Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Buluşma ile ilgili Son dakika hatırlatması yapayım :)

abi ne oldu bilemiyorum ama sasmıs durumdayım.. Nedense ben hep bulusmayı Cumartesi Saat 13:00 de diye görmüşüm yada öyle algılamısım.. :( Can haftasonu olsa kacırmazdım yazınca nasıl yani dedim ve girip baktım yuhhhh dedim kendi kendime CUMA 20:00 yazıyor!!! Pardon malaklıgıma denk geldi bir daha ki sefer insallah :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
abi ne oldu bilemiyorum ama sasmıs durumdayım.. Nedense ben hep bulusmayı Cumartesi Saat 13:00 de diye görmüşüm yada öyle algılamısım.. :( Can haftasonu olsa kacırmazdım yazınca nasıl yani dedim ve girip baktım yuhhhh dedim kendi kendime CUMA 20:00 yazıyor!!! Pardon malaklıgıma denk geldi bir daha ki sefer insallah :)

Abi sende mi gidemedin :)
Kısmet değilmiş demek, murat abi'yide alalım yapalım güzel birşeyler. Havada güzel :)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Arkadaslar aşaıdaki link benim kızımın satılık ilanının linkidir. Kendi sayfalarınızda da paylaşır eşe dosta sorana sormayan çıtlatırsanız sevinirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-hatasiz-extrali-full-makina-104208251/detay

Ayrıca bu gece bi aksiyon varsa ben katılırım. Yarın pazar yağmurlu olacak. Bu gece caddebostan da toplanıp makinalarla sıcacık salep keyfi yapabiliriz ya da Taksim meydan felan düşünen olursa bana uyar. Tek hendikap ben akşam biyere dawetliyim saat 23:30 itibariyle boşa çıkarım. Düşünürseniz bana uyar sewgili dostlar...
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Arkadaslar aşaıdaki link benim kızımın satılık ilanının linkidir. Kendi sayfalarınızda da paylaşır eşe dosta sorana sormayan çıtlatırsanız sevinirim.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-hatasiz-extrali-full-makina-104208251/detay

Ayrıca bu gece bi aksiyon varsa ben katılırım. Yarın pazar yağmurlu olacak. Bu gece caddebostan da toplanıp makinalarla sıcacık salep keyfi yapabiliriz ya da Taksim meydan felan düşünen olursa bana uyar. Tek hendikap ben akşam biyere dawetliyim saat 23:30 itibariyle boşa çıkarım. Düşünürseniz bana uyar sewgili dostlar...


Murat abi sana özel mesaj atmıştım birtane ama görmedin galiba.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Buda Benden :) Umarım beğenirsiniz

18691_4266646025155_771186902_n.jpg
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
arkadaslar on arka sinyal olarak hangi marka modeli onerirsiniz. stock sinyaller hem komik hemde yetersiz duruyor hic yakismiyor bence ninjaya. aklimda rizoma marka sinyaller var ama henuz tam karar veremedim. guvenlik onemli, flush mount olanlarda sorunlu.. aynadan biri arkaya baksa gorunmuyorlar..
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
orhanyor kardeş bizim burda bir ninja var. led sinyal takmış.incecik. karşıdan bakınca çok şık gözüküyor. lakin yanına gidip yan cepheden bakınca tam bir felaket. orjinal sinyali sökünce büyük bir boşluk çıkıyor ortaya.led sinyalde küçücük. kapatmıyor boşluğu ön tarafta. görüntü kötü gözüküyor. at yaprağına konan kelebek gibi :) yinede sen bilirsin ama ben beğenmedim.şahsi fikrim hiç değiştirme aynı kalsın. Hatta kürşat aynaları söküp suzukidekiler gibi sinyalli ayna takmıştı. çok şık olmuştu. ayna işçiliği kaliteli olan bulursan ilave sinyal olarak takabilirsin.şık durur.
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
BMW S1000RR sinyali taktım arkaya. Güzel oldu. Uydurmak için sinyali bacağını biraz işlemek gerekiyor.
Fakat ön tarafa uymuyor, kısa kalıyor.
Ara parça yapmak gerekiyor. Çok zor bir iş değil, ama sadece pul koymakla da olacak gibi değil.
Var mı bu işlerden anlayan bir usta?
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
orhanyor kardeş bizim burda bir ninja var. led sinyal takmış.incecik. karşıdan bakınca çok şık gözüküyor. lakin yanına gidip yan cepheden bakınca tam bir felaket. orjinal sinyali sökünce büyük bir boşluk çıkıyor ortaya.led sinyalde küçücük. kapatmıyor boşluğu ön tarafta. görüntü kötü gözüküyor. at yaprağına konan kelebek gibi :) yinede sen bilirsin ama ben beğenmedim.şahsi fikrim hiç değiştirme aynı kalsın. Hatta kürşat aynaları söküp suzukidekiler gibi sinyalli ayna takmıştı. çok şık olmuştu. ayna işçiliği kaliteli olan bulursan ilave sinyal olarak takabilirsin.şık durur.

hehe kelebek gibi demek :)) onlere henuz karar veremedim ama dun arkalara kellermann marka bircift sinyal siparis ettim ebayden. allah bilir ne zaman gelir :) aynada sinyal guzel olabilir guvenlik acisindanda extra bir katki saglar ama aynalar icin ileride rizoma dusunmustum cok guzel aynalari var bu firmanin..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:42 ----------

BMW S1000RR sinyali taktım arkaya. Güzel oldu. Uydurmak için sinyali bacağını biraz işlemek gerekiyor.
Fakat ön tarafa uymuyor, kısa kalıyor.
Ara parça yapmak gerekiyor. Çok zor bir iş değil, ama sadece pul koymakla da olacak gibi değil.
Var mı bu işlerden anlayan bir usta?

o konu benide dusundurdu ama caresi var. adamlar hazir uzatma aparatlari yapmis ebayde satiliyodu. blinker spacer yada blinker extension diye aratirsan cikabilir ama senin acindan soyle bir sorun var, sendeki sinyallerin yivlerin kac mm oldugunu bilmen gerek. onu bildikten sonra rahat rahat alirsin. aslinda sinyallerin fairinge sabitlendigi somundanda kac mm oldugu ortaya cikar.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
BMW S1000RR sinyali taktım arkaya. Güzel oldu. Uydurmak için sinyali bacağını biraz işlemek gerekiyor.
Fakat ön tarafa uymuyor, kısa kalıyor.
Ara parça yapmak gerekiyor. Çok zor bir iş değil, ama sadece pul koymakla da olacak gibi değil.
Var mı bu işlerden anlayan bir usta?

Dostum sinyallerin bağlantı noktalarına uygun kalın conta kestir.. Oto sanayi sitelerinde bu contalardan satılıyor ama yuvaya uydurmak senin el marifetlerine bakıyor biraz.. Yani lastigi tam sinyal deliğine göre degil daha büyük kestir sonra ortasına fairing in oturacagı bir kanal yap.. Lastik orda cirkin durmayacaktır zannımca.. Böylece uzatma aparatını kendin yapmış olursun.. hatta icin rahat etsin diye kanala japon yapıstırıcısı döker öyle yapıstırırsın.. Evladiyelik olur..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
@dreamkiller, rio_mavi

Murat abi, Kürşat abi; Motosikletime biraz el atmak zararsız modifiye yoluna gitmeyi düşünüyorum. Sizin fikirleriniz ne olur bu konuda. Atacağım resim hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Forumda ki herkesten özür dilerim belki bana kızıcaklar ama Murat abim'in ve Kürşat abim'inde fikrini almak istedim.

Bu modifiye ybr esd.

-

-


Bu paylaşacağım resimlerde benim motosikletime ait abi. Yapmayı düşündüğüm modifiye yukarıda ki resimlerde olan şekilde. Birde sizin fikirlerinizi almak istedim

-

-
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Teşekkürler arkadaşlar.
Contayla yapmak mantıklı geldi.
Özellikle arkadaki sinyaller aşırı uzun olması ve motorun keskin arka hatları ile uyumsuzluğuyla rahatsız ediyordu. S1000rr sinyalleri tam hayal ettiğim gibi oldu.
Öndekiler rahatsız etmiyor beni, ama ikisi aynı olunca daha güzel olacak.

Mart'a kadar kullanmayı düşünmüyorum motoru. Değişikliklere o zaman devam ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:57 ----------

Fotoğrafını görebilir miyiz? çok merak ettim :)

Bütün yaz öyle gezdim, ama foto yok :)
Ototpark karanlık ama, bir ara çekerim yine de.
Sinyalleri almadan önce internette foto çok aramıştım, bulamamıştım. İlk yapan benim galiba.
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Can bauhouse'a git, orda soldan 3.reyon araç aksesuarları reyonu.Orda lastik kalemi var. 3-5 lira bişey. Lastiklerinin markasını kalemle işle. on numara 5 yıldız oluyor. Tek kalemle iki lastiği 2 defa yazabilirsin.en ucuz ve yapılcak son işlem bu olur.Fazlasına kaçma apaçi derler adama. Yakışıkllı motorum olsun derken güldürmeyelim arkamızdan. Ama çok temiz güzel bakmışsın.Belliki emek harcamışsın. Motun çok güzel iyi günlerde kullan.
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Ninja 250r için satılık akrep 750 TL Arkadaşlar. Benim makina akrepsiz orjinal eksozla 9000TL den satılık. istediğim yeni makina geldi. Heves ettim biran önce almak için fiyatı indim. Duyan duymayan kalmasın arkadaslar.
2011 model makina 9000 liradan exsozda 750 liradan ayrıca satılıktır.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Can bauhouse'a git, orda soldan 3.reyon araç aksesuarları reyonu.Orda lastik kalemi var. 3-5 lira bişey. Lastiklerinin markasını kalemle işle. on numara 5 yıldız oluyor. Tek kalemle iki lastiği 2 defa yazabilirsin.en ucuz ve yapılcak son işlem bu olur.Fazlasına kaçma apaçi derler adama. Yakışıkllı motorum olsun derken güldürmeyelim arkamızdan. Ama çok temiz güzel bakmışsın.Belliki emek harcamışsın. Motun çok güzel iyi günlerde kullan.

Abi üstteki ilk 3 fotoğrafta ki gibi yapma mı diyorsun :)

Çok teşekkür ederim abi. Allah razı olsun güzel dileklerin için. Gözüm gibi bakıyorum. Haftanın 3 günü yıkamaya gidiyor, 1 günü pasta cila yapıyorum.

Senin motosiklerinin ilanınıda gördüm abi. Gerçekten sende çok güzel bakmışsın. Hele fotoğrafın birine bayıdım. Allah nazardan, kazadan beladan saklasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst