- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,602
Buluşma ile ilgili Son dakika hatırlatması yapayım![]()
abi ne oldu bilemiyorum ama sasmıs durumdayım.. Nedense ben hep bulusmayı Cumartesi Saat 13:00 de diye görmüşüm yada öyle algılamısım..
Buluşma ile ilgili Son dakika hatırlatması yapayım![]()
abi ne oldu bilemiyorum ama sasmıs durumdayım.. Nedense ben hep bulusmayı Cumartesi Saat 13:00 de diye görmüşüm yada öyle algılamısım..Can haftasonu olsa kacırmazdım yazınca nasıl yani dedim ve girip baktım yuhhhh dedim kendi kendime CUMA 20:00 yazıyor!!! Pardon malaklıgıma denk geldi bir daha ki sefer insallah
![]()
Arkadaslar aşaıdaki link benim kızımın satılık ilanının linkidir. Kendi sayfalarınızda da paylaşır eşe dosta sorana sormayan çıtlatırsanız sevinirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...a-hatasiz-extrali-full-makina-104208251/detay
Ayrıca bu gece bi aksiyon varsa ben katılırım. Yarın pazar yağmurlu olacak. Bu gece caddebostan da toplanıp makinalarla sıcacık salep keyfi yapabiliriz ya da Taksim meydan felan düşünen olursa bana uyar. Tek hendikap ben akşam biyere dawetliyim saat 23:30 itibariyle boşa çıkarım. Düşünürseniz bana uyar sewgili dostlar...
Maşallah de abiMurat fotoları nerede çektin len? Süper fotolar var..
orhanyor kardeş bizim burda bir ninja var. led sinyal takmış.incecik. karşıdan bakınca çok şık gözüküyor. lakin yanına gidip yan cepheden bakınca tam bir felaket. orjinal sinyali sökünce büyük bir boşluk çıkıyor ortaya.led sinyalde küçücük. kapatmıyor boşluğu ön tarafta. görüntü kötü gözüküyor. at yaprağına konan kelebek gibiyinede sen bilirsin ama ben beğenmedim.şahsi fikrim hiç değiştirme aynı kalsın. Hatta kürşat aynaları söküp suzukidekiler gibi sinyalli ayna takmıştı. çok şık olmuştu. ayna işçiliği kaliteli olan bulursan ilave sinyal olarak takabilirsin.şık durur.
BMW S1000RR sinyali taktım arkaya. Güzel oldu. Uydurmak için sinyali bacağını biraz işlemek gerekiyor.
Fakat ön tarafa uymuyor, kısa kalıyor.
Ara parça yapmak gerekiyor. Çok zor bir iş değil, ama sadece pul koymakla da olacak gibi değil.
Var mı bu işlerden anlayan bir usta?
BMW S1000RR sinyali taktım arkaya. Güzel oldu. Uydurmak için sinyali bacağını biraz işlemek gerekiyor.
Fakat ön tarafa uymuyor, kısa kalıyor.
Ara parça yapmak gerekiyor. Çok zor bir iş değil, ama sadece pul koymakla da olacak gibi değil.
Var mı bu işlerden anlayan bir usta?
BMW S1000RR sinyali taktım arkaya. Güzel oldu. Uydurmak için sinyali bacağını biraz işlemek gerekiyor.






Fotoğrafını görebilir miyiz? çok merak ettim![]()
Bütün yaz öyle gezdim, ama foto yok
Ototpark karanlık ama, bir ara çekerim yine de.
Sinyalleri almadan önce internette foto çok aramıştım, bulamamıştım. İlk yapan benim galiba.
Can bauhouse'a git, orda soldan 3.reyon araç aksesuarları reyonu.Orda lastik kalemi var. 3-5 lira bişey. Lastiklerinin markasını kalemle işle. on numara 5 yıldız oluyor. Tek kalemle iki lastiği 2 defa yazabilirsin.en ucuz ve yapılcak son işlem bu olur.Fazlasına kaçma apaçi derler adama. Yakışıkllı motorum olsun derken güldürmeyelim arkamızdan. Ama çok temiz güzel bakmışsın.Belliki emek harcamışsın. Motun çok güzel iyi günlerde kullan.