Kaskınızın marka ve modeli nedir acaba? Kask almayı düşünüyorumda max 250 civarı yardımcı olurmusunuz? Şekli illaki olsun ama ondan önce sağlamlığı önemli benim için. Hangi marka modelleri önerirsiniz?
Kaska verebileceğim max 300 lira. Bu biraz fazla kaçıyor. Başka önerebileceğiniz kaliteli güzel bir kask varmı? Marushin ve Lazer Lz6 hoşuma gitti ama pek bir fikrim yok bu kasklar hakkında. Başka marka model önerilerinede açığım.aynen dogru kask ve fiyatıda 200 al memnun kalırsın..
[url]http://f1209.hizliresim.com/11/9/ctrvj.jpg[/url]
@elestirmen Benim ninja da maks 160 gördü şimdiye kadar, biraz daha zorlasam giderdi gibi geliyor ama denemedim, 160 bence yeterli bir hız fazla bile hatta (bana)
175 i bir cok kez gordum ama plotaj önemli saygilar
otoban'da son nefesine kadar zorladım motosikletidüz yolda 160'ı geçmiyor... yalnız motosiklette two brothers egzoz takılı. Mersin'de Hamit ustaya götürmüştüm, performans düşüklüğünü kesin olarak bu egzoza bağladı. haliyle aklım karıştı biraz. Two rothers'i Performans egzozu diye bilirken, bilakis performansa olumsuz etkisi oluyor deniyor şimdi de?!? :sunny:
Würth'ün DRY versiyonu mu kullandığınız? Sıçrama yapıyor mu? BEn de ondan almayı düşünüyorum da...arkadaşım ipone dan motula geçti,benim de wurth kutum bitsin motul alacağım![]()
tebrik ederim bu düşünce ve anlayış için
gerçekten örnek olacak düşünce yapısına sahipsiniz..
takdir ettim seni
motorum 2500 tl benim
kullandıgım kask 4 yıldır arai kazada yaptım kafamı da vurdum
http://sharp.direct.gov.uk/ bu siteden bakabilirsin bu begendign kaskların güvenlik testinden aldıgı puana..
marushin gerçekten iyi
bu lazer lz6 agv filanda iyi o siteden bakabilrsin
Peki abicim kalan bütçeyi neye ayırıcan? Hayır marka olmasına rağmen güvenliği zayıf ucuz modeliyle kaza geçiren bir abimiz beyin kanamasından öldü de o yüzden soruyorum...Kaska verebileceğim max 300 lira. Bu biraz fazla kaçıyor. Başka önerebileceğiniz kaliteli güzel bir kask varmı? Marushin ve Lazer Lz6 hoşuma gitti ama pek bir fikrim yok bu kasklar hakkında. Başka marka model önerilerinede açığım.
Motora eklenen Eksoz hava filtresi v.s.'den sonra karışım oranları değişir. Motor fakir karışımla çalışmaya başlar. Bu tarz modifikasyonlardan verim almak için ECU'yu tekrar programlamak gerekir. Uzun vadede bu yapılmazsa sürekli fakir çalışan motor zarar görür.otoban'da son nefesine kadar zorladım motosikletidüz yolda 160'ı geçmiyor... yalnız motosiklette two brothers egzoz takılı. Mersin'de Hamit ustaya götürmüştüm, performans düşüklüğünü kesin olarak bu egzoza bağladı. haliyle aklım karıştı biraz. Two rothers'i Performans egzozu diye bilirken, bilakis performansa olumsuz etkisi oluyor deniyor şimdi de?!? :sunny:
Würth'ün DRY versiyonu mu kullandığınız? Sıçrama yapıyor mu? BEn de ondan almayı düşünüyorum da...
iPone, Yamaha Platinium v.s. bi ton yağ denedim. Zinciri boyamak istemiyorum bi de sıçrama yapmasın istiyorum geriye bi Würth kaldı
Peki abicim kalan bütçeyi neye ayırıcan? Hayır marka olmasına rağmen güvenliği zayıf ucuz modeliyle kaza geçiren bir abimiz beyin kanamasından öldü de o yüzden soruyorum...
Baştaki mantık güzel ve doğru olanı ama burada söylediğinle çelişiyor ne yazik ki. Hadi pantolonda falan geçtim de en azından kaskta bütçenin ucunu açık bırakmak lazım.
Motora eklenen Eksoz hava filtresi v.s.'den sonra karışım oranları değişir. Motor fakir karışımla çalışmaya başlar. Bu tarz modifikasyonlardan verim almak için ECU'yu tekrar programlamak gerekir. Uzun vadede bu yapılmazsa sürekli fakir çalışan motor zarar görür.
Evet biri bendim. Digeri forumdan degil.
Peki abicim kalan bütçeyi neye ayırıcan? Hayır marka olmasına rağmen güvenliği zayıf ucuz modeliyle kaza geçiren bir abimiz beyin kanamasından öldü de o yüzden soruyorum...
Baştaki mantık güzel ve doğru olanı ama burada söylediğinle çelişiyor ne yazik ki. Hadi pantolonda falan geçtim de en azından kaskta bütçenin ucunu açık bırakmak lazım.

eveet. Ninja 300 çıkmış. 7.100 Euro demişler. 15 gün sonra teslim ederiz demişler.