- Katılım
- 19 Şub 2011
- Mesajlar
- 426
atilla baska zaman yok dostum.bidahaki artık taaa seneye. kış geldi 3 - 5 kuruş bişi ayarlarsan gel çok eğlenceli olcak. Sen de gelirsen daha da eğlenceli olur dostum.. iş makinası operatoruydun sen yanlış hatırlamıyorsaam,kamyondan buldozerden benzin çek)
Murat abi radardan 320 yiyince belim büküldü








