Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
250r hakkında bir bilgi paylaşayım;

kaynak: Daytona Motor Bülent Bey

ninja250r önümüzdeki yıl da şu an ki kasa ile yine satışına devam edilecekmiş (en fazla iki yıl sürer belkide bir yıl dediler) endonezya daki kasa TR gelmiyor.avrupa için üretilen kawa lar TR gelecekmiş.Avrupada 300cc motorlar otobana çıkabilecekmiş bu yüzden kawa avrupa için 300r ı üretmiş.
Kötü haber ise ;aynı konu Honda için de geçerli ve honda da 300cc motor çıkaracakmış,konu avrupa pazarı.asya ve amerika modelleri TR gelmiyecekmiş.bu konuda bir tek yamaha r125 kalıyor bize.
vergilendirme ile bakanlığa cc lere göre vergi dilimi uygulamasına geçilmesi isteği 2006 dan beri sürüyormuş,ama hükümet kanadından birinin yakını yerli motor üretiminde olduğu için bu iş halen askıda bekliyormuş.yani yeni bir vergilendirme dilimi ayarlanmaz ise sanırım hepimiz bir kaç yıl içinde çakma scooterlardan başka motora binemez olacağız.

saygılar
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
arkadaşlar pazar günü istanbul park da olan arkadaşlarımız var mı acaba ?

pazar günü siyah xenonlu bi ninja vardı . cbr 250 ile felan kalkış yaptı ist park ın arka tarafında. acaba o arkadaşda burada mı ?

biz fethiye den cbr 250 ve ninja 250 ile geldik. cumartesi gece cıktık . pazar sabah orada idik. pazar aksamı cıktık pazartesi sabah fethiye de idik.

toplamda 1600 km den fazla yol yaptık . şükür kaza bela olmadı . 430 tl yakıt harcadım:) cbr 250 ile uzun yolda aynı. ben basınca biraz fazla yakıyorum. cbr ise 400 tl yaktı yol boyunca.

genelde 120 - 130 gittik. otoban da 155 - 160 gittik . zaman zaman ben 170leri gördüm :)

gayet keyifli bi o kadar da yorucu idi...
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
35
arkadaşlar pazar günü istanbul park da olan arkadaşlarımız var mı acaba ?

pazar günü siyah xenonlu bi ninja vardı . cbr 250 ile felan kalkış yaptı ist park ın arka tarafında. acaba o arkadaşda burada mı ?

biz fethiye den cbr 250 ve ninja 250 ile geldik. cumartesi gece cıktık . pazar sabah orada idik. pazar aksamı cıktık pazartesi sabah fethiye de idik.

toplamda 1600 km den fazla yol yaptık . şükür kaza bela olmadı . 430 tl yakıt harcadım:) cbr 250 ile uzun yolda aynı. ben basınca biraz fazla yakıyorum. cbr ise 400 tl yaktı yol boyunca.

genelde 120 - 130 gittik. otoban da 155 - 160 gittik . zaman zaman ben 170leri gördüm :)

gayet keyifli bi o kadar da yorucu idi...


Evet bendim o siyah ninja :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
cbr 250 çok deli yakmış yaw..neredeyse 5 litre 100 km deki tüketim..hadi ninja tamam çift silindirde honda hiçte öyle teknik verilere yakın bi tüketim ddeğil..
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Merhaba arkadaşlar ninja 250r motorum var.Power Commander mi yoksa Bazzaz mı taktırsam karar vermedim sizce hangisi daha iyi performans saglar ? Bilgisi olan özelden pm atabilirmi

Bence hiç masraf etmene gerek yok. Zaten 33hp motor 3-4 beygir kazansa noolur kazanmasa noolur. Verilecek paraya değmez. Ama illaki bir şey yaptıriim diyorsan ECU'ya PowerCommander v.s. haritalarını çok daha ucuza attırabilirsin.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Evet bendim o siyah ninja :)

47896_447567371953938_1180716406_n.jpg



hocam cbr 250 kalkışta geçti ya çok üzüldüm walla. kesici de kalksaydınız ya :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------

cbr 250 çok deli yakmış yaw..neredeyse 5 litre 100 km deki tüketim..hadi ninja tamam çift silindirde honda hiçte öyle teknik verilere yakın bi tüketim ddeğil..

cbr 250 de 50 tl 220 km ideal zaten hocam :)

gayet normal yaktı bize göre :)

küçük bi video da koyalım dedik...

http://www.youtube.com/watch?v=n4uhXMXoI2g&feature=youtu.be
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
50 (TL) / 4,81 (TL/lt) / 2,2 = 4,72 lt / 100 km. Bu kadar çok yaksa cbr'in hiçbir esprisi olmaz. 15 bin km'deyim, asla böyle bir değer çıkmadı. En fazla 4lt/100km olmalı.

istanbula giderken dahi uzun yolda denedik :) sürekli olarak yakıt tüketimi bu .sakin kullanılırsa 250 km ye kadar çıkıyor. ama kullanım elbette değiştiriyordur siz sakin sakin 100le gidiorsununzdur ona bi şey diyemem :)
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dediğim 4 lt/100 km değeri Ankara İstanbul arası son sürat giderken ortaya çıkan bir değerdi. Yoksa 100 km/h'yi geçmezsem 2.67 lt/100 km yakıyor :cat:.
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Dediğim 4 lt/100 km değeri Ankara İstanbul arası son sürat giderken ortaya çıkan bir değerdi. Yoksa 100 km/h'yi geçmezsem 2.67 lt/100 km yakıyor :cat:.

valla hocam insallah öyle yakmaya devam eder. bizim tanıdıklarımızda hiç az yakan yok :) hep 50 tl 200 ile 250 km arası -)
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
18
yesil ninja 250 ile basladim ve siyah ninja (er6f) ile yola devam ediyoruz. saygilar

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

maltepe migros tarafinda takilan ninjacilar burdalarmi?
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
Ben de bir kaç fotoğraf atiyim artık anca vakit buldum. Benim birader de bisikletçi ailece 2 teker hastasıyız abi :thumleft:
560738_10151173008928490_2018761866_n.jpg
250596_10151173008388490_670416214_n.jpg
251355_10151173013103490_346207949_n.jpg
561965_10151173013578490_1211321903_n.jpg
429308_10151173014173490_1788176735_n.jpg
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
Benim anlamadiğim cbr 250 nasıl oluyorda kalkışta ninja 250 ye koyuyor ? bence o işte bişi var, arkadaş motoru seri kaldıramamıştır belki. ama cbr hertürlü arkadan gelmesi lazım. Sonuçta beygir sayısı belli tork belli.8000 devir ile 10000devir arası ninjanın öne çıkması lazım hemencik.

Herneyse kürşat doğru diyosun 12 mi istesem ne ? :) ejo gibi trial bi film cekicem motoru satmadan önce. Hafta sonu görüşelim kardeş arayı açma, olmadı bi çay içelim akşam caddede sen ben oktay hep beraber..
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
35
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/47896_447567371953938_1180716406_n.jpg


hocam cbr 250 kalkışta geçti ya çok üzüldüm walla. kesici de kalksaydınız ya :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------



cbr 250 de 50 tl 220 km ideal zaten hocam :)

gayet normal yaktı bize göre :)

küçük bi video da koyalım dedik...

http://www.youtube.com/watch?v=n4uhXMXoI2g&feature=youtu.be


Ben uzulmesin diye gecmedim :)) saka bi yana ben redline a sokmuyorum aleti yaziktir ondan :) gerci kendisi de bu forumda yapsin yorumunu :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

Bu arada fotograf icin cok tesekkur ederim motor ustunde ilk pozum hahaha :)))
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Benim anlamadiğim cbr 250 nasıl oluyorda kalkışta ninja 250 ye koyuyor ? bence o işte bişi var, arkadaş motoru seri kaldıramamıştır belki. ama cbr hertürlü arkadan gelmesi lazım. Sonuçta beygir sayısı belli tork belli.8000 devir ile 10000devir arası ninjanın öne çıkması lazım hemencik.

Herneyse kürşat doğru diyosun 12 mi istesem ne ? :) ejo gibi trial bi film cekicem motoru satmadan önce. Hafta sonu görüşelim kardeş arayı açma, olmadı bi çay içelim akşam caddede sen ben oktay hep beraber..

cbr 8 - 10 bin devir de kesicide kalkarsa eğer ve ninja normal kalkarsa ilk cbr ın 2 vitesi boyunca eşit sonrasınra ninja geçiyor. ama ninja da yüksek devirde kalkarsa kalkışta da geçiyor :)

son hızda her zaman ninja :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------

Ben uzulmesin diye gecmedim :)) saka bi yana ben redline a sokmuyorum aleti yaziktir ondan :) gerci kendisi de bu forumda yapsin yorumunu :))

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

Bu arada fotograf icin cok tesekkur ederim motor ustunde ilk pozum hahaha :)))



2qcfmo7.jpg


eq2tyv.jpg
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
arkadaşlar bizim bu ninjaların orjinal arka dişlileri 43 diş..bunun 42 yada 41 diş olanından takanınız varmı...supersprox , afam gibi markaları nerden temin edebiliriz 42 & 41 diş olarak..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

Buldum Arkdslar 40 dişli sipariş ettim geliyor ;)


RST486-43.jpg
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Benim anlamadiğim cbr 250 nasıl oluyorda kalkışta ninja 250 ye koyuyor ? bence o işte bişi var, arkadaş motoru seri kaldıramamıştır belki. ama cbr hertürlü arkadan gelmesi lazım. Sonuçta beygir sayısı belli tork belli.8000 devir ile 10000devir arası ninjanın öne çıkması lazım hemencik.

Herneyse kürşat doğru diyosun 12 mi istesem ne ? :) ejo gibi trial bi film cekicem motoru satmadan önce. Hafta sonu görüşelim kardeş arayı açma, olmadı bi çay içelim akşam caddede sen ben oktay hep beraber..
ama o beyazdı şiir gibiydi :D zevkler görecelidir ama ben siyahı beğenemedim gittim.alsam eğer 2011 beyaz alırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst