Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
bilemedim.. eski sayfalarda öyle bir paylaşım hatırlamıyorum ama gözümden kaçmışda olabilir.. Bir bakmakta fayda var..
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Can genel bakımını yaptım, yağ, filtre, antifreeze, fren balataları...vb Ayrıca karbüratörünü temizledik, depoyu temizledik, egzoz çıkışlarındaki contalarını yeniledim....vb :) başladım ufak ufak elimi yağlamaya :)

Abi yardım lazımsa gelebilirim. Elimi yağa sokmaktan üşenmem. Hele konu motosiklet temizliği, bakımı, yada dağıtmamız gerekiyorsa yağ bidonuna bile girebilirim :)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Kürşat ön farı iptal ettim, önümü göremiyorum gece, aydınlatma için bir yolu var mı ?
- Kürşattan gelecek muhtemel cevap ise ''Mum koy '' ...

Plakalıkları iptal ederseniz sırtınız çamur olur, lastikleri sökerseniz motor gitmez, arkaya 180 lik teker takarsanızda zincir dönmez arkadaşlar...

Herkezin yeni yılı kutlu olsun...
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Kürşat ön farı iptal ettim, önümü göremiyorum gece, aydınlatma için bir yolu var mı ?
- Kürşattan gelecek muhtemel cevap ise ''Mum koy '' ...

Plakalıkları iptal ederseniz sırtınız çamur olur, lastikleri sökerseniz motor gitmez, arkaya 180 lik teker takarsanızda zincir dönmez arkadaşlar...

Herkezin yeni yılı kutlu olsun...

Sağol abi seninde.
Mum koy, hahaha güzelmiş bu yaa :)
 
Katılım
1 Ocak 2013
Mesajlar
4
slm. Herkesin yeni yılı kutlu olsun. Bi sorum olcak. 2010-2011-2012 kawa 250r ler arasında ciddi bir performans farkı varmı. Yade önemli olan bir yenilik? Almayı düşünüyorum kaçırdığım bi detay olmasın. Tesekkürler
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Kürşat abi, Murat abi ben jant şeridi aldım prosev marka biraz dandik bir aparatı var bir türlü çekemedim şeridi. Nasıl halledebilirim? Şu keitinin şerit çekme aparatlarından var onlarda 10-12 lira, zaten jant şeridini 12 liraya aldım. Belki bir yol gösterebilirsiniz diye sorıyım dedim.
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
Ani bir kararla akü almak için yola çıkıp, kendime yeni yılda hediye etmek için motoruma dün tiger full karbon egzost taktırdım. Daha önceden hiç araştırmadım diğer markalara göre kalite olarak nasıldır diye, fakat sonuç beni fazlasıyla tatmin etti. Bu egzostu taktırdıktan sonra dikkat etmek gereken noktalar var mıdır acaba?
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2013 model ninja 250 r beyaz ve kirmizi renk modifiyeli olanlar turkiyeye gelcekmi ve fiyati ne olur?

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:52 ----------

2013 model ninja 250 r beyaz ve kirmizi renk modifiyeli olanlar turkiyeye gelcekmi ve fiyati ne olur?
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Olm murat ne iş lan :) farı neden iptal ettin? Buna benim bile verebilecek tavsiyem kanka sen iptal ettiğin iptali, iptal et tekrar yansın farın.. Biz gündüz bile görünememekten çekiniyoruz sen far iptal ediyorsun :)

Can ben muratın motoruna yaptım ama aparatlı değil elimle çekmiştim.. Zor bir olay ve sana tavsiyem şeriti bu zamanlar değil, havalar biraz daha ısınınca uygula ki adam gibi yapışsın.

Tiger? Benim çok hoşuma giden bir mevzu.. Türkiye'de de bu işlerin yapılabileceğinin kanıtı.. Dikkat etmen gereken tek husus sesin rehavetine kapılıp ara gazı vererek yakıt sarfiyatını artıırmamanı tavsiye ederim :) iyi günlerde kullanın..
 
Katılım
26 Tem 2012
Mesajlar
66
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benimde son zamanlarda canımı sıkan ve forumlarda araştırdığım kadarıyla normal bir durum olan zincirlerimdeki yöresel paslanmalar, bunları temizlemek için en uygun yolun temizleme spreylerindan ziyade bildiğimiz ve kokusunu sevdiğimiz mazot olduğunu öğrendim. Sanırım telli bir fırça ve bir molotof kokteyllik mazotla (benzin istasyonundan mazot istediğimde karakoldan kağıt vs. istemeleri beni iyice kıllandırdı) bu işi halledebilirim ama ilk defa yapacağım için tam olarak nelere dikkat etmem gerektiğini ve bu işin inceliklerini daha önceden bu yoldan geçmiş arkadaşlarımdan öğrenmek isterim.

Daha önce yazılanlar gibi ellerimi mazota yağa sokmayacaksam tamir işini neden kendim yapıyorum ki :)
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
Tiger? Benim çok hoşuma giden bir mevzu.. Türkiye'de de bu işlerin yapılabileceğinin kanıtı.. Dikkat etmen gereken tek husus sesin rehavetine kapılıp ara gazı vererek yakıt sarfiyatını artıırmamanı tavsiye ederim :) iyi günlerde kullanın..

Akrapovic ve Yoshimura gibi herkes tarafından tavsiye edilen modellerin yannda Tiger'ın yerli üretim olması ve yarı yarıya fiyatının cazipliği yüzünden aklıma yatmıştı, ama daha önce hiç sesini duymamıştım ve etrafımda kullanan biri de yoktu. Tiger'ın iletişim adresine çekincelerimi belirten bir mail attım ve bana hemen geri dönüş yapan Adem bey beğenmediğim takdirde koşulsuz iade edebileceğim garantisini verince satın aldım. Şu an çok memnunum, oldukça tok ve trafikteki görünürlüğümü arttıran bir sesi var. Tiger'ın müşteriye olan ilgisi ve malının arkasında durması da bu markayı tercih etmemde büyük rol oynadı açıkçası.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Akrapovic ve Yoshimura gibi herkes tarafından tavsiye edilen modellerin yannda Tiger'ın yerli üretim olması ve yarı yarıya fiyatının cazipliği yüzünden aklıma yatmıştı, ama daha önce hiç sesini duymamıştım ve etrafımda kullanan biri de yoktu. Tiger'ın iletişim adresine çekincelerimi belirten bir mail attım ve bana hemen geri dönüş yapan Adem bey beğenmediğim takdirde koşulsuz iade edebileceğim garantisini verince satın aldım. Şu an çok memnunum, oldukça tok ve trafikteki görünürlüğümü arttıran bir sesi var. Tiger'ın müşteriye olan ilgisi ve malının arkasında durması da bu markayı tercih etmemde büyük rol oynadı açıkçası.

Merhaba Tunç abi. Benim adım Can.
Tiger'in hangi modelini aldın acaba abi? Aklımda bulunsun belki ileride bende güzel birşeyler yapabilirim.
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
Bir dergide sorumlu editör olduğum için Türkçe'yi çok düzgün yazmaya alıştım, ünlemi de o yüzden kullandım. Kötü bir niyetim yoktu gerçekten. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst