- Katılım
- 3 May 2008
- Mesajlar
- 1,330
topspeed denemeleri konusunda arkadaşlar motor gösterge de 160 da kalıyor ama çok defa 185 gördüm rampa aşağı yada düzde kapanıp 170 - 175 . bunları r6 - rs 125 gibi motorlarla test ediyorum mecburen. ve göstergem sürekli eksik gösteriyor :/
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------



