Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Bu arada kusura bakma Oktay abi(ccman) isimleri karistirdim,Kursat(dreamkiller)yazmisim yanlislikla :/
Yarin gelirseniz sapancadayim bende kabul ederseniz gelirim
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
sapanca özkum tesisleri var o cıvarda küçük sahil gibi bi yer var.saat 12 gibi orada olma niyetim var.

Uğur geçmiş olsun ;) sağlık olsun birader ben daha sezon sonuna kadar gidecek çok yer bulurum sana :) kısmet
Murat gelirsen zaten telefonum var sende ;)

ben yine de telefon vereyim:0532 241 4202

ben hatunla geleceğim eş veya kız arkadaşlarınızla da gelebilirsiniz.yoksa da SAP ta gelebilirsiniz :) sorun yok ;)
Kerem sen orada yaşıyorsun zaten yeri anladın ,sahil e giderken bir köprü altından geçeceksiniz aklınızda olsun zaten özkum dedinizmi herkez tarif eder sahili.tabelada var sahil diye.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
Evet sapanca sahilinin sonu bizim evede yakin orasi
Bulamam diyen varsa telefonum 05332758741
Otoban giselerinin ordan veya herhangi bir yerden size yolu gosterebilirim
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
@Kerem
Abicim kismet bosver, hayirli ugurlu olsun. Kazasiz gunlerde kullanmani dilerim :thumleft:

@Oktay Abi
Abicim benim yerime de keyfini cikarin :wiinkk: Onumuzdeki sezon bol bol telafi edicez :thumleft:
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@Kerem

Kardeşim hoş geldin aramıza :) Kalıcı olman dileğiyle... :)
İstanbul'daysan buluşalım benimde yaşım 18 :) Ama motorum yok bak söyliyim :)
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Bugünkü buluşmadan bir kaç foto atıyım. Yaklaşık 600km yol yaptım 8000 devirden aşağı düşmedim yaklaşık olarak 100 kmde 4,1 lt falan yaktı.
62529_10151178972423490_806570495_n.jpg
66164_10151178973673490_15025654_n.jpg
227401_10151178974253490_368398856_n.jpg
199441_10151178975563490_43189465_n.jpg
539291_10151178976028490_1872254700_n.jpg
598646_10151178976603490_1559701258_n.jpg
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902

Super olmus cidden. Onumuzdeki sezon tekrarlayin ben de geliim ;)

Su yakit olayini cok ozluyorum Ninja'nin. Bugun 300km'ye yakin yol yaptim ben de hiz 200-300 arasi degisti genel olarak az bi sehir ici vardi ve ortalama 9.6lt/100km ;( Son 36 satte tam 4 depo benzin aldim :salut:
 
Katılım
28 Ağu 2012
Mesajlar
101
@schmarık
Hosbulduk,İzmitteyim kardesim ben ama İstanbula gelirsem görüsürüz motorda sıkıntı degıl hallederiz:)
Bi nazar boncuğu takamadım daha ama herkes balatalarımdan gelen gıcırtıyı duyunca kafasını ceviriyo:) nazar bozanım o suanlık;)
@ejlover
İnsallah ama R1 fazla bana ama ilerde bi R6 dusunurum ;)
@enginar
Fotolar guzelde karelerin hepsinde görünmüsüm nerdeyse:)bendekileri atamadım bi türlü:/
@ccman
Benim içinde güzel bi gündü ,evdekilerede dersaneye biraz geç giderim demistim göya:)
Özellikle o doğandan inen kız:) ve araplar:)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
@schmarık

@ccman
Benim içinde güzel bi gündü ,evdekilerede dersaneye biraz geç giderim demistim göya:)
Özellikle o doğandan inen kız:) ve araplar:)

Kerem
doğandan inen ve motorlarla ilgili saçmalayan kızdan sonra gelen 2 tip daha eğlenceliydi,adamlar yeşil ninjayı daha çok beğendiler benimkine bakmadılar bile :)
ayrıca siz bir de araplar ile resimde çektirmişsiniz şimdi hatun söyledi koptum.
dersaneyede giderken benzin bitti anne dersin olur biter harçlığa zam istersin ;)

@Uğur
bence "hakkını vermişsin motorun" ;) Aslan beslemek kolay değil :)
bende de gün ortalaması 7.1 lt/100km 150-250 km/h (artçım ile)
dönüş yolu rezaletti dilovası gebze arası otoban kapalı E5 e vermişler trafik felçti.aradan kapıdan köşeden emniyetten geldim ama giderken yolu buldummu kapattim gittim.dönüşte 170 km yaptım daha işik yanmadı.ama eli kulağındadır.Gebze den sonra gişelere kadar da ML430 ,C5 ,A5,ve diğerleri ile billur geçtim.

sonuç olarak gün güzel geçti,enginar taa Bandırma dan (270 km)geldi ...Kerem de dersaneyi kırdı ...bende güzel bir gözleme yedim sapanca gölüne karşı.Maksat muhabbet araç olan motosiklet ti ;) 7500 km bitti hayırlı olsun

Haftaya TEKİRDAĞ a gider.bi köfte yer döner kısmet olursa.belki de Malkara ya uzarım orada bir dostum var.sağlam olun sağlam kalın;)

saygılar
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kerem
doğandan inen ve motorlarla ilgili saçmalayan kızdan sonra gelen 2 tip daha eğlenceliydi,adamlar yeşil ninjayı daha çok beğendiler benimkine bakmadılar bile :)
ayrıca siz bir de araplar ile resimde çektirmişsiniz şimdi hatun söyledi koptum.
dersaneyede giderken benzin bitti anne dersin olur biter harçlığa zam istersin ;)

@Uğur
bence "hakkını vermişsin motorun" ;) Aslan beslemek kolay değil :)
bende de gün ortalaması 7.1 lt/100km 150-250 km/h (artçım ile)
dönüş yolu rezaletti dilovası gebze arası otoban kapalı E5 e vermişler trafik felçti.aradan kapıdan köşeden emniyetten geldim ama giderken yolu buldummu kapattim gittim.dönüşte 170 km yaptım daha işik yanmadı.ama eli kulağındadır.Gebze den sonra gişelere kadar da ML430 ,C5 ,A5,ve diğerleri ile billur geçtim.

sonuç olarak gün güzel geçti,enginar taa Bandırma dan (270 km)geldi ...Kerem de dersaneyi kırdı ...bende güzel bir gözleme yedim sapanca gölüne karşı.Maksat muhabbet araç olan motosiklet ti ;) 7500 km bitti hayırlı olsun

Haftaya TEKİRDAĞ a gider.bi köfte yer döner kısmet olursa.belki de Malkara ya uzarım orada bir dostum var.sağlam olun sağlam kalın;)

saygılar

Abi yer olursa Tekirdağ, Edirne felan bende gelme isterim oralara. Keşanlıyım zaten :) üj bejj derler bana :) :) :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Vay vay vay :) fotolara bak fotolara.. Dostum kerem öncelikle hoşgeldin sende.. Ben ninja mesaisine ara verdim şimdilik beyaz eşşekle takılıyorum.. Oktay baba sapancaya gelemedim ama üzüldüm keşke gelebilseydim bak aklım kaldı şimdi.. Artık eşşekten inip ata binmeyi beklediğim önümüzdeki sezon sapancaya çadıra gideriz..

Uğur ben gitmedim pek birşey kaçırmadığın doğrudur :) poahahah bensiz gezinin tadımı olur be yaa!!!!!! birde LS2 nin open face kaskını aldım olm conconlar gibi dolasıyorum beyaz eşşekle kadıkoy ve civarında.. bu arada oktay bi ara bir araya gelip konuşacağımız mevzuları konuşalım kardeşim..
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Merhaba size bir sorum olucak 2012 model yesil ninja 250 r in gostergelerin fonu beyaz ve artci selesi siyah dogrumu? Tesekkurler
2012 yeşil ninja aynen o dediğin gibi
@ccman araplar süperdi illa fotoğraf çektircez diye ısrar etti :queen: Tekirdağ demişsin kanıma giriyosun bak yine
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst