Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Ben izindeyim bana saat tarih sormayin her yol Bolu Abant dedim ya ! Grup olursa iyi olur yolda birbirimizi kollariz.burdan gelen olmazsa da Ugur sen gelirsen de ben tek uzar gelirim.seninde isin uymazsa Kalamis a giderim,yaz bitiyor bu havalari cok ozleriz
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
NİNJACILAR SİZE DİYORUZ :cherry: :flower:
[url]http://imageshack.us/a/img443/9220/16092012img1593.jpg[/URL]​


Bakın eskilerden örnek alın :p Şaka bi yana yaz bitmeden son bir fırsat bu bir araya gelmek için, hadi uyanın :rendeer:


Tarih: 22(cmt) veya 23(pzr) Eylül 2012 (gelenler uyan günü/günleri yazsın ona göre netleştirelim :cat:)
Saat: 12:00 (herkese uyan bir saatle değiştirebiliriz)
Yer: Bolu (Ordan muhtemelen Abant'a)

Gelenler:

1) ejlover (cmt&pzr)
2) ccman (gün?)
3) dreamkiller (pzr-öğleden sonra)
4) rio_mavi c.tesi öğlenden sonra gazlarım/pazar tam gün (pazar gece 23:00 te iş başı yapıcam ona göre dönmek kaydıyla)
5) ????


Gelenler bu listeye ekleyerek devam etsin lütfen
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902

MİLLET BU PAZAR
YAZA VEDA NİTELİĞİNDE BİR BOLU GAZLAMASI AMAN GEZİSİ YAPALIM DİYORUZ
BEN TAAAA ANKARA'DAN KALKIP GELİCEM, KİMLER GELİR?

Tamamdır Murat ;) O zaman Pazar öğleden sonra olarak netleştirdik olayı :cat:

Tarih: 23.Eylül Pazar :cat:
Saat: 12:00 (herkese uyan bir saatle değiştirebiliriz)
Yer: Bolu (Ordan Abant'a)

Gelenler:

1) ejlover (pzr-öğleden sonra)
2) ccman (pzr)
3) dreamkiller (pzr-öğleden sonra)
4) rio_mavi c.tesi öğlenden sonra gazlarım/pazar tam gün (pazar gece 23:00 te iş başı yapıcam ona göre dönmek kaydıyla)
5) ????


Gelenler bu listeye ekleyerek devam etsin lütfen
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Heyy Maaşallah 16milyara geliyor Meret vergilerden dolayı
İlk motor olmamak şartıyla 3,4 bin daha koyupçok alternatif çıkıyor ortaya
Z750,Er6n.f, nc700 ,XJ660 gibi bi sürü alternatif çıkıyor ortaya Gerçi onalr SS değil ama bi o kadarda güzeller yani vede hızlı
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
15
Daha gelmedi Türkiyeye. Sanıyorum; Aralık Ayında girişi yapılacak :)

Geçtiğimiz hafta sonu Z-Moto'ya gittim, showroomlarında mevcut ve 15 güne teslim ediyorlar, aynı zamanda Daytona Motor da stoklarına yeşil ve siyahını almış. Satışa sunmuşlar.

Heyy Maaşallah 16milyara geliyor Meret vergilerden dolayı
İlk motor olmamak şartıyla 3,4 bin daha koyupçok alternatif çıkıyor ortaya
Z750,Er6n.f, nc700 ,XJ660 gibi bi sürü alternatif çıkıyor ortaya Gerçi onalr SS değil ama bi o kadarda güzeller yani vede hızlı

Dediğiniz gibi, 300r plaka vs. hariç bugünkü kur ile 16.500TL'ye tekabül ediyor dolayısı ile masraflarla beraber 17.000TL olacaktır. 296CC başlangıç motoru kategorisindeki bir araca ülkemiz şartlarında bu paralar benim görüşüm verilmez, alanlar illaki olacaktır ama Ninja 250r veya CBR250r'ın yaptığı primi imkanı yok yakalayamayacaktır. Dolayısı ile bu paraları verip motor almayı düşünen arkadaşlara ciddi anlamda bir çok alternatif seçeneği var.

Yinede şahsım adına 300r'ın fiyatını kar marjından çekip düşüreceklerini düşünüyorum. Lakin ülkemizde başarısız kalacaktır.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902

MİLLET BU PAZAR
YAZA VEDA NİTELİĞİNDE BİR BOLU GAZLAMASI AMAN GEZİSİ YAPALIM DİYORUZ
BEN TAAAA ANKARA'DAN KALKIP GELİCEM, KİMLER GELİR?

NİNJACILAR SİZE DİYORUZ :cherry: :flower:

Tarih: 23.Eylül Pazar :cat:
Saat: 12:00 (herkese uyan bir saatle değiştirebiliriz)
Yer: Bolu (Ordan Abant'a)

Gelenler:

1) ejlover (pzr-öğleden sonra)
2) ccman (pzr)
3) dreamkiller (pzr-öğleden sonra)
4) rio_mavi c.tesi öğlenden sonra gazlarım/pazar tam gün (pazar gece 23:00 te iş başı yapıcam ona göre dönmek kaydıyla)
5) ????


Gelenler bu listeye ekleyerek devam etsin lütfen
 
Katılım
26 Haz 2012
Mesajlar
72
Bence Ninja 300 fazlasiyla tartisildi.
250 cc lik vergi dilimini gectigi icin sisirme bir fiyatin olacagi belliydi.
Motor SS degil, Kawasaki 'nin Honda CBR250R yi ezmek icin cikardigi bir model. Teknik ozelliklerden yaptigim tahmine gore yaklasik 170km/h son hizi olacak (gostergede 190 a kadar gorulecek) ve eski modele gore en cok hissedilen fark daha cok dusuk devirlerdeki cekis ve konfor olacak. (Strogu biraz arttirmis, sikistirma oranini dusurmusler). Turkiye'de CBR 250R alir piyasayi. Bu, neden bizi bu kadar ilgilendiriyor bilmiyorim.
Ninja 300 un Avrupa fiyati henuz belli degil iken TR de 7100 EUR fiyat vermek de ilginc.

Bazi motosiklet modellerinin Almanya ve Turkiye fiyatlarina bakalim (Euro)

Almanya Turkiye
Ninja 250R (2012) 5000 5000
Honda NC700S 5500 8250
Honda CBR250R 4750(ABS) 4300
Honda CBR600F 9000 10800
Suzuki DL650 8300 12150
Suzuki GSR600 yaklasik 7300 11000? (Gibi biseydi)

Sadece 500 EUR fark ile ABS li NC700 alabilmek ilginc. Buna ragmen fiyat olarak Ninja 250 basarili bulunuyor.
Bizde bazi modeller abartili fiyattan satiliyor. V-Strom gibi. Daha pahali olmasi gereken (daha maliyetli) CBR600F bizde daha ucuz. Ona ragmen pek alan yok.
Ilginc ulkeyiz.
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343

MİLLET BU PAZAR
YAZA VEDA NİTELİĞİNDE BİR BOLU GAZLAMASI AMAN GEZİSİ YAPALIM DİYORUZ
BEN TAAAA ANKARA'DAN KALKIP GELİCEM, KİMLER GELİR?

NİNJACILAR SİZE DİYORUZ :cherry: :flower:
[url]http://imageshack.us/a/img443/9220/16092012img1593.jpg[/URL]​

Tarih: 23.Eylül Pazar :cat:
Saat: 12:00 (herkese uyan bir saatle değiştirebiliriz)
Yer: Bolu (Ordan Abant'a)

Gelenler:

1) ejlover (pzr-öğleden sonra)
2) ccman (pzr)
3) dreamkiller (pzr-öğleden sonra)
4) rio_mavi c.tesi öğlenden sonra gazlarım/pazar tam gün (pazar gece 23:00 te iş başı yapıcam ona göre dönmek kaydıyla)
5) ????


Gelenler bu listeye ekleyerek devam etsin lütfen

Nicacılardan ses yok Uğur.sanırım herkes sezonu kapatmış kafasında,motorları da depo ya da garaja çekmişler belli ki.pc başı nincacı modundalar.action yok forumda.
o yüzden fazla da üstelemeye gerek yok.gelen buyursun gelsin demek düşer sana bana.
bi terslik olmazsa Pazar Abant ta görüşürüz ;)
saygılar
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Nicacılardan ses yok Uğur.sanırım herkes sezonu kapatmış kafasında,motorları da depo ya da garaja çekmişler belli ki.pc başı nincacı modundalar.action yok forumda.
o yüzden fazla da üstelemeye gerek yok.gelen buyursun gelsin demek düşer sana bana.
bi terslik olmazsa Pazar Abant ta görüşürüz ;)
saygılar

Anlamadigim PC basi ninjaci modu bile yok, kimse gelemiyorum bile demiyor (parca alacak, bakim/boya/degisim yaptirilacagi zaman israrla mesaj atilirdi); ama Ninja300 lafi gecti mi herkes gaza geliyor sanki kapora vermis de aylardir bekliyor gibi.. Neyse dedigin gibi abi.. Maksat birlikte olmak, biraz yol yapmak, sohbet etmek kisacasi MOTORCU olmak.. Cumartesi saati netlestirir Pazar gorusuruz :cat:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Arkadaşlar Senelik izin memleketten yeni döndüm. Radar cezası falan cüzdan boşaldı. Gelmeyi çok isterdim ama nasip diyelim. inşallah başka organizasyonlar da buluşup görüşmek dileğiyle.

Bol bol resim çekin :)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
atilla baska zaman yok dostum.bidahaki artık taaa seneye. kış geldi 3 - 5 kuruş bişi ayarlarsan gel çok eğlenceli olcak. Sen de gelirsen daha da eğlenceli olur dostum.. iş makinası operatoruydun sen yanlış hatırlamıyorsaam,kamyondan buldozerden benzin çek :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst