Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
S.a ninja kullanıcıları herkeze selamlar. yaklaşık 2 haftadır piyasaya pusmuş durumdayım ama 8bin tlye hiç ninja bulamadım . ninjanın tam olarak piyasasını bilmedigim için sizlere danışmak istedim bu motorun piyasası tam olarak kaç civar aralıgında ? yoksa bu sahibindendeki fiyatlar yaz nedeniyle şişirilmişmi ? zaten 2 elin parmagını geçmicek kadar az var
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
16
Merhaba Arkadaşlar,
Bugün motorumun ilk bakımı nihayet yapıldı, fırsat bulmuşken genel konulara kısaca yorumlarımı ekleyip, bir de uzmanlık sorusu sormak istiyorum.
Bakım 115tl tuttu. Faturaya baktım ve işlem yapılırken başında durdum. Motul yağ kullanıyorlar (25tl*2) 2lt, yağ filtresi değişiyor(25tl) ve 40 tl de işçilik alıyorlar.
Lastik havaları kontrol ediliyor,motor üzerindeki her vidayı tek tek kontrol ediyorlar...

Yakıt tüketimi... 50tl alıp, 300-320km arası yol gidiyorum ışık yanıyor.
Max hız 120-130km olacak şekilde genelde hep TEM de kullanıyorum,sürekli uzun yolda çok dur kalk olmadan kullanıyorum yakıta etkisi olacağını düşündüğüm için bunu da belirteyim.

Soruma gelince, motorun aynalarının açısını biraz daha genişletmek için ne yapılabilir die sordum bakım esnasında, ellerinde ER6 F için olan ayna uzatmalarından varmış, aynaları 3 cm daha dışarı alıyormuş, muhtemelen açıyı genişletecektir ama fiyatı 65euro imiş. Fiyat bana çok yüksek geldi, bu konuda bana önerebileceğiniz herhangi bir çözüm var mıdır?

Teşekkürler.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
S.a ninja kullanıcıları herkeze selamlar. yaklaşık 2 haftadır piyasaya pusmuş durumdayım ama 8bin tlye hiç ninja bulamadım . ninjanın tam olarak piyasasını bilmedigim için sizlere danışmak istedim bu motorun piyasası tam olarak kaç civar aralıgında ? yoksa bu sahibindendeki fiyatlar yaz nedeniyle şişirilmişmi ? zaten 2 elin parmagını geçmicek kadar az var

yilina kilometresine ve temizligine bagli olarak fiyat cok fazla degisebilir. yeni ve km si az sorunsuz bir ninjayi 10bin tas catlasin 9.500 den assagi bulman zor gibi. ben mesela 3 hafta once kendi ninjami 10bine sattim ve uzerinde hic bir extrasi yoktu herseyi stock sayilirdi sadece bir xenon far ve tank pad vardi. ayrica forumda ninjalarini 9500 e satanlarda oldu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

Merhaba Arkadaşlar,
Bugün motorumun ilk bakımı nihayet yapıldı, fırsat bulmuşken genel konulara kısaca yorumlarımı ekleyip, bir de uzmanlık sorusu sormak istiyorum.
Bakım 115tl tuttu. Faturaya baktım ve işlem yapılırken başında durdum. Motul yağ kullanıyorlar (25tl*2) 2lt, yağ filtresi değişiyor(25tl) ve 40 tl de işçilik alıyorlar.
Lastik havaları kontrol ediliyor,motor üzerindeki her vidayı tek tek kontrol ediyorlar...

Yakıt tüketimi... 50tl alıp, 300-320km arası yol gidiyorum ışık yanıyor.
Max hız 120-130km olacak şekilde genelde hep TEM de kullanıyorum,sürekli uzun yolda çok dur kalk olmadan kullanıyorum yakıta etkisi olacağını düşündüğüm için bunu da belirteyim.

Soruma gelince, motorun aynalarının açısını biraz daha genişletmek için ne yapılabilir die sordum bakım esnasında, ellerinde ER6 F için olan ayna uzatmalarından varmış, aynaları 3 cm daha dışarı alıyormuş, muhtemelen açıyı genişletecektir ama fiyatı 65euro imiş. Fiyat bana çok yüksek geldi, bu konuda bana önerebileceğiniz herhangi bir çözüm var mıdır?

Teşekkürler.

dostum soyle bir urun buldum ebayde, kargo dahil 43 dolara kapina kadar gelir. http://www.ebay.com/itm/Mirror-Extenders-Spacers-2008-2012-Kawasaki-Ninja-250R-EX250-EX-250-/380641693592?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item58a0034f98&vxp=mtr
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
woltrath adam gibi resim koy senin dedene çok benziyor gerçek ninja severler yorum yapsın sahtekarlarlar değil hyosungcular ve cbr cılar foruma sızmış.sahtekar olma delikanlı ninjacı ol canımı ye. adam gibi yorum yap.
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
hep dıyorum. motorcuların en buyuk eksıgı, musterı profılı. apaçi oranı yuksek. duzgun adamlar da , bunlar yuzunden kotu muamele goruyor...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hep dıyorum. motorcuların en buyuk eksıgı, musterı profılı. apaçi oranı yuksek. duzgun adamlar da , bunlar yuzunden kotu muamele goruyor...
polemi
k yaratma apaçi kullanıyorsan apaçi forumuna glt.biraz apaçilik öğren kardeşim.geziye gelirsen dikkat et ninjaların rüzgarına kapılıp apaçileşme sonra yoldan toplamayalım seni eğer ninjan yoksa forumdan senin içln para toplarız merak etme kardeşim.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
Teşekkürler OrhanYor, tam olarak aradığım budur...
aslinda tanidik bir tornaci olsa bu parcalari istedigin gibi hatta daha iyisini yaptirirsin, bu parcada pek zora benzemiyor. boyle ufak tefek ama cok daha zor parcalari tornaci arkadaslarina yaptiran motorcu arkadaslar gordum. bitmis bazi parcalari gordum hakikatten meslegin hakkini veriyorlar :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
lınktekı parca tornacıda (3d cnc) astarından pahalıya gelır benden soylemesı :) ebaydan guvenılır bı satıcı daha ıyı bı secım olur kanımca.
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
56
İyi forumlar arkadaşlar bi arkadaşa bakıp çıkıcam :D İzmir Buca Evka-1 deki siyah ninjanın sahibi buralardamı :D Hep goruyorum motor ustunde degılken, yakalayamadım bı turlu Siyah cbr250 benım yolda gorursen dur bı saga sola bak oralardayımdır kesın tanısalım...
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
35
merhaba arkadaslar sonunda ninja almaya karar verdim fakat ikimci el alacagim scooter kullandim artik vitesli zamani , uzun bi sure oyle 600 luk flan dusuncem. universite-ev arasi git gel olacak bana bide arada sirada gezi ama kafama takilan bi iki soru var... Kac km de olanlara bakmaliyim yani 9-10 bindeki makine yipranmis midir? alirsam kac km daha buyuk sorun olmadan goturur beni?
 
Katılım
17 Mar 2012
Mesajlar
139
merhaba arkadaslar sonunda ninja almaya karar verdim fakat ikimci el alacagim scooter kullandim artik vitesli zamani , uzun bi sure oyle 600 luk flan dusuncem. universite-ev arasi git gel olacak bana bide arada sirada gezi ama kafama takilan bi iki soru var... Kac km de olanlara bakmaliyim yani 9-10 bindeki makine yipranmis midir? alirsam kac km daha buyuk sorun olmadan goturur beni?

dostum benim sattığım ninja 15,000 deydi ve hiçbir sorunu yoktu bana göre uzunca bi süre sorunsuz binersin. 9-10 bin çok fazla bi km değil ninja için diye düşünüyorum.
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
merhaba arkadaslar sonunda ninja almaya karar verdim fakat ikimci el alacagim scooter kullandim artik vitesli zamani , uzun bi sure oyle 600 luk flan dusuncem. universite-ev arasi git gel olacak bana bide arada sirada gezi ama kafama takilan bi iki soru var... Kac km de olanlara bakmaliyim yani 9-10 bindeki makine yipranmis midir? alirsam kac km daha buyuk sorun olmadan goturur beni?

Subap ayari yapilmasi gerekebilir.
Servis kitabina gore yaklasik 10000(emin degilim), pratikte (kotu kullanilmazsa) 15000 de bir subap ayari yapilmasi gerekiyor.
Bunun disinda bakimsiz kallmazsa 100000 km yi asabiliyormus motor.
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
35
cevaplarınız için çok teşekkür ederim... sanırım önceliği 4-5 bin km yapmışlara vereceğim fakat bulamazsam, temiz bakılmış 9-10 bin km aralığında olanlara da kayabilirim... Tekrar teşekkürler
 
Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
154
Arkadaşlar Ninja'mı sattığım için boşa çıkan Kappa TK711 çantamı da satışa çıkardım. İlgilenen olursa:
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-kappa-tk711-soft-arka-canta-125590721/detay
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
78
Arkadaşlar bu motor hakkında 1. vitesdeyken kalkmıyormuş diye duydum hatta arkadan ittirerek kaldıtıyorum diyen bile var doğrumu
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,407
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Arkadaşlar bu motor hakkında 1. vitesdeyken kalkmıyormuş diye duydum hatta arkadan ittirerek kaldıtıyorum diyen bile var doğrumu

Senin ne işin var Ninjayla, sen kübanı soğutup soğutup bin be kardeşim (anladın sen onu:)) polemiğin ne faydasını göreceksin.
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
Arkadaşlar bu motor hakkında 1. vitesdeyken kalkmıyormuş diye duydum hatta arkadan ittirerek kaldıtıyorum diyen bile var doğrumu
kim soylemisse dogru soylemis, benimkindede ayni sorun vardi. mahalleden hep rica ederdim birine bir el at diye. allahin sevgili kulu cok hep yardim ederdi birileri.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu motor hakkında 1. vitesdeyken kalkmıyormuş diye duydum hatta arkadan ittirerek kaldıtıyorum diyen bile var doğrumu
sen cbr hyosung daelim yada son çıkan 150 km hıza 20dakikada bile zor çıkan inazuma mı zannettin . Ninja=tüfek mermisi .taklitlerinden sakının...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst