Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Keşke gelebilseydim :( iyi eğlenceler
Tamam Atilla senin zaten sinavin vardi yarin, basarilar dilerim :cat:

Uğur abi sucu motoru bile olsa altımda inan 1 günde sürücek olsa yolculuk sırf seninle tanışmak, oturup bir çayını içip senin o güzel muhabbetin için yola koyulurdum. Ama malesef ki motorum yok. Kısmet olursa oda olucak. İşde o zaman bende Kürşat abi olsun diğer gelmeye niyeti olan abilerim olsun Allah kısmet ederse hiç düşünmeden onlarla birlikte yola koyulur gelirim. Tek umudum kış dolayısıyla motor fiyatlarının biraz geri çekileceğini düşünmek.
Biliyorum abicim senin gelecegini zaten, sorun yok :cat: Umarim en kisa zamanda gonlundeki motoru alacaksin :wiinkk:
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
meşhur 300r ı gördüm bu gün Daytona motor da fakat motor bende herhangi bir albeni öyle janjanlı kımıl kımıl hissi uyandırmadı.16400 +plaka sigorta vergi vs . ama yeşil i satılmış.alana hayırlı olsun.demek ki her malın bir alıcısı çıkıyor.

saygılar



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Geleneksel Pazar Lakırdısı :mrgreen: :mrgreen:

sizinde fotolarınızı bekliyorum arkdslarr :king:


















 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
demek yeşili satılmış bile :) renk tonu eski kawanın ki gibi tatlı yeşil mi yoksa ona da bi değişiklik yapmışlar mı ?=
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
ulen olm karpuz yata yata büyür tamam da bu kadar yatılmaz ki bilader.. Al işte bak hala tık yok!!
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen olm karpuz yata yata büyür tamam da bu kadar yatılmaz ki bilader.. Al işte bak hala tık yok!!

Hala yatıyorlar demek ki abi :) Acık daha büyüsünler kalkarlar :)
HOOOOOOOOOOYYYYYYYY Millet. Kürşat abi sesleniyor duyan yok mu beaaaaaaaa :)
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Ninjaaaaaaaaaaaaa :)

314814_10151026338750798_304223830_n.jpg


528067_10151026338800798_1346234571_n.jpg


556429_10151022730040798_1431882022_n.jpg


578854_10151022730235798_1076480031_n.jpg


375628_10151022730765798_1355719593_n.jpg
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
pazar günü ortalama 600 km gaz actık arkadaslar. Bolu turunu merak edenler için söylüyorum gelemeyenler büyük bir eğlenceyi buluşmayı kaçırdı. ccman kardeş o sucuk ekmek olayı varya,tadı hala damagımda.. Hep beraber tekrarlasakmı ne :) kürşat sen beyaz eşşeği ewde bırak kardeş benle artcı olarak gel bidahaki buluşmada :))) ejo kardeş fotoğrafları foruma koymayı beceremiyorum. Benim face [email protected] face kullanıyorsan ekle fotoları faceye koydum..
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazar günü ortalama 600 km gaz actık arkadaslar. Bolu turunu merak edenler için söylüyorum gelemeyenler büyük bir eğlenceyi buluşmayı kaçırdı. ccman kardeş o sucuk ekmek olayı varya,tadı hala damagımda.. Hep beraber tekrarlasakmı ne :) kürşat sen beyaz eşşeği ewde bırak kardeş benle artcı olarak gel bidahaki buluşmada :))) ejo kardeş fotoğrafları foruma koymayı beceremiyorum. Benim face [email protected] face kullanıyorsan ekle fotoları faceye koydum..

Fotoğrafları göremiyorum. Hiç bir şekilde sizin adresinize erişim yok. Adresinize tıklıyorum. İzin ver İzin verme çıkıyor. İzin ver diyorum. Birşeyler yüklemeye çalışıyor ama yinede açılmıyor adresiniz.
Resim yükleme işine gelince; http://www.hizliresim.com/ buraya resimleri yükleyin link haline çevirdikten sonra forum için felan yazıyor zaten linklerin yanında o linkleri kopyalayıp buraya yapıştırın sonra tamamdır :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
pazar günü ortalama 600 km gaz actık arkadaslar. Bolu turunu merak edenler için söylüyorum gelemeyenler büyük bir eğlenceyi buluşmayı kaçırdı. ccman kardeş o sucuk ekmek olayı varya,tadı hala damagımda.. Hep beraber tekrarlasakmı ne :) kürşat sen beyaz eşşeği ewde bırak kardeş benle artcı olarak gel bidahaki buluşmada :))) ejo kardeş fotoğrafları foruma koymayı beceremiyorum. Benim face [email protected] face kullanıyorsan ekle fotoları faceye koydum..
Tamamdır Murat ekledim Face'ten ;)

Oktay, Kürşat sizde de yok mu hiç resim yaa? Bendekileri Oktay Abi'ye gönderdim :thumleft:

Murat boşver koyma zaten, merak eden gelirdi zaten :farao:
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamamdır Murat ekledim Face'ten ;)

Oktay, Kürşat sizde de yok mu hiç resim yaa? Bendekileri Oktay Abi'ye gönderdim :thumleft:

Murat boşver koyma zaten, merak eden gelirdi zaten :farao:

Abi bende merak ediyorum ama kurunun yanında yaş'ta yanmasın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst