Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
38
@elestirmen Benim ninja da maks 160 gördü şimdiye kadar, biraz daha zorlasam giderdi gibi geliyor ama denemedim, 160 bence yeterli bir hız fazla bile hatta (bana)
175 i bir cok kez gordum ama plotaj önemli saygilar

otoban'da son nefesine kadar zorladım motosikleti:) düz yolda 160'ı geçmiyor... yalnız motosiklette two brothers egzoz takılı. Mersin'de Hamit ustaya götürmüştüm, performans düşüklüğünü kesin olarak bu egzoza bağladı. haliyle aklım karıştı biraz. Two rothers'i Performans egzozu diye bilirken, bilakis performansa olumsuz etkisi oluyor deniyor şimdi de?!? :sunny:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
çok enteresan çıkışı rahatlatınca otomatik olarak gidişine + olarak yansıması gerekir bu teorilikten çıkmış bir konu artık, ben full stok motorla devir doldurmadan 6'da sakin sakin giderken gaz açıyorum 160ı rahat görüyor e tabi ondan sonrası doğal olarak altlardaki ivmelenmeyi alamıyoruz ben 165i gördüm henüz otobana çıkmadım daha fazla deneyemedim ama çok da ümitli değilim zaten fazlasından, 250ccden de fazlasını beklememek lazım konfor sürüşü 120-140 olduğu için aldım, sonuçta trafik kullanıcısıyız pist değil
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Top speed denemelerin de benim dikkate aldigim etmenleri siraliyayim motorla butunlesirim yani camin arkasin da kaybolurum kilo 59 boy 172 :) vites gecislerini yuksek decirde yapar acele etmem denemelerim hep sabah. 3 veya 4 tedir ve duz tunelde yani trafik hayvan tas yaya yok ben motor ve tukarda yuce Allah ........
 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
otoban'da son nefesine kadar zorladım motosikleti:) düz yolda 160'ı geçmiyor... yalnız motosiklette two brothers egzoz takılı. Mersin'de Hamit ustaya götürmüştüm, performans düşüklüğünü kesin olarak bu egzoza bağladı. haliyle aklım karıştı biraz. Two rothers'i Performans egzozu diye bilirken, bilakis performansa olumsuz etkisi oluyor deniyor şimdi de?!? :sunny:

power commander + hava filtresi + katalizör iptali lazım :)
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
Arkadaşlar merhaba.

Afyondan denlizliye gitmek için bugun sabah 10 gibi köyden çıktım. Dinar ilçesine kadar 80 - 90 hızla gittim. Keşke öyle devam etseymişim. Yollar duble yola dönünce ister istemez biraz gaza yüklendim. Sonucunda 160 ile radara girip ilk radar cezami yemiş bulunuyorum. 320 tl o kadar koyduki acısı hala içimde :) Siz siz olun yavaş gidin sonu cok kötü oluyor.

Saygılar.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Bugün İstanbul Parkta 2 tane siyah ninja vardı,hatta biz park alanında cbr 125 ve cbr250 ile teker filan kasarken 5-10 dk orada takıldılar.Buradanmıydı acaba:D
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
arkadaşım ipone dan motula geçti,benim de wurth kutum bitsin motul alacağım:D
Würth'ün DRY versiyonu mu kullandığınız? Sıçrama yapıyor mu? BEn de ondan almayı düşünüyorum da...

iPone, Yamaha Platinium v.s. bi ton yağ denedim. Zinciri boyamak istemiyorum bi de sıçrama yapmasın istiyorum geriye bi Würth kaldı :)

tebrik ederim bu düşünce ve anlayış için
gerçekten örnek olacak düşünce yapısına sahipsiniz..
takdir ettim seni
motorum 2500 tl benim
kullandıgım kask 4 yıldır arai kazada yaptım kafamı da vurdum
http://sharp.direct.gov.uk/ bu siteden bakabilirsin bu begendign kaskların güvenlik testinden aldıgı puana..
marushin gerçekten iyi
bu lazer lz6 agv filanda iyi o siteden bakabilrsin
Kaska verebileceğim max 300 lira. Bu biraz fazla kaçıyor. Başka önerebileceğiniz kaliteli güzel bir kask varmı? Marushin ve Lazer Lz6 hoşuma gitti ama pek bir fikrim yok bu kasklar hakkında. Başka marka model önerilerinede açığım.
Peki abicim kalan bütçeyi neye ayırıcan? Hayır marka olmasına rağmen güvenliği zayıf ucuz modeliyle kaza geçiren bir abimiz beyin kanamasından öldü de o yüzden soruyorum...
Baştaki mantık güzel ve doğru olanı ama burada söylediğinle çelişiyor ne yazik ki. Hadi pantolonda falan geçtim de en azından kaskta bütçenin ucunu açık bırakmak lazım.

otoban'da son nefesine kadar zorladım motosikleti:) düz yolda 160'ı geçmiyor... yalnız motosiklette two brothers egzoz takılı. Mersin'de Hamit ustaya götürmüştüm, performans düşüklüğünü kesin olarak bu egzoza bağladı. haliyle aklım karıştı biraz. Two rothers'i Performans egzozu diye bilirken, bilakis performansa olumsuz etkisi oluyor deniyor şimdi de?!? :sunny:
Motora eklenen Eksoz hava filtresi v.s.'den sonra karışım oranları değişir. Motor fakir karışımla çalışmaya başlar. Bu tarz modifikasyonlardan verim almak için ECU'yu tekrar programlamak gerekir. Uzun vadede bu yapılmazsa sürekli fakir çalışan motor zarar görür.
 
Katılım
19 Kas 2011
Mesajlar
126
@ejlover Würth zincir yağı kullanan bi abim var modelini bilmiyorum ama senin dediğin olabilir herhangi bir şıçrantı ya da yağlı görüntüsü yok ve zincir yağından çok memnun pislik tutmuyor ayrıca benim gördüğüm
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
1,500
Würth'ün DRY versiyonu mu kullandığınız? Sıçrama yapıyor mu? BEn de ondan almayı düşünüyorum da...

iPone, Yamaha Platinium v.s. bi ton yağ denedim. Zinciri boyamak istemiyorum bi de sıçrama yapmasın istiyorum geriye bi Würth kaldı :)



Peki abicim kalan bütçeyi neye ayırıcan? Hayır marka olmasına rağmen güvenliği zayıf ucuz modeliyle kaza geçiren bir abimiz beyin kanamasından öldü de o yüzden soruyorum...
Baştaki mantık güzel ve doğru olanı ama burada söylediğinle çelişiyor ne yazik ki. Hadi pantolonda falan geçtim de en azından kaskta bütçenin ucunu açık bırakmak lazım.


Motora eklenen Eksoz hava filtresi v.s.'den sonra karışım oranları değişir. Motor fakir karışımla çalışmaya başlar. Bu tarz modifikasyonlardan verim almak için ECU'yu tekrar programlamak gerekir. Uzun vadede bu yapılmazsa sürekli fakir çalışan motor zarar görür.

Evet dry.5000 km kullandım hiç bir şekilde sıçrama yapmadı,zaten jantım turuncu,yağ sıçrayınca berbat oluyor.Yine de direk motul e geçin derim,gerçi zincir boyama mevzuu onda da var:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

Evet biri bendim. Digeri forumdan degil.

Tanışsaymışız iyiymiş:D
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Peki abicim kalan bütçeyi neye ayırıcan? Hayır marka olmasına rağmen güvenliği zayıf ucuz modeliyle kaza geçiren bir abimiz beyin kanamasından öldü de o yüzden soruyorum...
Baştaki mantık güzel ve doğru olanı ama burada söylediğinle çelişiyor ne yazik ki. Hadi pantolonda falan geçtim de en azından kaskta bütçenin ucunu açık bırakmak lazım.

Uğur abi Agv'nin K-series 5 yıldızlı kaskı var onu düşünüyorum. Lazer Lz6'da var ama shark helmet test sayfasında kaskın tepesi sarı yanıyor. Marushinlere baktım ses aldığını çok uğultu olduklarını okudum yorumlarda ve kask 4 yıldız almış direk vaz geçtim. Agv görüyorum zaten çevrenin çoğunda. Tek alternatifim şuanlık AGV

Bu kask modeli nasıl peki sizce? İyi kötü bütün düşüncelerinize ve eleştirilerinize açığım. Sonra aldık mı millet dalga geçmesin bizimle :)
 
Katılım
24 May 2012
Mesajlar
35
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:11 ----------

[/COLOR]

Tanışsaymışız iyiymiş:D[/QUOTE]


Ya ben gordum seni galiba bizim arkadasla bi hayabusa teker yapmaya calisiyordu bende gudelim diye sizin yakininizda bekliyordum onlari :) kismet bi dahakine artik faceten ekle istersen facebook/ertunc.kurtulus
 
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
40
eveet. Ninja 300 çıkmış. 7.100 Euro demişler. 15 gün sonra teslim ederiz demişler.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Ufak bi hesap yaptım, %37 değil de %8'lik ötv dilimine dahil olsa 5500-5600 euro arası (5600'e daha yakın) bir fiyatı oluyor. Z-moto'da azıcık akıl kırıntısı varsa ötv sınırının 250'den en azından 300cc'ye çıkması için lobi yaparlar. Çünkü yanılmıyorsam son zamanlarda piyasaya giren 250-300cc arası motor-scooterlar var. 7100 euro'da kalırsa fiyatı 7 tane satsalar iyidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst