- Katılım
- 29 Tem 2012
- Mesajlar
- 175
Forma girip misli muslu konusan iskembeden sallyan adamlara ayar oluyorum sorsan ninjanin ustune oturmamistir
kim soylemisse dogru soylemis, benimkindede ayni sorun vardi. mahalleden hep rica ederdim birine bir el at diye. allahin sevgili kulu cok hep yardim ederdi birileri.
Dizel mi bu Ninja 250R yoksa benzinli mi?..
O değilde beyler, aranızda 1.90'ın üstünde olup bu makineyi kullanan var mı? Nasıl, rahatlık vs.?
Arkadaşlar bu motor hakkında 1. vitesdeyken kalkmıyormuş diye duydum hatta arkadan ittirerek kaldıtıyorum diyen bile var doğrumu
Kalkmıyor muşşş
muş luyla mışlı cümlelere itimat edip gelip buraya bilgi kirliği yaratmayın yahu!!!.. hiçmi youtube açmazsınız hiçmi araştırmazsınız..:jocolor:
sen cbr hyosung daelim yada son çıkan 150 km hıza 20dakikada bile zor çıkan inazuma mı zannettin . Ninja=tüfek mermisi .taklitlerinden sakının...
wolrath mok atma konusunda celikatdan sonra seni tek gecerim.ama söz konusu hondaysa toz kondurmazsin.
wolrath kardeşim ninjaya ulaşamıyorsun kedi ulaşamadığı ciğeri mundar edermiş seninkide o misal yine söylüyorum eğer ninja alamıyorsan senin için forumdan para toplar ninja sahibi yaparız. herkes 10 tl yollasın yardımım dokunduysa ne mutlu bana.
Slm can kardesim sanirim ben senden buyugum bu yuzden kardesim dedim tabiki herkese kendi motoru iyidir ama hatirlatirim burasi ninja kullanicilari formu sadece bir onceki sayfaya bak senin baris abin ninjasina mermi gibi gider diyen adama ufo goren koylu resmi ile cevap veriyor hemde hic konu ile alakasi yokken bu formu iki yildir takip ederim ve daha eski sayfalarinida okudum yani ornekleri cogaltabilirim forumlara giriyoruz cunku bilgi paylasimi fikir alis verisi yapmak icin haksiz isem soyle ama gelip bizlerin yaptigi sahsi tercihler yuzunden salak yerine koymaya calismak kullandigimiz motosikletleri kotulemek hic hos degil zira bende diger kullanici forumlarini ziyaret eder bilgi edinirim ama sirf o formun uyelerine gicik olsun diye birseyler yazmam saglicakla kal
dostum oncelikle hayirli olsun, kazasiz belasiz kullanirsin insallah. ben acikcasi kendi ninjamda o ilk 800 km de 4000 devire hic uymadim ama cokta zorlamadim, surekli ayni devirlerde kullanmamaya vede redline yapmamaya calismistim okadar. bu motorlara zaten piyasaya surmeden once redline yaptiriyorlar ancak testlerden gecerse ozaman piyasaya suruyorlar. bence en onemli ve dikkat edilmesi gereken nokta, motoru sogukken calistirdigimizda artislik olsun diye verilen o ara gazlarini hic ama hic yapmamak ve kendi rolantisinde guzelce isinmasini beklemek. 1km bile motorla gidecek olsam sabirla 5 dakika basinda durur isinmasini beklerdim kendi kendine. bu sekilde 2000 km yaptim sonuc olarak cok motorun cekisi cok sahane ustune birde yaktigi yakit cok makul seviyelerdeydi, hic bir problemlede karsilasmadim.Herkese merhaba,
Motoru 3 gün önce aldım. Henüz yaklaşık 150 km binebildim. Şimdilik her şey yolunda tek sıkıntı ilk 800 km 4000 devirin altında kullanmak. Ama o da çok problem değil hatta belki öğrenmem ve motora alışmam için bir avantaj. (biraz polyanna'cılık oldu...)
Bu arada Novarix'in sorusunu cevaplayayım dedim. Boyum 1.90 ve 90 kiloyum. Henüz fazla kilometre yapmadım ama dün yaklaşık 1.5, 2 saat motorun üzerindeydim. Belki yeni motorun heyecanından da olabilir ama herhangi bir rahatsızlık ya da üzerinden inme ihtiyacı duymadım. Tabi "1.90'ın üzeri" biraz geniş bir aralık olabilir yani 1.99 olursan sorun yaşar mısın bilemiyorum. Tek söyleyebileceğim şu an benim boyutlarımda biri için her şeyin yolunda olduğu.
Herkese güvenli ve keyifli sürüşler...
Motosikletin hayirli olsun arkadasim tekerine tas degmesin rodaj ve sonraki donemlerde takildigin biknou olursa sor elden geldigince yardimci olur ben ve forumdaki diger arkadaslarHerkese merhaba,
Motoru 3 gün önce aldım. Henüz yaklaşık 150 km binebildim. Şimdilik her şey yolunda tek sıkıntı ilk 800 km 4000 devirin altında kullanmak. Ama o da çok problem değil hatta belki öğrenmem ve motora alışmam için bir avantaj. (biraz polyanna'cılık oldu...)
Bu arada Novarix'in sorusunu cevaplayayım dedim. Boyum 1.90 ve 90 kiloyum. Henüz fazla kilometre yapmadım ama dün yaklaşık 1.5, 2 saat motorun üzerindeydim. Belki yeni motorun heyecanından da olabilir ama herhangi bir rahatsızlık ya da üzerinden inme ihtiyacı duymadım. Tabi "1.90'ın üzeri" biraz geniş bir aralık olabilir yani 1.99 olursan sorun yaşar mısın bilemiyorum. Tek söyleyebileceğim şu an benim boyutlarımda biri için her şeyin yolunda olduğu.
Herkese güvenli ve keyifli sürüşler...