Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
YETTİM BEYLER YETTİM :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

Opsss!!! bizden kimse kalmadımı yahu?
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
YETTİM BEYLER YETTİM :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

Opsss!!! bizden kimse kalmadımı yahu?

Ooo Kürşatçıım hoşgeldin :) Ben de kimseyi göremiyorum pek eskilerden. O yüzden artık okuyucu olarak devam edip yeni arkadaşların öününü açıyorum :p
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
15
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ooo Kürşatçıım hoşgeldin :) Ben de kimseyi göremiyorum pek eskilerden. O yüzden artık okuyucu olarak devam edip yeni arkadaşların öününü açıyorum :p

Estağfirullah abi. Yanlış bildiğimiz birşeyler varsa sizler düzelticeksiniz. Yorumlarını esirgeme abi. :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
alışana kadar geçiş motoru olarak GT250R son derece tatmin edici ve ulaşılabilir fiyatlara sahip ve dayanıklılık olarak hiç de öyle krank felan kırmıyor adam gibi binip bakımını yaparsanız vidası bile oynamıyor... benim de babamın fabrikası değil hyosung ama gerçekler bunlar... illa ki kawasaki daha kaliteli daha sağlamdır ama 250 lik motorda bana çok çok yetti hyosungun kalitesi hiç arıza yaşamadım 170 km hızları da gördüm 130-150 ile devirli de kullandım rahat rahat gidiyor... hız sevmediğim halde 250 lik motora doydum yani bir süre sonra gerçekten 250 lik yetmiyor sonrasında zaten 300 lük motor kurtarmaz yani 600 lükten aşağısı kesmez... sonuç olarak 300 lük de geçiş motoru olacak ve geçiş motoru fiyatına (6300-7000 euro gibi fiyata) 2. el tertemiz 600 lük makina alınır ki yüzde 95 oranında ülkemizde motorcuların izleyeceği yol budur ve bu olur... ben hız sevmediğim ve hızdan korkup çoğu kere basmadığım halde 250 lik motora (2010 ve 2012 model GT250R sahibi oldum) inmem diye bindim ve gidip 0 aldım ama çok da gezmediğim halde (toplamda 2.000+5.000 km) yani 9 ayda (6 ay 2010 modele bindim 3 aydır da 2012 en son kasalardan kullanıyorum) doydum... 300 lük kawasakiyi satmayıp uzun yıllar binmek üzere alanların en az yarısı da bu motora doyacak ve 600 lük isteyecektir buna eminim yani demek istediğim geçiş yapmamak niyetiyle alsalar da bir süre sonra gerçekten yetmeyecek 600 lük arayacaklar... honda da gidip almam markaya aldanıp, tek silindir performanssız ve racing kullanımdan uzak sadece sport görünüşü olan makineye 10.000 vermek de yazık... bence GT250R şu şartlarda en mantıklı tercih, kawasakide de yok bu racing oturuş ve kullanış pozisyonu denedim ve tat alamadım... düzgün bakmış ve kullanmış biri olarak söylüyorum sıkıntı yaşamadım vida bile gevşetmedi motor yani kalitesiz felan değil krank kıranlar arıza yaptıranlar kendi mallığından kaynaklanıyor emin olun, performans ve gidiş iyi, size vereceği zevk/keyif karşılığında (ki kawasakiden de hondadan da zevkli sürüş pozisyonu olarak) bütün bunların yanında fiyatı makul geçiş motoru için ne çok ne de az... bunları yazıyorum ama gidip pat diye önünüze gelen GT250R için atlamayın... dediğim gibi mal (bilinçsiz demek istiyorum) kullanıcılar da az sayılamayacak derecede çoklar aramızda o yüzden ne alırsanız alın 2. elde ince eleyin, dikkat edin... he daha kawasaki kalitelidir vs. doğru zaten kimse inkar etmiyor benim para var diyen gidip alır ister sonra bedavaya satar ister satmaz kimseye birşey dediğimiz yok ben sadece kendi görerek, yaşayarak, tecrübe ederek öğrendiklerimi paylaşmak istedim... şunu da söyleyeyim 600 cc ye geçmeyecek, 5-10 sene gibi uzun yıllar düşük cc de kalacak olsam yine gider bu şartlarda kawasaki ya da honda yerine 0 ya da temiz ve modelli GT250R alırdım... burdan honda ya da kawasaki alanlara gönderme yapmak istemiyorum bütün yazdıklarım görüp yaşadıklarım sonucu oluşan şahsi kanaatim... herkesin parası da zevki de tercihleri de tabii ki kendini ilgilendirir ve birşeye karar veriyorsanız mutlaka kendi içinizdeki sesi dinleyin benim ya da başkasının yazdıklarını değil; sadece söylenenleri dinleyin, düşünün, tartın kendi terazinizde ve aklınıza en yatan şeyi belirleyip son kararı hep kendiniz verin bu sadece motor için geçerli değil her konuda geçerli... herkese kazasız, sıkıntısız ve keyifli günler/sürüşler...


iki model arasında en büyük fark ninja'nın SS değil ST oturuş pozisyonuna sahip olması, hyosung tam bir SS oturma pozisyonuna ve tasarımına sahip, ileride SS kullanmak isteyenler için doğru tercih.

bunun dışında bahsedilenlerle ilgili olarak hyosung'un geçiş motoru olduğu doğru ancak ninja250r geçiş motoru olmayabilir. uzun yıllar kullanılacak güce, dayanıklılığa sahip ve sürücüsünü her koşulda tatmin etmeyi başabilecek bir model. bunu ancak ninja sahipleri bilebilir, anlayabilir. 250cc olupta 250cc'nin üzerinde performans sergileyebilen bir modeldir ninja. bunun dışında ninja'nın fren ve yol tutuş konusunda ki üstünlüğünden bahsetmiyorum.

ninja300r ise türkiye'ye gelirse maalesef ÖTV uygulamasına takılacağından dolayı fazla satmayacaktır. 40bg'lik motor gücü inanılmaz bir güç ve motoru başlangıç ya da geçiş modeli olaktan çıkaran bir değer. Sergileyeceği performans bir çok 500cc naked ve 650cc enduro kullanıcısını asvalt yolda üzecek kadar iyi olacaktır tahminimce.

transalp aldığıma bazen pişman oluyorum :) yeşil bebeğimi özledim :S

tüm dostlara selam :king:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kawasaki dersini gerçekten iyi çalışmış. Amerika fiyatları açıklandı: 2011 Ninja 250'ler 4450 dolardı (yine aynı), Ninja 300 ise 4800 dolar. Bizde ise tabii ki ötv sınırı ve z-moto işi piç ediyor. Orada iki model arası fark 350 dolar iken burada Z-moto'nun dediklerine bakılırsa 2000 euro gibi abes bir fark olacak.

http://www.kawasaki.com/Home/Home.aspx
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
15
Kawasaki dersini iyi çalışmış fakat bizi çok olumsuz etkiledi. Gerçekten kararsızım, o statüde bir motora bugünkü kur üzerinden yaklaşık 17.000TL vermek, sizi bilmem ama bana kalırsa biraz çılgınlık diyebilirim. Honda CBR250r keşke 2 silindir olsaydı diyorum bazen, sonra aklım beni o motor sana göre değil, senin idealin uzun süre keyif alabileceğin bir SS minyonu olmalı diyorum. Kawasaki Ninja 250r geliyor aklıma. Heyecanlanıyorum..

Sanırım tercihimi Kawasaki Ninja 250r'dan yana kullanacağım. Emin olmak için yarın hem Z-Moto Soğanlığa hemde Konşuk Motor Cevizliye gidip aklımdaki pürüzleri gidermek adına tekrardan hem CBR250r hemde Ninja 250r'ın kendi çapımda bir karşılaştırmasını yapacağım..


Ninja 300r sanırım hayaller alemimde yerini aldı.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Biz sizleri iyi tanıyoruz oysa :)
Sizlerden sonrakiler de sizi tanir :) Ben onu anladim; ben girdigimde olanlar da ben varken kayboldu =D Ben yine burdayim en azindan :)

Forumda gruplasma var hmm..
Birlikten kuvvet dogar yahu ;)

Estağfirullah abi. Yanlış bildiğimiz birşeyler varsa sizler düzelticeksiniz. Yorumlarını esirgeme abi. :)
Yok canim ne demek :) Gerekli bi sey oldu mu yaziyorum zaten:wiinkk: Gerci bazi yazilanlar bazi bol keseden atan bilmeden konusanlarin isine gelmiyor ama onlar da kayboluveriyor sonra bi anda :rendeer:

iki model arasında en büyük fark ninja'nın SS değil ST oturuş pozisyonuna sahip olması, hyosung tam bir SS oturma pozisyonuna ve tasarımına sahip, ileride SS kullanmak isteyenler için doğru tercih.

bunun dışında bahsedilenlerle ilgili olarak hyosung'un geçiş motoru olduğu doğru ancak ninja250r geçiş motoru olmayabilir. uzun yıllar kullanılacak güce, dayanıklılığa sahip ve sürücüsünü her koşulda tatmin etmeyi başabilecek bir model. bunu ancak ninja sahipleri bilebilir, anlayabilir. 250cc olupta 250cc'nin üzerinde performans sergileyebilen bir modeldir ninja. bunun dışında ninja'nın fren ve yol tutuş konusunda ki üstünlüğünden bahsetmiyorum.

ninja300r ise türkiye'ye gelirse maalesef ÖTV uygulamasına takılacağından dolayı fazla satmayacaktır. 40bg'lik motor gücü inanılmaz bir güç ve motoru başlangıç ya da geçiş modeli olaktan çıkaran bir değer. Sergileyeceği performans bir çok 500cc naked ve 650cc enduro kullanıcısını asvalt yolda üzecek kadar iyi olacaktır tahminimce.

transalp aldığıma bazen pişman oluyorum :) yeşil bebeğimi özledim :S

tüm dostlara selam :king:
Naaber abi? Eskiler toplasti bugun :p

Ilerde SS kullanacaklar icin hyo ninja'da daha dogru kismina pek katilmadim sadece. Cunku illa o oturus pozisyonuna sahip ilk motora sahip olmak ilerde SS'te rahat olunacagini garantilemiyor. Cunku zaten baslangic motoru oluyor bi de oturus rahat olmayinca zaten adamlar kasiliyor. Tanidigim tum hyocular'da bunu farkettim. Ninjacilar'da daha az oluyor bu. Dolayisiyla ninja'da oncelikle motorda rahat olmak daha hizli ogreniliyor. Kalan enerji de motor tekniklerine aktariliyor ;) Sahsen ninja'da direkt R1'e atladim ve oturus pozisyonu viraj konumlanma v.s. tek bir sorun yasamadim ve inanilmaz rahatim motor ustunde. Yogun sehir trafigine girmedikce de 100lerce km hic bi yanim agrimadan tutukmadan takiliyorum. Ama sehir ici ayri konu eller mahvaluyor ;( :p
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
valla ben hyo kullanıyorum şehiriçi dışı farketmiyor her türlü gidiyorum rahat rahat 1.80 boy var, 1.85 ya da 1.90 boyla daha da dik oturulup rahat edilir sanırım... sadece boyu kısa olanları hyo biraz yorar gidona uzanmak daha zorlaşacağı için... r1 de durum nasıl olur bilemem ama muhtemelen ağırlık daha fazla olduğu için kontrol daha yorucudur... şu doğru ama kawa kullanan r1 de veya başka ss de rahat edemez ya da rahat kullanamaz diye birşey yok... sonuçta kimse daha önce anne karnında ss binip de dünyaya gelmiyor, mesela ben bisikletin motor takılmış versiyonu olan "peugeot 103" den inip hyoya bindim hatta 2004 den beri motora bile binmemiştim ve onca zaman sonra ilk defa 2011 de hyoya bindim buna rağmen rahatça kullandım... kawasakinin yıpranması tabii ki daha uzun sürecektir zaten daha kaliteli olmasından bunu çıkarabiliyoruz, mesela hyo 10 sene gidecek bir motorsa kawasaki 15 sene gider rahat rahat... ama geçiş için 10 sene gibi bir rakam bile komik :) bence 300 cc ve 40 bg düşük olmamakla beraber yeterli bir değer değil yani ileride kesinlikle yetmeyecektir, yapacağı son hız da tahminen 210 civarı birşey olur ve azla yetinen biri bile 600 lük bakınmaya başlar... ben aceleci değilim o yüzden direk 1000 lik düşünmüyorum, sindire sindire yavaş yavaş daha zevkli, tat verici ve güvenli oluyor... yani 300 cc yi geçiş motoru olarak görmemden kasıt, ileride yetmeyecek olması... 250 lik motora 1-2 senede doyarsan 300 lük de uzun sürmez en fazla 2-3 senede ona da doyulur... yoksa düzgün bakıldığı takdirde kawasaki kadar olmasa da hyoya da uzun yıllar binilir ki hala sıkıntısız şekilde 2005 model hyoya binen arkadaşlarımız var... tabii para olduktan sonra niye daha kaliteliye binmeyelim??? o yüzden 600 lük gibi yüksek cc motor alırsam hem hyonun 650 liği 4 silindir olmadığı için hem de daha kaliteli ve daha tecrübeli oldukları için bir japon almayı düşünüyorum... bu arada kawaya da bindim ama sürüş zevki açısından hyo beni daha çok tatmin ediyor ss motora daha yakın olduğu için ve yüksek hızlarda seyrederken gidon daha alçakta olduğundan motorla daha bütünleşmiş pozisyonda olunuyor ve bu da bana daha güvende hissettiriyor... kawaya bindiğimde çok küçük geldi sanki altımda bişey yokmuş ya da altımdan uçup kaçacakmış gibi (tabii ki kaçacak değil) ve gidonlar biraz daha yukarıda olduğu için daha kontrolsüz hissettim... sanırım hyoya alıştığım böyle :) alıştıktan sonra kawayı kullanmak daha kolay gelecektir yani kolaylık açısından baktığımızda başlangıç motoru olmaya daha yakın özellikle boyu ve kolları kısa olanlar ve hafif kiloda olanlar için daha rahat kontrol edilebilir... ama boy 1.75 ve üzerindeyse ve çok zayıf değilseniz hyoda da zorlanmazsınız... gerçi bu turing amaçlı kullananlar dışında zorluk ya da kolaylıktan çok tamamen zevkle ilgili bir olay :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
Sizlerden sonrakiler de sizi tanir :) Ben onu anladim; ben girdigimde olanlar da ben varken kayboldu =D Ben yine burdayim en azindan :)


Birlikten kuvvet dogar yahu ;)


Yok canim ne demek :) Gerekli bi sey oldu mu yaziyorum zaten:wiinkk: Gerci bazi yazilanlar bazi bol keseden atan bilmeden konusanlarin isine gelmiyor ama onlar da kayboluveriyor sonra bi anda :rendeer:


Naaber abi? Eskiler toplasti bugun :p

Ilerde SS kullanacaklar icin hyo ninja'da daha dogru kismina pek katilmadim sadece. Cunku illa o oturus pozisyonuna sahip ilk motora sahip olmak ilerde SS'te rahat olunacagini garantilemiyor. Cunku zaten baslangic motoru oluyor bi de oturus rahat olmayinca zaten adamlar kasiliyor. Tanidigim tum hyocular'da bunu farkettim. Ninjacilar'da daha az oluyor bu. Dolayisiyla ninja'da oncelikle motorda rahat olmak daha hizli ogreniliyor. Kalan enerji de motor tekniklerine aktariliyor ;) Sahsen ninja'da direkt R1'e atladim ve oturus pozisyonu viraj konumlanma v.s. tek bir sorun yasamadim ve inanilmaz rahatim motor ustunde. Yogun sehir trafigine girmedikce de 100lerce km hic bi yanim agrimadan tutukmadan takiliyorum. Ama sehir ici ayri konu eller mahvaluyor ;( :p

doğrudur, ninja'dan safkan bir SS'e geçen biri olarak yaptığın yorumlar tecrübeyle orantılı ve değerli :)

açıkçası ben ninja'dan transalp'e geçtiğimde sudan çıkmış balıpa döndüm. oturuş pozisyonu, gidon ve sürüş farkının dışında ağırlık merkezinin çok yukarıda olması -iki motor arasında sadece 30kg kadar fark olmasına rağmen- transalp'i kağıt üzerinde olduğundan çok çok daha ağır bir hale getiriyor. 24bin km boyunca ninja'yı sadece 1 kere devirmiş biri olan ben transalp'i 1 ayda tam 4 kere devirdim :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Bunun şokunu muhtemelen yeni beyaz eşşeğim ile en çok ben yaşıyorum agalar :)

Bu ne abi tv izler gibi motor kullanıyorum hep hatunun yüzünden!! :) ağırlık noktası aşağıda yada yukarıda hak getire bu motor tam bir kazma :) aslında olayı formülüze etmek gerekirse maksisukuter = eşek, kazma,bla bla bla benim gözlemim bu.. Gözünü sevdimin ninjası ne güzel akardım yolda, trafikte girmediğim yer kalmazdı hele yüksek devirde gaz kolunu kapattığımda ne de güzel şakırdı egzos!!! ah ulan beee!!!! yok agalar en kısa zamanda benim beyaz eşeği merdiven altı sucuk yapan birine satıp gene 2,3 veya 4 silindire geçeceğim.. Bu sefer motorum çıplak olacak, V motor olabilir sıralı olabilir bilmiyorum ama ben vitesle oynamayı, makasta kaldıgımda yanımda salak salak suratıma bakan hatuna el sallayıp ışık hızıyla arazi olmayı özledim :( yaram büyük dokunmayın..
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
15
Şu an itibari ile evimi Ninja 250r'ı görmek üzere terk ediyorum =) Döndüğümde umarım 1-2 resim çeker ve sizlerle paylaşırım.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
Bunun şokunu muhtemelen yeni beyaz eşşeğim ile en çok ben yaşıyorum agalar :)

Bu ne abi tv izler gibi motor kullanıyorum hep hatunun yüzünden!! :) ağırlık noktası aşağıda yada yukarıda hak getire bu motor tam bir kazma :) aslında olayı formülüze etmek gerekirse maksisukuter = eşek, kazma,bla bla bla benim gözlemim bu.. Gözünü sevdimin ninjası ne güzel akardım yolda, trafikte girmediğim yer kalmazdı hele yüksek devirde gaz kolunu kapattığımda ne de güzel şakırdı egzos!!! ah ulan beee!!!! yok agalar en kısa zamanda benim beyaz eşeği merdiven altı sucuk yapan birine satıp gene 2,3 veya 4 silindire geçeceğim.. Bu sefer motorum çıplak olacak, V motor olabilir sıralı olabilir bilmiyorum ama ben vitesle oynamayı, makasta kaldıgımda yanımda salak salak suratıma bakan hatuna el sallayıp ışık hızıyla arazi olmayı özledim :( yaram büyük dokunmayın..

çok içten yazmıssın beğendim :D sana şuan bi cbr 600 f yakışır yeni kasa eğer imkan varsa hem rahat hem ss görünümlü hemde abartılı kaçan bi makine değil.honda motorları sevmem ama cbr 600 fi beğendim
 
Katılım
11 Ağu 2012
Mesajlar
15
Şu an itibari ile evimi Ninja 250r'ı görmek üzere terk ediyorum =) Döndüğümde umarım 1-2 resim çeker ve sizlerle paylaşırım.

Ne hayal kırıklığı ama =) Hafta ortası hatırlarsanız Z-Moto Soğanlık ile telefonda görüşüp cumartesi günü için şubelerine gideceğimi söylemiştim, hanımefendi açığız dedi. Öğleden sonra çıktım gittim. Ninjayı sadece kapının dışından, camarın arkasından görmek nasip oldu:))
Kendileri Cumartesi günü saat 13:00'dan sonra kapalılarmış(aklınızda bulunsun). Dolayısı ile gittim hayalkırıklığımı yaşadım ve geri evime döndüm:)

Herşeye rağmen cam arkasından dahi güzel görünüyordu. Anadolu yakasında oturan arkadaşlarım merak ediyorlar ise Z-Moto Soğanlık/Kartal teknik servis ve mini showroom olarak kullanılıyormuş, dolayısı ile hafta sonları kapalılarmış. Asıl showroom ve satış, Fenerbahçe/Kızıltoprak'ta imiş.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
vay be önce yaşa takıldım,sonra helal olsun dedim.Sonra baktım ki adam 0 almış ardından akrebi döşemiş yok artık diyorum:D:D
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamın Aleyküm. Cümleten günaydın. Herkese hayırlı pazarlar dilerim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst