


@Kerem
Abicim kismet bosver, hayirli ugurlu olsun. Kazasiz gunlerde kullanmani dilerim :thumleft:
Tesekkurler Ugur abi,gec oldu ama seninde R1 in hayirli olsun iyi gunlerde kullanmani dilerim
@Kerem
Abicim kismet bosver, hayirli ugurlu olsun. Kazasiz gunlerde kullanmani dilerim :thumleft:
Tesekkurler Ugur abi,gec oldu ama seninde R1 in hayirli olsun iyi gunlerde kullanmani dilerim
Cok Sagol abicim :cherry: Daha iyileri senin olur insallah :rendeer:
Bugünkü buluşmadan bir kaç foto atıyım. Yaklaşık 600km yol yaptım 8000 devirden aşağı düşmedim yaklaşık olarak 100 kmde 4,1 lt falan yaktı.http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/62529_10151178972423490_806570495_n.jpghttp://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/66164_10151178973673490_15025654_n.jpghttp://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/227401_10151178974253490_368398856_n.jpghttp://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199441_10151178975563490_43189465_n.jpghttp://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/539291_10151178976028490_1872254700_n.jpghttp://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/598646_10151178976603490_1559701258_n.jpg
Bugünkü buluşmadan bir kaç foto atıyım. Yaklaşık 600km yol yaptım 8000 devirden aşağı düşmedim yaklaşık olarak 100 kmde 4,1 lt falan yaktı.http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/62529_10151178972423490_806570495_n.jpghttp://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/66164_10151178973673490_15025654_n.jpghttp://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/227401_10151178974253490_368398856_n.jpghttp://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199441_10151178975563490_43189465_n.jpghttp://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/539291_10151178976028490_1872254700_n.jpghttp://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/598646_10151178976603490_1559701258_n.jpg
Bugünkü buluşmadan bir kaç foto atıyım. Yaklaşık 600km yol yaptım 8000 devirden aşağı düşmedim yaklaşık olarak 100 kmde 4,1 lt falan yaktı.http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/62529_10151178972423490_806570495_n.jpghttp://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/66164_10151178973673490_15025654_n.jpghttp://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/227401_10151178974253490_368398856_n.jpghttp://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199441_10151178975563490_43189465_n.jpghttp://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/539291_10151178976028490_1872254700_n.jpghttp://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/598646_10151178976603490_1559701258_n.jpg
@schmarık
@ccman
Benim içinde güzel bi gündü ,evdekilerede dersaneye biraz geç giderim demistim göya
Özellikle o doğandan inen kızve araplar
![]()
Kerem
doğandan inen ve motorlarla ilgili saçmalayan kızdan sonra gelen 2 tip daha eğlenceliydi,adamlar yeşil ninjayı daha çok beğendiler benimkine bakmadılar bile
ayrıca siz bir de araplar ile resimde çektirmişsiniz şimdi hatun söyledi koptum.
dersaneyede giderken benzin bitti anne dersin olur biter harçlığa zam istersin
@Uğur
bence "hakkını vermişsin motorun"Aslan beslemek kolay değil
bende de gün ortalaması 7.1 lt/100km 150-250 km/h (artçım ile)
dönüş yolu rezaletti dilovası gebze arası otoban kapalı E5 e vermişler trafik felçti.aradan kapıdan köşeden emniyetten geldim ama giderken yolu buldummu kapattim gittim.dönüşte 170 km yaptım daha işik yanmadı.ama eli kulağındadır.Gebze den sonra gişelere kadar da ML430 ,C5 ,A5,ve diğerleri ile billur geçtim.
sonuç olarak gün güzel geçti,enginar taa Bandırma dan (270 km)geldi ...Kerem de dersaneyi kırdı ...bende güzel bir gözleme yedim sapanca gölüne karşı.Maksat muhabbet araç olan motosiklet ti7500 km bitti hayırlı olsun
Haftaya TEKİRDAĞ a gider.bi köfte yer döner kısmet olursa.belki de Malkara ya uzarım orada bir dostum var.sağlam olun sağlam kalın![]()
saygılar
sezon bitimi geldi bizim sayfa etkinlikte yeni yeni coştusonbahar coşkusu
))
2012 yeşil ninja aynen o dediğin gibiMerhaba size bir sorum olucak 2012 model yesil ninja 250 r in gostergelerin fonu beyaz ve artci selesi siyah dogrumu? Tesekkurler