Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
atilla baska zaman yok dostum.bidahaki artık taaa seneye. kış geldi 3 - 5 kuruş bişi ayarlarsan gel çok eğlenceli olcak. Sen de gelirsen daha da eğlenceli olur dostum.. iş makinası operatoruydun sen yanlış hatırlamıyorsaam,kamyondan buldozerden benzin çek :))

Murat abi radardan 320 yiyince belim büküldü :) Benzin yol masrafları gezme tozma derken bir baktım para bitmiş :)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Arkadaşlar Senelik izin memleketten yeni döndüm. Radar cezası falan cüzdan boşaldı. Gelmeyi çok isterdim ama nasip diyelim. inşallah başka organizasyonlar da buluşup görüşmek dileğiyle.

Bol bol resim çekin :)

acıkçası resim çeksem de ben burada yayınlamayı düşünmüyorum Atilla.elbette vardır herkesin kendine göre bir durumu...sözüm meclisten dışarı...konu sen değilsin...
<
AMA motorçuluğun ruhunda olan şey DOSTLUK tur.birlikteliktir beraber aynı asfaltta gaz açmaktır.motor bir simgedir dostluk için bir yoldur... aynen beraber bir yerlere birlikte sürmektir motoru.aynı asfaltı çiğnemektir...o asfalttaki çukurları bile beraber saymaktır.daha bir ton şey sayarım, burada da gerek yok.sadece forumda şunu gördüm RUH olarak motora gönül veren çok yok.belkide yaş itibari ile durum böyle,ama bir gün bu dediklerimi sizde düşüneceksiniz ve birlikte herhangi bir hedefe doğru gaz açarken sizinle birlikte yol alanlar sizin dostunuz olarak aynı hedefe gideceksiniz.
dost la ölüme bile gider insan.motor bu işin dostlukların bağlayanıdır.araçtır... sadece işe gidip gelmek için değildir,sizi trafikten kurtaran bir melek değildir.o ruhu yakalayabilene ne mutlu.Motorun üzerinde özgür olmak ve hissetmek başkadır.kimse karıştırmasın bunu.

işin özeti budur
saygılar
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Valla hatunu kafalıyom ULAANN!!! kardeşim yazdıkların bana birşey hatırlattı. Lord Of The Rings filminin en can alıcı sahnesidir ; Tüm ırklardan karakterler bir araya gelmiştir yüzüğü Mordor'a kim götürecek diye tartışıyorlardır.. O esnada Frodo ben götürürüm diye öne atlar ardından Gandalf ve ardından Aragorn O'na eşlik edebileceklerini söylerler. ve Aragorn şöyle der ; izin verirsen kılıcım emrindedir.. :)

Kardeşim sen gidiyorsan bende gidiyorum.. Ama ufak bir sorun var ; beni bekleycen :p:p:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

Bu arada Rio geliyon demi lan? :) Rio da burdaki Gimli olsun :)
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Valla hatunu kafalıyom ULAANN!!! kardeşim yazdıkların bana birşey hatırlattı. Lord Of The Rings filminin en can alıcı sahnesidir ; Tüm ırklardan karakterler bir araya gelmiştir yüzüğü Mordor'a kim götürecek diye tartışıyorlardır.. O esnada Frodo ben götürürüm diye öne atlar ardından Gandalf ve ardından Aragorn O'na eşlik edebileceklerini söylerler. ve Aragorn şöyle der ; izin verirsen kılıcım emrindedir.. :)

Kardeşim sen gidiyorsan bende gidiyorum.. Ama ufak bir sorun var ; beni bekleycen :p:p:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

Bu arada Rio geliyon demi lan? :) Rio da burdaki Gimli olsun :)

İlahi kürşat abi güldürdün beni :)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Valla hatunu kafalıyom ULAANN!!! kardeşim yazdıkların bana birşey hatırlattı. Lord Of The Rings filminin en can alıcı sahnesidir ; Tüm ırklardan karakterler bir araya gelmiştir yüzüğü Mordor'a kim götürecek diye tartışıyorlardır.. O esnada Frodo ben götürürüm diye öne atlar ardından Gandalf ve ardından Aragorn O'na eşlik edebileceklerini söylerler. ve Aragorn şöyle der ; izin verirsen kılıcım emrindedir.. :)

Kardeşim sen gidiyorsan bende gidiyorum.. Ama ufak bir sorun var ; beni bekleycen :p:p:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

Bu arada Rio geliyon demi lan? :) Rio da burdaki Gimli olsun :)

Allah tependen baksın diyorum sana :mrgreen:

beklemek değil beraber süreceğiz,zaten işin keyfi budur,tek başına motor sürmek bencilliktir !
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla hatunu kafalıyom ULAANN!!! kardeşim yazdıkların bana birşey hatırlattı. Lord Of The Rings filminin en can alıcı sahnesidir ; Tüm ırklardan karakterler bir araya gelmiştir yüzüğü Mordor'a kim götürecek diye tartışıyorlardır.. O esnada Frodo ben götürürüm diye öne atlar ardından Gandalf ve ardından Aragorn O'na eşlik edebileceklerini söylerler. ve Aragorn şöyle der ; izin verirsen kılıcım emrindedir.. :)

Kardeşim sen gidiyorsan bende gidiyorum.. Ama ufak bir sorun var ; beni bekleycen :p:p:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

Bu arada Rio geliyon demi lan? :) Rio da burdaki Gimli olsun :)
İlahi Kürşat abi yaa makara adamsın. İnsan üjj-bejj olmasın :) Espiriyi olmadık anda patlatıyor işde :)
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
bir haftadır foruma bakamıyorum bu buluşmayı şimdi gördüm motorun bakımı geldi :pr: gelebilmeyi çok isterdim sizlerle tanışmak için
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Merhaba Arkadaşlar Megelli 125 R dan sonra Yeni Motorumun Siparişini vermiş bulunuyorum Ninja 250 R Yeşil Artık bende Aranızdayım Alanya dan Saygılar..
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
ben gebzede takılmıyorum hafta sonları caddeye veya karşıya geçiyorum ondan dolayı olabilir :)

Benimkisi takılmak değilde illaki merkezde işimiz oluyor. Arabayla trafik çilesi çekmemek için mecburen motorla gidiyorum. Hem müşteri arıyorsun . Eski çarşıda hamamın oraya çek motoru üstüne bir satılık yazısını yapıştır yaz telefon numaranı emin ol arayan olur. Çarşı içinde soran çok oluyor meraklısı bayağı var.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
günaydın arkdslarr

sizden de bu hafta sonu güzel fotolar bekliyorum saygılar sevgiler

gecen hafta pazar gazlamamızz güzel bi gunduu :mrgreen: :mrgreen:
:bestmt:



















 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
13
Benimkisi takılmak değilde illaki merkezde işimiz oluyor. Arabayla trafik çilesi çekmemek için mecburen motorla gidiyorum. Hem müşteri arıyorsun . Eski çarşıda hamamın oraya çek motoru üstüne bir satılık yazısını yapıştır yaz telefon numaranı emin ol arayan olur. Çarşı içinde soran çok oluyor meraklısı bayağı var.
çokta ihtiyacım yok sadece kış geldi seneye zaten değiştirmeyi düşünüyordum şimdiden satılığa çıkariyim dedim kışın yatmasın bende motorsiklet diye. :) tşk ederim yinede.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Son kez hatirlatiim dedim, sonrasinda günah benden gidiyor


MİLLET BU PAZAR
YAZA VEDA NİTELİĞİNDE BİR BOLU/ABANT GEZİSİ YAPALIM DİYORUZ
BEN TAAAA ANKARA'DAN KALKIP GELİCEM, KİMLER GELİR?

Tarih: 23.Eylül Pazar :cat:
Saat: 12:30-13:00 (Bolu-Abant Kavsaginda bulusma saati)
Yer: Abant

Gelenler:

1) ejlover
2) ccman
3) dreamkiller
4) rio_mavi
5) ????


Istanbul ekibi cikis noktasi/saati icin kendi arasinda organize olsun, ben de Ankara'dan cikacak olanlari ayarlamaya calisiyorum.
Gelenler bu listeye ekleyerek devam etsin lütfen. Olumlu ya da olumsuz hic tepki vermeyenler de bir daha forumda/face'te bana onlarca mesaj atip tek soru sormasin daha fazla ayiracak tek bir saniyem kalmamistir bu sadece isi dustugunde dost gozuken tatli su cafe "motorculari"na..
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son kez hatirlatiim dedim, sonrasinda günah benden gidiyor


MİLLET BU PAZAR
YAZA VEDA NİTELİĞİNDE BİR BOLU/ABANT GEZİSİ YAPALIM DİYORUZ
BEN TAAAA ANKARA'DAN KALKIP GELİCEM, KİMLER GELİR?

Tarih: 23.Eylül Pazar :cat:
Saat: 12:30-13:00 (Bolu-Abant Kavsaginda bulusma saati)
Yer: Abant

Gelenler:

1) ejlover
2) ccman
3) dreamkiller
4) rio_mavi
5) ????


Istanbul ekibi cikis noktasi/saati icin kendi arasinda organize olsun, ben de Ankara'dan cikacak olanlari ayarlamaya calisiyorum.
Gelenler bu listeye ekleyerek devam etsin lütfen. Olumlu ya da olumsuz hic tepki vermeyenler de bir daha forumda/face'te bana onlarca mesaj atip tek soru sormasin daha fazla ayiracak tek bir saniyem kalmamistir bu sadece isi dustugunde dost gozuken tatli su cafe "motorculari"na..

Uğur abi sucu motoru bile olsa altımda inan 1 günde sürücek olsa yolculuk sırf seninle tanışmak, oturup bir çayını içip senin o güzel muhabbetin için yola koyulurdum. Ama malesef ki motorum yok. Kısmet olursa oda olucak. İşde o zaman bende Kürşat abi olsun diğer gelmeye niyeti olan abilerim olsun Allah kısmet ederse hiç düşünmeden onlarla birlikte yola koyulur gelirim. Tek umudum kış dolayısıyla motor fiyatlarının biraz geri çekileceğini düşünmek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst