- Katılım
- 19 Mar 2012
- Mesajlar
- 343
Ben izindeyim bana saat tarih sormayin her yol Bolu Abant dedim ya ! Grup olursa iyi olur yolda birbirimizi kollariz.burdan gelen olmazsa da Ugur sen gelirsen de ben tek uzar gelirim.seninde isin uymazsa Kalamis a giderim,yaz bitiyor bu havalari cok ozleriz
