Hocam motoru aldım 10.000 km sonra satayım diye kasmayın.. Evet düşük cc li motorlarda 10.000 km yapayım acemiliğimi atayım modundayız. Bunu bende bu şekilde yaptım lakin bir sonraki basamak olan büyük cc li motorunuza yazık etmeyin. Aslında onda senin becerebildiğinden daha fazlasının olduğunu unutmayın. Şimdi ben bunları birkaç başlık altında toplamaya karar verdim şöyleki ;
1- ABİ BU YETMİYOR ; Bunu söyleyeni nerede duyarsam duyayım agzına kürekle vuracam bundan sonra

neye yetmiyor lan? Ne yaptında yetmiyor? Pisttemisin? Derdin ne senin motorunla..
2- ABİ 250 DEN SONRA 1000 LİK OLURMU? Bu çok daha vahim bir durum

Bunun agzına kürek değil keser sapı falan lazım.. Olur annem olur, hayde al bir litrelik makina sende kurtul bizde senden kurtulalım...
3- ABİ MODEL YILI 2010 DAN AŞAĞI OLAN MAKİNAYA BİNİLMEZ : Valla öyle bir biniliyorki.. Öylede güzel biniliyorki.. Hele elin anahtar tutuyorsa, yağa girdim pantolonum pislendi derdin yoksa, işin garip tarafı bu iş sende tutkuysa ve mazoşist yönün ağır basıyorsa binilir.. 2006 model motoruma almadan önce az kalsın 2001 model bir Kawasaki ZRX1100 alıyordum. Keşke alsaydım şimdi arasam bulamayabilirim o makinadan
Üstüne üstlük yurt dışında motor kullanan ve ilgi duyan herkesin garajında mutlaka topladıkları eski model bir motorları var

Bunda kolay parça bulabilmeleri en büyük etken tabiki bizde işler bu şekilde ilerlemiyor ama e-bay saolsun herşeye kolayca ulaşılabiliyor artık..
Yani uzun lafın kısası motoruna gönlünce bin, kilometrelerce kullan.. Hep şikayet ediyoruz motosiklete taşıt gözüyle bakılmıyor ülkemizde diye

bir araba aldığınızda nasıl en az 3 sene biniyoruz peki neden her yıl motosiklet değiştirmeye çalışıyoruz???

daha kendimiz motosiklete vasıta muamelesi yapmıyoruz ki

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------
Hayırdır abi neyi var canavarın? Havalar soğuk iyi bakmadın üşüttün valla tokur'u
Can genel bakımını yaptım, yağ, filtre, antifreeze, fren balataları...vb Ayrıca karbüratörünü temizledik, depoyu temizledik, egzoz çıkışlarındaki contalarını yeniledim....vb

başladım ufak ufak elimi yağlamaya
