Slm can kardesim sanirim ben senden buyugum bu yuzden kardesim dedim tabiki herkese kendi motoru iyidir ama hatirlatirim burasi ninja kullanicilari formu sadece bir onceki sayfaya bak senin baris abin ninjasina mermi gibi gider diyen adama ufo goren koylu resmi ile cevap veriyor hemde hic konu ile alakasi yokken bu formu iki yildir takip ederim ve daha eski sayfalarinida okudum yani ornekleri cogaltabilirim forumlara giriyoruz cunku bilgi paylasimi fikir alis verisi yapmak icin haksiz isem soyle ama gelip bizlerin yaptigi sahsi tercihler yuzunden salak yerine koymaya calismak kullandigimiz motosikletleri kotulemek hic hos degil zira bende diger kullanici forumlarini ziyaret eder bilgi edinirim ama sirf o formun uyelerine gicik olsun diye birseyler yazmam saglicakla kal
wolrath mok atma konusunda celikatdan sonra seni tek gecerim.ama söz konusu hondaysa toz kondurmazsin.
videoyu izledigimde egzosu resimdeki leovince gp pro ya benzettim ama kesinlikle degil. videodakinin hatlari ve sekli biraz daha farkli.Arkadaşlar merhaba arkadaşım size bir soru yöneltmemi rica etti ben şuanlık sadece olumakla yetinmekteyim arkadaşım ninjasına şöyle bir ekzoz tktırmak istiyor ama nerden nasıl nekadar olduğunu bayadır " http://m.youtube.com/#/watch?v=C_Hf8R9jbK4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DC_Hf8R9jbK4 " araştırıyoruz ama bulamadık bizde sizden yardım istemek aklıma geldi yardım ederseniz çok memnun olurum eden etmeyen için teşekkür ederim
Tekerleğiniz düz ve kuru bassın yere :rendeer:
videoyu izledigimde egzosu resimdeki leovince gp pro ya benzettim ama kesinlikle degil. videodakinin hatlari ve sekli biraz daha farkli. http://www.free-wheels-moto.com/images/Image/GP_PRO_1364402878.jpg
videodaki egzos danmotoya ait. Turkiye'de bulabilirmisiniz bilemiyorum ama alttaki verdigim linkten siparis edebilirsiniz, dunyanin hertarafina gonderiyolarmis. gelincede bir ustaya yada bilen birine montajini yaptirirsiniz. fiyatida fena degil 112 dolar http://www.dan-moto.com/DM_INT/zx-250-r-ninja-2008-2012-gp-extreme-product-376.html
rica ederim yardimci olabildiysem ne alaPeki ekzoz olarak bunu önerirmisinz veya neyi önerirsinz yardımınz içinde çok teşekkür ederim sağolun :rendeer:
rica ederim yardimci olabildiysem ne ala
ben acikcasi egzozlardan pek anlamam oyuzden sizi leovince, akrapovic, yoshimura, twobros yada arrow gibi markalara yonlendiririm. cunku bu markalar isim yapmis ve cok kaliteli urunler ureten bilindik markalardir, dolayisiyla fiyatlarida ona gore oluyor. mesela bir onceki mesajimda resmini ekledigim egzoz yurtdisinda bile 500 dolar, ulkemizde ise 1300 lira civarinda bir fiyati vardi yanlis hatirlamiyorsam. tabi temiz ikinci ellerini cesitli yerlerdede bulabilirsiniz. butcenizi bilmiyorum ama asil istediginiz egzozun fiyati 120 dolar cikinca bir kac fiyat bilgilendirmesi yapayim dedim. gerci isin su yuzude var. tiger gibi yada daha dusuk maliyetli ama az cok tatmin edebilecek sesi cikaran markasiz egzozlarda olabilir. onuda artik forumdaki bu konuda daha tecrubeli olan arkadaslardan edinebilirsin. kac sayfa arkada bilmiyorum ama 100 tl gibi bir rakkama sahibinden.com dan egzoz alip taktiran bir kac arkadas vardi onlara sorabilirsiniz mesela.. :cat:
Hepsi iyi markalar ama cikardiklari sesler farklilik gosterir. Size onerim youtube a girin. Su sekilde aramalar yapin: "ninja 250r akrapovic" yada "ninja 250r two brothers" gibi gibi.. Yani ninja 250r in sonuna egzozun markasini eklerseniz genelde o egzozdan cikan seslerin videosunu bulursunuz. Tabi gercek ses daha farkli olabilir ama assagi yukari size bir fikir verir. Mesela ben akrapovic ile two brothers arasindaki farki cok net algiliyorum ve two brothers sanki kulagimi tirmaliyor ama tabi bu sadece benim fikrim bunun tam tersini dusunup akrapovici sevmeyenlerde olabilir. O yuzden en guzeli sizin karar vermeniz.Kawasaki ninja yani sonuçta 100 tl ekzoz tatmin edebileciğini sanmıyorum![]()
akrapivic mi
leo vince mi
Muzzy mi
Yoshimura mı
the brothers mı
Arrow mu
En iyisi veya orta düzeyde hangisi iyidir teşekkürler herşey için![]()
Peki ekzozun iyisini kötüsünü nerden anlicaz veya şöyle sorayım çok kullanılmış bir eksozda ne gbi sıkıntılar olabilir ?
Belki dışı iyi içi kötüdür hiç bir bilgim yok elsoz konusunda yanlış birşey dediysem düzeltin
önceki sayfalarda resımlerını ve videolarını paylaşmıştım takıp ediyorsanız görüyorsunuzdur ben 80 liraya aldığım karbon görunnumlu egzozdan taktırmıştım bu güne kadar hıcbı sorun çıkmadı aksine gün gectıkce sesi dahada toklaşmaya başladı o kadar yıkamama rağmen pas olsun yada boyası atma bı parçası çıkma kırılma kopma hıcbısekılde deforme olmadı ılk alırken bende terddutteydım nasıl olsa 80 lıra verıcem dıyıp taktırdım cok memnunum hatta yolda durdup satıcını numarasını isteyen çok oldu hepsine de verdim eger ıstersenız almak isteyenlere de özelden gönderebılırım bı arkadaşım 700 liraya karbon tıger almış yan yana çalıştırıyoruz benmkının sesi daha gür daha albenılı cıkıyor bunu söyleyen ben degılım o boşuna bu kadar para vermısım diyor o kadar paralar dökmeye değmez bence tabı takdir sızın