Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
117
Arkadaşlar elimde 500km kullanılmış michelin pilot active set var standart ebatlardadır sıfır gibidir 600TL ye almıştım yarı fiyatına vericem isteyen olursa özelden messaj atabilir..
Arkadaşlar elimde grenaj koruma barı var ebaydan sipariş etmiştim 150dolara satın aldım 150 liraya vericem. Durumu sıfır paketindedir
Arkadaşlar elimde yeşil renk üzerinde ninja 250 yazan ayarlı manetler var 250 liraya almıştım. 150 TL ye vericem.Durumu sıfırdır, isteyen olursa özelden mesaş gönderebilir




Saygılar..
 
Katılım
31 Ara 2010
Mesajlar
70
iyi aksamlar bir sorum olacaktı arkadaşın da nınjası var 820 kmde bugün basmıs biraz 140 yapmıs yuksek devirlerde. rodaj zamanında bunun bır zararı varmı ustaya falan götürmeye gerek varmı bir sorun olur diye?
 
Katılım
18 Tem 2012
Mesajlar
185
arkadaslar sinyallerde turuncu renk haricinde bir renk kullanilsa, kanuni acidan basima dert alirmiyim acaba? yani polis durdursa sorun cikarabilirmi ?
sinyaller su sekilde..
hn8s1.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

iyi aksamlar bir sorum olacaktı arkadaşın da nınjası var 820 kmde bugün basmıs biraz 140 yapmıs yuksek devirlerde. rodaj zamanında bunun bır zararı varmı ustaya falan götürmeye gerek varmı bir sorun olur diye?
motorlar fabrikadan cikmadan once motor bir makinaya baglaniyor ve cesitli devirlerde calistirip motoru zaten zorluyorlar, testten gecerse ancak ozaman satisa sunuluyor. kendini kaybedip biraz basarsan bir zarar gelmez diye dusunuyorum :)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
bi selam caksam, bi de saglam olun desem herkese kac yazar?

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:53 ----------

saglam kalın alayiniz...
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
35
iyi aksamlar bir sorum olacaktı arkadaşın da nınjası var 820 kmde bugün basmıs biraz 140 yapmıs yuksek devirlerde. rodaj zamanında bunun bır zararı varmı ustaya falan götürmeye gerek varmı bir sorun olur diye?

Geçenlerde ofise gelen motosiklet meraklısı, uçaklar için parça üreten bir şirketin baş mühendisiyle rodaj konusunu konuşma şansım olmuştu. Bana rodaj diye birşeyin artık olmadığını, aksamların eskisi gibi elle değil, artık lazerle kesildiğini bu yüzden rahatlıkla istediğim gibi kullanabileceğimi söylemişti. Ne kadar doğrudur bilmiyorum ama onunla konuştuktan sonra 800km'yi devirmiş olarak biraz daha rahat kullanıyorum ben motorumu.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Kürşat abiiiii :) Çok soğuk havalar geliyormuş motosikleti sakla üşütme :) Ben paketledim benimkini :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamunaleykum .
ninja 250 r arka lastik en fazla kaclık takılabilir.150lik gördümde 180 felan uygunmu ninja icin birde kötü dururmu arka lastik kalın olması ninja 250 de? ön lastikte arka lastik kalın olabileceğini göz önünde bulundurursak ön lastik kaçlık olmalı?
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
selamunaleykum .
ninja 250 r arka lastik en fazla kaclık takılabilir.150lik gördümde 180 felan uygunmu ninja icin birde kötü dururmu arka lastik kalın olması ninja 250 de? ön lastikte arka lastik kalın olabileceğini göz önünde bulundurursak ön lastik kaçlık olmalı?

hocam en fazla 140 lık takmanı öneririm.. Daha fazlasına gerek yok...
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selamunaleykum .
ninja 250 r arka lastik en fazla kaclık takılabilir.150lik gördümde 180 felan uygunmu ninja icin birde kötü dururmu arka lastik kalın olması ninja 250 de? ön lastikte arka lastik kalın olabileceğini göz önünde bulundurursak ön lastik kaçlık olmalı?

180 takarsan hem motoru zorlar,yakıt israfına yol açar ayriyetten denge sorunu olabilir :S 150 şekil olur ama :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

Arkadaşlar elimde 500km kullanılmış michelin pilot active set var standart ebatlardadır sıfır gibidir 600TL ye almıştım yarı fiyatına vericem isteyen olursa özelden messaj atabilir..
Arkadaşlar elimde grenaj koruma barı var ebaydan sipariş etmiştim 150dolara satın aldım 150 liraya vericem. Durumu sıfır paketindedir
Arkadaşlar elimde yeşil renk üzerinde ninja 250 yazan ayarlı manetler var 250 liraya almıştım. 150 TL ye vericem.Durumu sıfırdır, isteyen olursa özelden mesaş gönderebilir

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/3/hlugy.jpg[/url]
[url]http://f1301.hizliresim.com/15/3/hluhu.jpg[/url]

Saygılar..

Ninjam olaydı alırdım :pale:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Arkadaşlar elimde 500km kullanılmış michelin pilot active set var standart ebatlardadır sıfır gibidir 600TL ye almıştım yarı fiyatına vericem isteyen olursa özelden messaj atabilir..
Arkadaşlar elimde grenaj koruma barı var ebaydan sipariş etmiştim 150dolara satın aldım 150 liraya vericem. Durumu sıfır paketindedir
Arkadaşlar elimde yeşil renk üzerinde ninja 250 yazan ayarlı manetler var 250 liraya almıştım. 150 TL ye vericem.Durumu sıfırdır, isteyen olursa özelden mesaş gönderebilir

[url]http://f1301.hizliresim.com/15/3/hlugy.jpg[/url]
[url]http://f1301.hizliresim.com/15/3/hluhu.jpg[/url]

Saygılar..
İbopaşa isteyenler mesaj atsın demişsin bir haftadır geri dönüş yok.
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
11
Herkese merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım geçen hafta içinde aldım motoru. :) Güzel forum bu konuyu sürekli takip edip değerli bilgilerinizi değerlendireceğim kazasız belasız sürmeniz dileği ile :)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
@Dreamkiller

Kürşat abi benim ybr gitti, satıldı. :) İnsan gerçekten büyük bir eksiklik hissediyor.
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Hayırlı olsun yeni motoru ne zaman alıyorsun? :)

Valla nasip kısmet bakalım. Gönülde GT250R yatıyor ama maddi durumda var işin ucunda ne olur ne biter bilmiyorum şimdilik. İmkan olsa hemen ninja alırım tabi orası ayrı :)
Hiç satmakta yoktu aslında aklımda yüksek fiyat yazarak ilan verdim ilgi gösteren olucak mı diye. Aradı biri almaya geliyorum dedi birşey de diyemedim. Aldı gitti :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Can,

Motor satılır alınır problem etme kardeşim.. İnsallah daha iyilerine binersin.. Ama önce sağlık, sonra okul unutma :)

Bende de bir Z750R veya Z800 merakı başladı sorma gitsin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst