- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
S.a herkeze. Öncelikle aranıza yeni katıldım ve ilk vitesli motorum Kawasaki Ninja 250R' da karar kıldım gerçi başka bi arkadaşım hyo ve honda (250cc) kawasaki nin yanına bile yaklaşamaz dedi onunda etkisi oldu
Motoru almadan önce siteye üye olmuştum baya bi fikir araştırması yaptım gerek çevremden gerek forumdanneyse uzun lafın kısası yarışmaya Bursa'dan katılıyorum bütün yarışmacı arkadaşlara başarıLar diLiyorum
![]()
Dogru demisler