Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Bir arkadaş katıldı sizden :)

Ama bir dahakine sizide bekleriz arkadaşlar

9ba1d81d-252f-477f-96c8-7fefe11e8468.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
35
Gelecektim son anda hesapta olmayan bi durum cikti maalesef :( umarim bi dahakini kacirmam..
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
herkese selam

arada elimi sallamak istedim o kadar.forumu takip ediyorum fakat dişe gelir pek bir sorun olmadığı için cevap yazma gereği duymuyorum sağolsun yeni arkadaşlar gerektiği gibi forumla ilgileniyorlar.
dreamkiller tekrar hoş geldin Topraaam.eşşeğe binmeye başlamışsın hayırlı olsun.arada çüşşş de o bilir işini.başımıza ne geldiyse zaten hep hatun dalgasından oldu bilirim.sevmeye çalış motorunu dert yanma :) bi ara bana bi telefonunu yaz iki kadeh parlatalım.muhabbetini özledim.forumda yine kime gider yaptınsa uzaklaştırma aldın,bak keyfine,bildiinden şaşma.
bu yaz 11bin km yapabildim keşke hap yaz olsa da keyfine varsak.selamlar herkese
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
gideri tüv e rte ye yaptık arkadaslarda ilgilendi saolsunlar :) olur o kadar uzaklaştırılcaz diye bildigimizden şaşacak değilim herneyse..

Valla aslında ne güzel olur sen ejo rio hakan ibo bir araya gelsek muhabbetin belini kırsak mübarek 11 ayları kireç beyazı aslan sütüyle kutlasak!!! :) telefon işi kolay kardeşim rrrahat ol 3R li!!!
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
gideri tüv e rte ye yaptık arkadaslarda ilgilendi saolsunlar :) olur o kadar uzaklaştırılcaz diye bildigimizden şaşacak değilim herneyse..

Valla aslında ne güzel olur sen ejo rio hakan ibo bir araya gelsek muhabbetin belini kırsak mübarek 11 ayları kireç beyazı aslan sütüyle kutlasak!!! :) telefon işi kolay kardeşim rrrahat ol 3R li!!!

Valla süper olacak :) Bi orta yol bulup Bolu'mu yapsak =D :p
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Bana her yol Bolu ! Sen ne zaman musaitsin Ugur ? Sonucta o taraftan gelecek olan sensin buradan ben seni karsilarim her sekilde.Abant ta kahvaltiya gidelim.pazar gunu ?
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Benim icin tarih onemli degil ben uyarim size !

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

ibopaşa

senin makine pert e çıkmış aldım haberini daytona dan hayırlısı olsun.ayak ne durumda ? iyileşmişsindir umarım.
selamlar


bu arada Bolu işi olmazsa pazar KALAMIŞ a gideceğim kahvaltıya gelebilen buyursun gelsin
ama ejlover gelebilrse Bolu Abant yaparım ;)
 
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
230
bana uyar.bolu ya gazlayalım.Kahwaltı olsun , şöyle güzel gözlemeler olsun yayık ayranı felan. şahane olur şahane.geceli yapcaksakta yeşil efe eşlik eder muhabete... :))
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
UGUURRR ANKARADAYIM :) dün geldim akşam çocukluk arkadaşımla birlikte içtim Tunus Caddesinde bugün gene ankaradayım.. aksam afyona geçecem arada boşluğun varsa görüşelim kardeşim.. Len olm Boluya gideceksek bana önden 1,5 saat avans verin :) anca giderim poahahaha ahh beyaz eşşek ahh madara ettin beni :)
 
Katılım
7 Haz 2012
Mesajlar
117
Benim icin tarih onemli degil ben uyarim size !

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

ibopaşa

senin makine pert e çıkmış aldım haberini daytona dan hayırlısı olsun.ayak ne durumda ? iyileşmişsindir umarım.
selamlar


bu arada Bolu işi olmazsa pazar KALAMIŞ a gideceğim kahvaltıya gelebilen buyursun gelsin
ama ejlover gelebilrse Bolu Abant yaparım ;)

Teşekkür ederim Abi özlettin kendini, hatta foruma yazı döşüyecektim büyük harflerle kayıp aranıyo diye:) Yani şu forum olmasa öldükmü kaldıkmı haberimiz olmayacak..
Ayağa gelince de geçen hafta alçıyı aldılar, yürürken zorlanıyorum birazcık ama yavaş yavaş düzelliyo sanırım.
Abi boluya felan gideceksen seve seve artçın olabilirim yani:):p

Dreamkiller sende oşgeldinnn beyaa, iyisindir umarım,
Allah a emanet..
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Bana her yol Bolu ! Sen ne zaman musaitsin Ugur ? Sonucta o taraftan gelecek olan sensin buradan ben seni karsilarim her sekilde.Abant ta kahvaltiya gidelim.pazar gunu ?
bana uyar.bolu ya gazlayalım.Kahwaltı olsun , şöyle güzel gözlemeler olsun yayık ayranı felan. şahane olur şahane.geceli yapcaksakta yeşil efe eşlik eder muhabete... :))
H.sonu olmak kaydıyla bana uyar Bolu :) Yalnız sabah çok erken uyanamıyorum öğle saatlerinde anca çıkarım yola kahvaltıya yetişemem :)

UGUURRR ANKARADAYIM :) dün geldim akşam çocukluk arkadaşımla birlikte içtim Tunus Caddesinde bugün gene ankaradayım.. aksam afyona geçecem arada boşluğun varsa görüşelim kardeşim.. Len olm Boluya gideceksek bana önden 1,5 saat avans verin :) anca giderim poahahaha ahh beyaz eşşek ahh madara ettin beni :)
Kürşaaatttt :( Abi şimdi gördüm ben bunu :( Abi akşam kaçta dönüyosun? 6da mesai bitiyor. Akşam da toplantı var yemekli ;.( 10-11 gibi biter ama erken kaçmaya çalışıcam ben. Leyynn içime oturdu şimdi ;.(

Teşekkür ederim Abi özlettin kendini, hatta foruma yazı döşüyecektim büyük harflerle kayıp aranıyo diye:) Yani şu forum olmasa öldükmü kaldıkmı haberimiz olmayacak..
Ayağa gelince de geçen hafta alçıyı aldılar, yürürken zorlanıyorum birazcık ama yavaş yavaş düzelliyo sanırım.
Abi boluya felan gideceksen seve seve artçın olabilirim yani:):p

Dreamkiller sende oşgeldinnn beyaa, iyisindir umarım,
Allah a emanet..

MİLLET BU H.SONU (CMT YA DA PAZAR)
YAZA VEDA NİTELİĞİNDE BİR BOLU GAZLAMASI AMAN GEZİSİ YAPALIM DİYORUZ
BEN TAAAA ANKARA'DAN KALKIP GELİCEM, KİMLER GELİR?
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Kursat ben seni arkama baglar surukler yinede gotururum topraaam sen geliyonmu onu soyle ayrica artcin ile gel mumkunse bende fasulye ile gelecegim muhtemelen.ibopasa hatun gelmezse alirim seni ;) o gun kar da yagsa Bolu ya gidecegim :)
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902

MİLLET BU H.SONU (CMT YA DA PAZAR)
YAZA VEDA NİTELİĞİNDE BİR BOLU GAZLAMASI AMAN GEZİSİ YAPALIM DİYORUZ
BEN TAAAA ANKARA'DAN KALKIP GELİCEM, KİMLER GELİR?

NİNJACILAR SİZE DİYORUZ :cherry: :flower:

Kursat ben seni arkama baglar surukler yinede gotururum topraaam sen geliyonmu onu soyle ayrica artcin ile gel mumkunse bende fasulye ile gelecegim muhtemelen.ibopasa hatun gelmezse alirim seni ;) o gun kar da yagsa Bolu ya gidecegim :)
Bakın eskilerden örnek alın :p Şaka bi yana yaz bitmeden son bir fırsat bu bir araya gelmek için, hadi uyanın :rendeer:


Tarih: 22(cmt) veya 23(pzr) Eylül 2012 (gelenler uyan günü/günleri yazsın ona göre netleştirelim :cat:)
Saat: 12:00 (herkese uyan bir saatle değiştirebiliriz)
Yer: Bolu (Ordan muhtemelen Abant'a)

Gelenler:

1) ejlover (cmt&pzr)
2) ccman (gün?)
3) dreamkiller (pzr-öğleden sonra)
4) rio_mavi (gün?)
5) ????


Listeye adınızı ekleyin arkadaşlar; Cuma'ya kadar netleştirelim :wiinkk:

Atilla senin sınav kaçta bitiyor abi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst