- Katılım
- 17 Haz 2011
- Mesajlar
- 902
Tamam Atilla senin zaten sinavin vardi yarin, basarilar dilerim :cat:Keşke gelebilseydimiyi eğlenceler
Biliyorum abicim senin gelecegini zaten, sorun yok :cat: Umarim en kisa zamanda gonlundeki motoru alacaksin :wiinkk:Uğur abi sucu motoru bile olsa altımda inan 1 günde sürücek olsa yolculuk sırf seninle tanışmak, oturup bir çayını içip senin o güzel muhabbetin için yola koyulurdum. Ama malesef ki motorum yok. Kısmet olursa oda olucak. İşde o zaman bende Kürşat abi olsun diğer gelmeye niyeti olan abilerim olsun Allah kısmet ederse hiç düşünmeden onlarla birlikte yola koyulur gelirim. Tek umudum kış dolayısıyla motor fiyatlarının biraz geri çekileceğini düşünmek.











