Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
topspeed denemeleri konusunda arkadaşlar motor gösterge de 160 da kalıyor ama çok defa 185 gördüm rampa aşağı yada düzde kapanıp 170 - 175 . bunları r6 - rs 125 gibi motorlarla test ediyorum mecburen. ve göstergem sürekli eksik gösteriyor :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:27 ----------

300493_437711842939491_847411582_n.jpg


523181_438977496146259_1505390157_n.jpg


644044_438977789479563_1036809385_n.jpg

223057_440074456036563_1687704291_n.jpg


392012_437708539606488_1243485084_n.jpg


377194_437708436273165_1790979562_n.jpg


582770_437708809606461_2097139_n.jpg


582770_437708809606461_2097139_n.jpg


561753_437710392939636_947010695_n.jpg


561753_437710392939636_947010695_n.jpg


263938_440075789369763_982903705_n.jpg
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
@ejlover Würth zincir yağı kullanan bi abim var modelini bilmiyorum ama senin dediğin olabilir herhangi bir şıçrantı ya da yağlı görüntüsü yok ve zincir yağından çok memnun pislik tutmuyor ayrıca benim gördüğüm

Evet dry.5000 km kullandım hiç bir şekilde sıçrama yapmadı,zaten jantım turuncu,yağ sıçrayınca berbat oluyor.Yine de direk motul e geçin derim,gerçi zincir boyama mevzuu onda da var:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------



Tanışsaymışız iyiymiş:D
Merak ettiğim buydu :) Tamamdır ilk fırsatta bi Würth alıcam. Jant temizlemekten canım cıktı artık :(

Aynen Motul'lar da iPone gibi beyaza boyuyor ;(

Uğur abi Agv'nin K-series 5 yıldızlı kaskı var onu düşünüyorum. Lazer Lz6'da var ama shark helmet test sayfasında kaskın tepesi sarı yanıyor. Marushinlere baktım ses aldığını çok uğultu olduklarını okudum yorumlarda ve kask 4 yıldız almış direk vaz geçtim. Agv görüyorum zaten çevrenin çoğunda. Tek alternatifim şuanlık AGV

Bu kask modeli nasıl peki sizce? İyi kötü bütün düşüncelerinize ve eleştirilerinize açığım. Sonra aldık mı millet dalga geçmesin bizimle :)
[url]http://b1209.hizliresim.com/11/b/cw8jp.jpg[/url]

AGV'nin K serisi hiç bir kaskı 5 yıldız alamamış:
http://sharp.direct.gov.uk/testhelm...ice-from=0&sharp-price-to=9999&discontinued=1

Hele ki gönderdiğin kask K-3 K-4 bile değil; üretimden kalkmış(tam emin diilim) K serisi ve rezalet darbe sonuçları var:
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/agv-k-series

AGV GP Tech ile mi karıştırdın?
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
AGV'nin K serisi hiç bir kaskı 5 yıldız alamamış:
http://sharp.direct.gov.uk/testhelm...ice-from=0&sharp-price-to=9999&discontinued=1

Hele ki gönderdiğin kask K-3 K-4 bile değil; üretimden kalkmış(tam emin diilim) K serisi ve rezalet darbe sonuçları var:
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/agv-k-series

AGV GP Tech ile mi karıştırdın?

Aynen abi. Gp1 olarak geçen bir seri göremedim orda. Bende Gp tech diye işaretledim. Aynısı yada Gp modelin genellemesi diye düşündüm.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teknoali güzel fotolar-babadag sanırım :cat: diger makine nedir fazer dedikleri mi? linkleri 2 kere koymuşsun bu arada ;)
kask olarak şu nasıldır? 5yıldız, fiyatı da çok uçuk degil:
http://www.amazon.de/Marushin-TIGER...7LBS/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1347385859&sr=8-2

Tamda düşündüğüm kask buydu. 287 lira civarı yapıyor. 300 liraya kadar yolu var. Max 350 oda zorlamam gerekir. Çünkü bunun daha ceketi,pantolonu,batu var.

Fakat Lazer Lz6 ile karşılaştırdığım zaman Marushin tiger'de Kafanızın sağ ve sol tarafı sarı, üst,arka ve ön tarafı yeşil renk ile gösterilmiş shark helmet test sayfasında. Lazer Lz6'da ise kafanızın sağ,sol,ön ve arka kısmı yeşil renk, üst kısmı ise sarı renk ile gösterilmiş Mantık olarak düşünüldüğü zaman denize balıklama atlarsınız ya hani, o şekilde kafanızın yere gelme ihtimali nedir bilemem ama bence kafanızın sağ ve sol tarafını yere vurma ihtimaliniz kafanızın üst kısmını yere vurma ihtimalinden daha fazla. Yanlış düşünüyorsam lütfen düzeltin.

Bu arada; Lazer Lz6 kask kullanan varmı aranızda? Yada Marushin Tiger kullananınız?
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
35
Nitro aikido kullaniyorum 5 yildiz her tarafi yesil gosteriyor fiyatida uygun 250 - 300 gibi birsey ama bu isler kismet tabi umarim hic ihtiyac duyulmaz..
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nitro aikido kullaniyorum 5 yildiz her tarafi yesil gosteriyor fiyatida uygun 250 - 300 gibi birsey ama bu isler kismet tabi umarim hic ihtiyac duyulmaz..
Çok doğru diyorsunuz. Nitro akido'yada baktım fakat bulamadım nette. Size zahmet aldığını bana link atabilirmisiniz?
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
35
Çok doğru diyorsunuz. Nitro akido'yada baktım fakat bulamadım nette. Size zahmet aldığını bana link atabilirmisiniz?

Simdi motomaxonline.com a baktim ben oradan almistim ancak gecici olarak temin edilemiyor diyor maalesef :( ama bence yinede bir telefon et yarin stok durumunu ogren derim.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Simdi motomaxonline.com a baktim ben oradan almistim ancak gecici olarak temin edilemiyor diyor maalesef :( ama bence yinede bir telefon et yarin stok durumunu ogren derim.

Yarın mutlaka ararım. Siz kaç liraya almıştınız? Ben birde siyah vizör almayı düşünüyorum. Siz orjinal vizörüylemi kullanıyorsunuz? Kaskın ses alma durumu? Rahatlığı konusunda ne düşünüyorsunuz? Rahatsızlık veren bir yanı varmı? Kaç km hızdan sonra içeriye uğultu yapmaya başlıyor?
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
35
Tavsiyem siyah vizor mutlaka al. Ben seffaf kullaniyorum ama siyah daha hos tabiki. Ugultu var tabi 140 ta uguldamaya basliyorda ben alistim cok rahatsiz etmiyor beni.. Bu duruma bir garanti veremem ancak rahat kask mutlaka gidip giyerek al kaliplari farkli olabiliyor tam olsun bedenine. Cok yrdimci olamadim kusura bakma

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

Fiyat olarakta 220 ye almistim sanirim ama baya oldu ben alali.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tavsiyem siyah vizor mutlaka al. Ben seffaf kullaniyorum ama siyah daha hos tabiki. Ugultu var tabi 140 ta uguldamaya basliyorda ben alistim cok rahatsiz etmiyor beni.. Bu duruma bir garanti veremem ancak rahat kask mutlaka gidip giyerek al kaliplari farkli olabiliyor tam olsun bedenine. Cok yrdimci olamadim kusura bakma

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

Fiyat olarakta 220 ye almistim sanirim ama baya oldu ben alali.

Siyah vizör mutlaka almayı düşünüyorum zaten. Arabaların uzunları yada güneş insanın gözüni aldığında 1 saniyede bile Allah korusun neler olur.
Ls2 gördüm şimdi. Airbagli bir model. Ama akido daha iyi sharp helmet test verilerine göre. Gidip mutlaka denicem. Dediğiniz gibi kalıp farkları var ve olduda netten sipariş edip aldım kalıbında sorun yaşamadım ama o kaskın içinde kafam da rahat etmezse bir değeri kalmaz o kaskın.

Estağfirullah. Elinizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. Çok sağolun. Teşekkür ederim.
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
35
Siyah vizör mutlaka almayı düşünüyorum zaten. Arabaların uzunları yada güneş insanın gözüni aldığında 1 saniyede bile Allah korusun neler olur.
Ls2 gördüm şimdi. Airbagli bir model. Ama akido daha iyi sharp helmet test verilerine göre. Gidip mutlaka denicem. Dediğiniz gibi kalıp farkları var ve olduda netten sipariş edip aldım kalıbında sorun yaşamadım ama o kaskın içinde kafam da rahat etmezse bir değeri kalmaz o kaskın.

Estağfirullah. Elinizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorsunuz. Çok sağolun. Teşekkür ederim.

Ne demek her zaman.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
Nitro aikido kullaniyorum 5 yildiz her tarafi yesil gosteriyor fiyatida uygun 250 - 300 gibi birsey ama bu isler kismet tabi umarim hic ihtiyac duyulmaz..
dediginiz gibi inşallah yere degmez o kasklar ama biz de yarışçı degiliz performer degiliz şehir içi fıtı fıtı gidecez yani en azından ben o yüzden çok da fazla takılmıyorum yani illa 500-1000tllik olsun diye..biz fiyat/performans ürünü bakıyoruz
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Aynen abi. Gp1 olarak geçen bir seri göremedim orda. Bende Gp tech diye işaretledim. Aynısı yada Gp modelin genellemesi diye düşündüm.
Yok o ikisi tamamen farkli modeller nerdeyse 2 kat fiyat farki var arada ;)
Tamda düşündüğüm kask buydu. 287 lira civarı yapıyor. 300 liraya kadar yolu var. Max 350 oda zorlamam gerekir. Çünkü bunun daha ceketi,pantolonu,batu var.

Fakat Lazer Lz6 ile karşılaştırdığım zaman Marushin tiger'de Kafanızın sağ ve sol tarafı sarı, üst,arka ve ön tarafı yeşil renk ile gösterilmiş shark helmet test sayfasında. Lazer Lz6'da ise kafanızın sağ,sol,ön ve arka kısmı yeşil renk, üst kısmı ise sarı renk ile gösterilmiş Mantık olarak düşünüldüğü zaman denize balıklama atlarsınız ya hani, o şekilde kafanızın yere gelme ihtimali nedir bilemem ama bence kafanızın sağ ve sol tarafını yere vurma ihtimaliniz kafanızın üst kısmını yere vurma ihtimalinden daha fazla. Yanlış düşünüyorsam lütfen düzeltin.

Bu arada; Lazer Lz6 kask kullanan varmı aranızda? Yada Marushin Tiger kullananınız?
Kafani vuracagin noktayi ilk dusus ani olarak dusunme. Yerde suruklenip de bi yere vurabilirsin, bizim tanidigin ve bir cok motorcunun vefat nedeni olan bir tabelaya da vurabilirsin..

Bu arada eski model (uretimden kalkmis) kasklardan uzak dur. Koruma malzemelerinin tamaminin omru yaklasik 3 yil. Sonrasinda kullanilan maddeler darbe emme ozelligini yitiriyor.

dediginiz gibi inşallah yere degmez o kasklar ama biz de yarışçı degiliz performer degiliz şehir içi fıtı fıtı gidecez yani en azından ben o yüzden çok da fazla takılmıyorum yani illa 500-1000tllik olsun diye..biz fiyat/performans ürünü bakıyoruz
Sehir ici fiti fiti 50-70km ile giderken bir arac carptiginda yerde kac km ile suruklenip kaldirima, asfalta ya da bariyere carpariz peki????

Bu yipranma lastigin asfaltla bulusmasi degil de baska bir objenin lastige surtulmesi ile olusmus yalniz.

Surayi iyi bir inceleyin derim itiraz etmeden once:
http://www.r1-forum.com/forums/showthread.php?t=313765

Lastik asinmasi motorun kullanimi ve ayarlari ile ilgili bir parmak izi gibidir. Basinc hatalari, viraja giris/cikis hizi, amortisor ayarlari, zincir gergi bozukluklari her sey lastik izinden anlasilabilmekte. Verdigim linkin her sayfasini okursaniz lastikteki o izlerin hic de normal olmadigini acikca anlarsiniz.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok o ikisi tamamen farkli modeller nerdeyse 2 kat fiyat farki var arada ;)

Kafani vuracagin noktayi ilk dusus ani olarak dusunme. Yerde suruklenip de bi yere vurabilirsin, bizim tanidigin ve bir cok motorcunun vefat nedeni olan bir tabelaya da vurabilirsin..

Bu arada eski model (uretimden kalkmis) kasklardan uzak dur. Koruma malzemelerinin tamaminin omru yaklasik 3 yil. Sonrasinda kullanilan maddeler darbe emme ozelligini yitiriyor.

Abi peki kaskın eski veya yeni üretim olduğunu nerden anlayabilirim? Düşündüğüm kasklar;

Nitro Akido tam 5 yıldız almış üstü arkası her yeri yeşil şarp helmet test sayfasında
Lazer Lz6 5 yıldız almış sadece kafamızın üst kısmı sarı renk diğer yerler yeşil
Marushin Tiger 5 yıldız almış kafamızın sağ ve sol kısmı sarı diğer yerler yeşil

Burda söylediklerime göre doğru olan Nitro Akido'yu almak. Fakat abi seninde dediğin gibi; bu kaskların hangisinin üretimden kalkıp hangisinin kalkmadığını yeni olup olmadığını nasıl anlayabilirim?
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Abi peki kaskın eski veya yeni üretim olduğunu nerden anlayabilirim? Düşündüğüm kasklar;

Nitro Akido tam 5 yıldız almış üstü arkası her yeri yeşil şarp helmet test sayfasında
Lazer Lz6 5 yıldız almış sadece kafamızın üst kısmı sarı renk diğer yerler yeşil
Marushin Tiger 5 yıldız almış kafamızın sağ ve sol kısmı sarı diğer yerler yeşil

Burda söylediklerime göre doğru olan Nitro Akido'yu almak. Fakat abi seninde dediğin gibi; bu kaskların hangisinin üretimden kalkıp hangisinin kalkmadığını yeni olup olmadığını nasıl anlayabilirim?

Kasklarin icinde üretim tarihi yazar.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kasklarin icinde üretim tarihi yazar.
Teşekkür ederim sağolun.
Bu kasklar arasında sizce hangisini almak daha doğru olur?
Nitro Akido'nun ismini pek duymadım.
Lazer bilindik duyulmuş bir marka ama testlerde tam tersi çıkıyor sonuçların yukarıda da yazdığım gibi.
Kasklar hakkında bilginiz doğrultusunda yardımcı olurmusunuz?
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet hocam babadağ. teknik bi sıkıntı olmus 2 kere koymuşum ama konuyu düzenle olmadığı için kaldıramadım. diğer makina bu moto calibre 250rr

O motor nasıl peki. 6/7.000 lira fiyatı var. Değer mi o parayı vermeye?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst