- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,602
bilemedim.. eski sayfalarda öyle bir paylaşım hatırlamıyorum ama gözümden kaçmışda olabilir.. Bir bakmakta fayda var..
Can genel bakımını yaptım, yağ, filtre, antifreeze, fren balataları...vb Ayrıca karbüratörünü temizledik, depoyu temizledik, egzoz çıkışlarındaki contalarını yeniledim....vbbaşladım ufak ufak elimi yağlamaya
![]()
Orhanyor sinyaller güzel olmus.
Ellerine saglik.
Itiraf etmeliyim ki motosikletten cok o brandanin altindaki araba ilgimi cekti
Klasik birsey galiba![]()
Markasi modeli nedir acaba?
Bunu düşündümO kadar parçayı tekrar sök tak zor geldi
Sanayide çamurluk yapıyorlarmış sitede yaptıran varmı acaba aklıma o geldi şimdi araştırırken. Nasıl duruyor mantıklımı
Kürşat ön farı iptal ettim, önümü göremiyorum gece, aydınlatma için bir yolu var mı ?
- Kürşattan gelecek muhtemel cevap ise ''Mum koy '' ...
Plakalıkları iptal ederseniz sırtınız çamur olur, lastikleri sökerseniz motor gitmez, arkaya 180 lik teker takarsanızda zincir dönmez arkadaşlar...
Herkezin yeni yılı kutlu olsun...
Tiger? Benim çok hoşuma giden bir mevzu.. Türkiye'de de bu işlerin yapılabileceğinin kanıtı.. Dikkat etmen gereken tek husus sesin rehavetine kapılıp ara gazı vererek yakıt sarfiyatını artıırmamanı tavsiye ederimiyi günlerde kullanın..
Akrapovic ve Yoshimura gibi herkes tarafından tavsiye edilen modellerin yannda Tiger'ın yerli üretim olması ve yarı yarıya fiyatının cazipliği yüzünden aklıma yatmıştı, ama daha önce hiç sesini duymamıştım ve etrafımda kullanan biri de yoktu. Tiger'ın iletişim adresine çekincelerimi belirten bir mail attım ve bana hemen geri dönüş yapan Adem bey beğenmediğim takdirde koşulsuz iade edebileceğim garantisini verince satın aldım. Şu an çok memnunum, oldukça tok ve trafikteki görünürlüğümü arttıran bir sesi var. Tiger'ın müşteriye olan ilgisi ve malının arkasında durması da bu markayı tercih etmemde büyük rol oynadı açıkçası.
Selam Can!
benim aldığım modelin linki aşağıda, bana 730 liraya maloldu. En büyük artısı ise stok egzostuna kıyasla çok çok hafif olması.
http://www.tigerexhaust.com/egsoz-m...0_r/egzoz/gpm2-800_ninja_250_r_2010-2012.html
Bir dergide sorumlu editör olduğum için Türkçe'yi çok düzgün yazmaya alıştım, ünlemi de o yüzden kullandım. Kötü bir niyetim yoktu gerçekten.![]()