Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Benim anlamadiğim cbr 250 nasıl oluyorda kalkışta ninja 250 ye koyuyor ? bence o işte bişi var, arkadaş motoru seri kaldıramamıştır belki. ama cbr hertürlü arkadan gelmesi lazım. Sonuçta beygir sayısı belli tork belli.8000 devir ile 10000devir arası ninjanın öne çıkması lazım hemencik.

Herneyse kürşat doğru diyosun 12 mi istesem ne ? :) ejo gibi trial bi film cekicem motoru satmadan önce. Hafta sonu görüşelim kardeş arayı açma, olmadı bi çay içelim akşam caddede sen ben oktay hep beraber..

Abi hiç uğraşma benim motoru unutmuştur millet, bir iki montaj yapar rengini falan değişiriz motorun olur biter :cat:

arkadaşlar bizim bu ninjaların orjinal arka dişlileri 43 diş..bunun 42 yada 41 diş olanından takanınız varmı...supersprox , afam gibi markaları nerden temin edebiliriz 42 & 41 diş olarak..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

Buldum Arkdslar 40 dişli sipariş ettim geliyor ;)


http://www.supersprox.com/eshop/prodimages/large/RST486-43.jpg

İyi de niye yaptın böyle bir şey? Orjinal zincir kurtaracak mı onu hesapladın mı? Neye göre yaptın bir de? Neden 3 diş? 3 diş azalttın da motorun hızlanması zaten vasat şimdi arabaların bile gerisinde kalacaksın 0-100 hızlanmalarda.. Son hızın artacakta mevcut gücüyle motor zaten 180'e zor çıkıyor. Şimdi son hız 190+ bir şey oldu ama onu çevirecek güç yok motorda... PCV, full eksoz falan bile yapsan 3 dişi tam kullanamayacak güçte motor..
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Abi hiç uğraşma benim motoru unutmuştur millet, bir iki montaj yapar rengini falan değişiriz motorun olur biter :cat:



İyi de niye yaptın böyle bir şey? Orjinal zincir kurtaracak mı onu hesapladın mı? Neye göre yaptın bir de? Neden 3 diş? 3 diş azalttın da motorun hızlanması zaten vasat şimdi arabaların bile gerisinde kalacaksın 0-100 hızlanmalarda.. Son hızın artacakta mevcut gücüyle motor zaten 180'e zor çıkıyor. Şimdi son hız 190+ bir şey oldu ama onu çevirecek güç yok motorda... PCV, full eksoz falan bile yapsan 3 dişi tam kullanamayacak güçte motor..
Senin motor unutulmaz hocam.
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
arkadaşlar bizim bu ninjaların orjinal arka dişlileri 43 diş..bunun 42 yada 41 diş olanından takanınız varmı...supersprox , afam gibi markaları nerden temin edebiliriz 42 & 41 diş olarak..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

Buldum Arkdslar 40 dişli sipariş ettim geliyor ;)

Öne AFAM 15 li taktım ben. Zincir boyunu değiştirmek gerekmedi. Montajı da kendim yaptım, çok zor olmadı.
Bence her açıdan daha iyi oldu: Tüketim, kullanım, hatta performans.
Arkayı değiştirmek toplam ağırlık açısından daha iyi olabilir. Zinciri eskitecek kadar kullanırsam o zaman yaparım. Şu an motor yeni.(Sorun çıkarsa orijinal dişliyi takar devam ederim :) )
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
gelsin hoşuma gitmez ise dediğiniz gibi motoru yorar, zincir uyumu fln pişman olursa takmam kalsın :cat:
maksatım son hız tıpa gaz kullandıgım hep 12-13bın lerde ıyı değil ömru ıcın..biraz daha uzun yolda motoru yormamak rahatlatma olur die dusundum 42 yada 41 diş yapmaktı amacım 40 diş olanı varmış ellerinde.. deneycem olmazsa olmaz :wiinkk: :rendeer: :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

Öne AFAM 15 li taktım ben. Zincir boyunu değiştirmek gerekmedi. Montajı da kendim yaptım, çok zor olmadı.
Bence her açıdan daha iyi oldu: Tüketim, kullanım, hatta performans.
Arkayı değiştirmek toplam ağırlık açısından daha iyi olabilir. Zinciri eskitecek kadar kullanırsam o zaman yaparım. Şu an motor yeni.(Sorun çıkarsa orijinal dişliyi takar devam ederim :) )

afam 15 nerden buldunuz türkiyeden mi yurtdısındanmı ? birde ön 15 i taktıktan sonra 6. vites 8 bın devir de hızınız nedir ? saygılar
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
gelsin hoşuma gitmez ise dediğiniz gibi motoru yorar, zincir uyumu fln pişman olursa takmam kalsın :cat:
maksatım son hız tıpa gaz kullandıgım hep 12-13bın lerde ıyı değil ömru ıcın..biraz daha uzun yolda motoru yormamak rahatlatma olur die dusundum 42 yada 41 diş yapmaktı amacım 40 diş olanı varmış ellerinde.. deneycem olmazsa olmaz :wiinkk: :rendeer: :mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------





afam 15 nerden buldunuz türkiyeden mi yurtdısındanmı ? birde ön 15 i taktıktan sonra 6. vites 8 bın devir de hızınız nedir ? saygılar

Almanya'dan getirdim. TR 'ye yollamıyorlardı.
Devrin ne olduğunu hesaplamak kolay: Her viteste devir 14/15 oranında düştü. 6. viteste 100km/h eskiden 7500 d/d iken şimdi 7000 d/d.
8000de de 114 km/h olur. Fakat bu anadol teknolojisi mıknatıslı göstergeler hız arttıkça daha az gösteriyor. 1000'de 143 göstermesi gerekirken 139 gibi bir şey gösteriyor. GPS ile bakmadım henüz.
Tüketim de benim kullanımımda %10 azaldı. Hep 300 km de ışık yanıyordu, artık 330 da yanıyor. Şehir içinde 1. vites şehir dışında da 5. vites daha çok kullanılıyor. Motor, ömrünü 6. viteste geçirmiyor.
Motorun tork, güç, devir grafiklerine bakarsanız, 1. vites dışında pek performans kaybı olmayacağını görebilirsiniz. Yorulma falan olmaz.
Ön dişliyi 14 iken 15 yapmak ile arkayı 43 iken 40 yapmak hemen hemen aynı şey (14/15 = 40.1/43). 40 güzel seçim. Zincirden 4 bakla çıkarmak gerekecek yalnız.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Almanya'dan getirdim. TR 'ye yollamıyorlardı.
Devrin ne olduğunu hesaplamak kolay: Her viteste devir 14/15 oranında düştü. 6. viteste 100km/h eskiden 7500 d/d iken şimdi 7000 d/d.
8000de de 114 km/h olur. Fakat bu anadol teknolojisi mıknatıslı göstergeler hız arttıkça daha az gösteriyor. 1000'de 143 göstermesi gerekirken 139 gibi bir şey gösteriyor. GPS ile bakmadım henüz.
Tüketim de benim kullanımımda %10 azaldı. Hep 300 km de ışık yanıyordu, artık 330 da yanıyor. Şehir içinde 1. vites şehir dışında da 5. vites daha çok kullanılıyor. Motor, ömrünü 6. viteste geçirmiyor.
Motorun tork, güç, devir grafiklerine bakarsanız, 1. vites dışında pek performans kaybı olmayacağını görebilirsiniz. Yorulma falan olmaz.
Ön dişliyi 14 iken 15 yapmak ile arkayı 43 iken 40 yapmak hemen hemen aynı şey (14/15 = 40.1/43). 40 güzel seçim. Zincirden 4 bakla çıkarmak gerekecek yalnız.

eyvallah hocam saol..saygılar.. :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
14
arkadaşlar merhaba forumda yeniyim . aklımda birkaç takılan bişeyler var cevap verirseniz sevinirim. öncelikle honda cbr125 alıp motordünyasına atılmak istiyorm bence daha sonra kawasaki250 alıcam. 2013 model düşünüyorum ama forumlarda incelediğim kadarıyla 2013 modeli gelip gelmeyeceği mechul onun yerine 300 ü gelecekmiş ? bunun hakkında bir bilginiz varmı acaba ?
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
arkadaşlar merhaba forumda yeniyim . aklımda birkaç takılan bişeyler var cevap verirseniz sevinirim. öncelikle honda cbr125 alıp motordünyasına atılmak istiyorm bence daha sonra kawasaki250 alıcam. 2013 model düşünüyorum ama forumlarda incelediğim kadarıyla 2013 modeli gelip gelmeyeceği mechul onun yerine 300 ü gelecekmiş ? bunun hakkında bir bilginiz varmı acaba ?


cbr 125 vibrasyonlu bir motordur. ellerde uyuşma yapar .yeni modellerinde depodan enjeksiyon motorundan bibbbbbbbbbbbbbb diye kesilmeyen ve insanı deli eden bir ses bulunmaktadır. kronik bir sesdir servisler bu sesi kesememektedir.
ninja 300 satışa başladı 7100 euro
ninja 250 seneyede aynı kasadan satılması bekleniyor.
ondan sonraki sene ninja 250 olmayacak (türkiyede)
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
arkadaşlar merhaba forumda yeniyim . aklımda birkaç takılan bişeyler var cevap verirseniz sevinirim. öncelikle honda cbr125 alıp motordünyasına atılmak istiyorm bence daha sonra kawasaki250 alıcam. 2013 model düşünüyorum ama forumlarda incelediğim kadarıyla 2013 modeli gelip gelmeyeceği mechul onun yerine 300 ü gelecekmiş ? bunun hakkında bir bilginiz varmı acaba ?
Maddi imkanların yerindeyse 250 ninja ya da 250 cbr almanı tavsiye ederim.
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
foruma bir zehir atayım yine :bounce:

pazar hava güzel olursa Sapanca gölüne karşı kahvaltıya gelenler el kaldırsın ...ben gideceğim de gelen gelir...:thumleft:
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
14
cbr 125 vibrasyonlu bir motordur. ellerde uyuşma yapar .yeni modellerinde depodan enjeksiyon motorundan bibbbbbbbbbbbbbb diye kesilmeyen ve insanı deli eden bir ses bulunmaktadır. kronik bir sesdir servisler bu sesi kesememektedir.
ninja 300 satışa başladı 7100 euro
ninja 250 seneyede aynı kasadan satılması bekleniyor.
ondan sonraki sene ninja 250 olmayacak (türkiyede)

yani ninja250 yeni kasası yani 2013 modeli olmayacak türkiyede öylemi anladım :) ?
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Ben de gelebilirim bandırmadan, googledan baktım 4 saat falan diyo sapanca için
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
foruma bir zehir atayım yine :bounce:

pazar hava güzel olursa Sapanca gölüne karşı kahvaltıya gelenler el kaldırsın ...ben gideceğim de gelen gelir...:thumleft:

Abi bu Pazar cikayim diyordum da bana biraz uzak yaw :( 2 gun once bi yuz estetigi yaptim trafikte bi dallamaya elim sakat biraz agri yapiyor Oraya git gel kaldirmaz :salut:
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Merhabalar,ismim Kerem Terzioglu
Forumu uzun zamandir takip ediyorum ilk mesajim bu gune kismet oldu
İzmitte yasiyorum 18 yasindayim okuyorum
1 aylik ninja kullanicisiyim daha onceden sadece scooter tecrubem olmustu yani bu ilk viteslim
Motorumu almama forumdaki herkesin cok yardimi oldu butun sayfalari okudum ve hala bilmedigim konularda forumdan destek aliyorum
Ozellikle Ugur abinin ninjasini almak istiyodum maalesef olmadi fakat yine Ankaradan aldim ninjami:)
Su anda sapancadayim yazlikta,kursat abinin sapancaya gelicegini okudum ve kabul ederseniz bende size katilmak isterim
(telefondan yazdim imla icin kusura bakmayin)
Tekeriniz duz bassin:)
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
@ccman yarın sapancada buluşuyoruz sanırım benim için soru saat kaçta? ona göre erken çıkmam lazım yola
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst