım olmadı. Aklıma da takılmadı değil.

Yakında aranızda olmak dileğiyle,
Saygılar..
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
1. Yi hic yasamadim 2. Zaten her motosiklet isinmadan dengesiz calisir 3. Su ise cok ilginctir "viiiiiiiiiii" diye ses geliyor ve motosiklet apartmanin icindeyken sesi odamdan duyabiliyordum .s sanki canli gibi uzayli gibi ses cikariyor :) ama bunu neden dert ettigini de anlamis degilim? Bence ninja alacaksan fazla yakmasi ve deli dehset pahali olan yedek parcalarini dert etmelisin
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
2
Cevabın için teşekkür ederim,

Uzaylı benzeetmesi iyiymiş :D

Yaktığı yakıt değil aslında sıkıntı çıkaracak olan, senin de dediğin gibi yedek parçası sıkıntı asıl.
Kasko yaptırmak mantıklı gibi geliyo o yüzden, yeni başlayacağım için sakarlık yaparım diyorum,
iki kere yapsam zaten kasko parası amorti eder kendini :D

Ne kadar kullandın Ninja'nı ve neden sattın? Özel değilse öğrenmek isterim. (Motorla ilgili mi
satma sebebin)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Cevabın için teşekkür

Uzaylı benzeetmesi iyiymiş :D

Yaktığı yakıt değil aslında sıkıntı çıkaracak olan, senin de dediğin gibi yedek parçası sıkıntı asıl.
Kasko yaptırmak mantıklı gibi geliyo o yüzden, yeni başlayacağım için sakarlık yaparım diyorum,
iki kere yapsam zaten kasko parası amorti eder kendini :D

Ne kadar kullandın Ninja'nı ve neden sattın? Özel değilse öğrenmek isterim. (Motorla ilgili mi
satma sebebin)

En iyi arkadasimin motoruydu,motorsuz kaldigimda hep kullandim,butun bakimlarini da ben yapardim. Arkadasim kross sevdasi yuzunden satti ama emin ol ben bukadar saglam makina gormedim. O ninjayla daga cikardik balcik camurun icinde gazlardi, asfaltta on kaldirmak mi dersin stoppie mi dersin.. kocaeliden istanbula hic nefes aldirmadan tam gaz basmak mi dersin.. yagmurda karda dagda bayirda tam 50.000 km..aldiginda 16.000 civarindaydi(tabi dusurulmediyse) tek sorunu egzantrik zincirinin ses yapmasi.cok sert kullanim ile ortaya cikiyor ve gergiye iscilik yapilarak cozulebiliyor. Zincir disli balata harici parca ihtiyaci olmadi ama yan yatma sonucu yan grenaj fiyati sorduk 800 tl mi ne dedi z moto bizde boyattik.
Hee bide yazin uzun yolda gazi kokleyip uzun sure nefes aldirmazsan cat diye stop ediyo ve bi 15-20 dk bekledikten sonra calisiyor sanirim kendini emniyete aliyor kol cikarmamak icin.

Dedigim gibi en onemli sey yakit.. sen her yazana cizene bakma,fabrika verisine de bakma.. CB ile de millet 100 km de 1.6 litre yakiyorum.yaziyor ama ben 2.7 yakiyorum. Neredeyse 2 kati.

Bu arada 2008 modeldi 50.000 km lere yakindi satildiginda ama yeni yikandiginda sifir mi diye soruyorlardi yani km yi 5.000 e dusursek her turlu giderdi cok kiside yapin dedi ama biz siddetle karsi oldugumuzdan yapmadik. simdi ilanlara bakiyorum da 5-6 yasinda motorlar hep 8-10 bin km de.. yahu 5 senede garaja kitlesen durdugu yerde 10.000 yazar.. bu oyuna gelmemeni tavsiye ederim. Cok motor sattik 30 binde 40 binde daha sonra sahibinden.com da gorduk hep 5 binde 10 binde..
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Bu gune kadar 2 tane ninjam oldu birini hala zevkle kullaniyorum evet basarsan her motosiklet gibi yakar ama basmadan kullanirsan 3.8 i cok gordum motoru ilk calistirdiginizda ecu silindire Engin karisim verir ve motor bir sure yuksek devir de calisir bu bir eksi degildir depo kapagi islik calar bu konu forumda cok konusuldu kapagi dagitip hava giris deliklerini genislwten arkadaslar bunu onledi ama ben ve cogu kullanici buna gerel duymadik stok eksozla patlama yapan ninjaya hic denk gelmedim kawanin tum modellerinde parca pahali alan kisi bunu kabullenivek yada farkli secenekleri degeldiricek ve son olarak toto motoya temas etmeden neten forumlardan aratistirarak karar vermek yanlis kanimca kararin ninja ise bul bir arkadas ustune otur soyle bi bak birak motosiklet anlatsin sana kendini biz ne desek bos hakkinda hayirlisi ne yonde ise o olsun
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Cuma günü motoru 5000 km bakımından aldım, 235 lira ödedim. Merak eden arkadaşlar olmuştu...
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
ne yaptirdin o kadar arkadasim ben 98 lira ödemistim yag yag filitresi zincir ufak bu bi genel bakim
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
ne yaptirdin o kadar arkadasim ben 98 lira ödemistim yag yag filitresi zincir ufak bu bi genel bakim

Valla hatirladigim kadarıyla yag - yag filtresi değişti, hava filtresi temizlendi, balatalar temizlendi, debriyaj - fren ayarlari yapildi, zincir temizligi yaglanmasi vs... bi kac sey daha saydi ama hatirlamiyorum cok da. Yetkili serviste yaptirinca boyle oluyor zaten sanayide bildigim yer de yok, gidip arayacak vaktim de yok. Bi de garanti olayi var tabi el mahkum aldigimiz yere goturuyoruz...
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
16
evet ben sormustum, haftaya da ben gidiyorum bakıma.
teşekkürler bilgi için @Vejihi
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar,
İsmim Gökhan,22 yaşındayım İstanbul / Altunizade'de yaşıyorum.Aranıza yeni katıldım.Uzun zamandır almayı planladığım ninjamı sonunda alabildim.Motorum 2011 model siyah 18,500km de.Şu an için çok memnunum ancak sormak istedigim bir kaç sorum var ,

1-Kaç bin devirde bir vites attırmam ninjamı yormaz
2-Hararet ibresi genelde tam orta hızada oluyo 15 dakka yol yaptımı , havalarda sıcak ancak bu normalmidir?
3-Lastiklerini değiştirmek istiyorum ikisinide , arkayı 150lik yapmak istiyorum önerileriniz nedir? Çok abartı fiyatlı seçenekler olmazsa iyi olur :)
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
son soruna cevabım bence değiştirme orjinali neyse onu al
diğerlerinin cevabını bilmiyorum
saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst