Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
overcloud neden soydun makineyi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 ----------

bu da benim ninja

 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
overcloud neden soydun makineyi :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:58 ----------

bu da benim ninja


hayırlı olsun :cat:

makinayı elcik ısıtma için tesisat çekmek ve xenon far takmak için söktük.

hazır sökülmüşken birde gösterge panelinin ampullerini mavi ledlerle değiştirelim dedik (bunu yapabilmek için kafayı komple çıkarmak gerekti).

gece 2 gibi işimiz tam bitti derken ön cam vidasını yuvasına takarken lastik somun yırtıldı ve içeri kaçtı.

bir 30dk kadar motoru sökmeden somunu oturtmaya çalıştık. kalan son vida olduğu için motoru tekrar soymaya üşendik açıkçası.

gece 2:30 gibi pes edip yan grenajları ve kafayı söktükten sonra yırtılan lastik somun yerine kafa demirine farklı bir somun yerleştirip motoru tekrar toparladık. eve geldiğimde saat gece 03:00'tü :)

bu arada top case montajı için aklımda geçenleri ustaya aktardım, arka stopu saran siyah plastik parçayı keserek topcase takabileceğini ama en fazla 35'lik çanta kullanabileceğimi söyledi. montaj tek noktadan bağlantılı olacağından dolayı çok ağır eşya yuklememek gerekir dedi.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
hayırlı olsun :cat:

makinayı elcik ısıtma için tesisat çekmek ve xenon far takmak için söktük.

hazır sökülmüşken birde gösterge panelinin ampullerini mavi ledlerle değiştirelim dedik (bunu yapabilmek için kafayı komple çıkarmak gerekti).

gece 2 gibi işimiz tam bitti derken ön cam vidasını yuvasına takarken lastik somun yırtıldı ve içeri kaçtı.

bir 30dk kadar motoru sökmeden somunu oturtmaya çalıştık. kalan son vida olduğu için motoru tekrar soymaya üşendik açıkçası.

gece 2:30 gibi pes edip yan grenajları ve kafayı söktükten sonra yırtılan lastik somun yerine kafa demirine farklı bir somun yerleştirip motoru tekrar toparladık. eve geldiğimde saat gece 03:00'tü :)

bu arada top case montajı için aklımda geçenleri ustaya aktardım, arka stopu saran siyah plastik parçayı keserek topcase takabileceğini ama en fazla 35'lik çanta kullanabileceğimi söyledi. montaj tek noktadan bağlantılı olacağından dolayı çok ağır eşya yuklememek gerekir dedi.

Güle güle kullan. Xenon o keskin farlarda canavar durur =) Top Case e ben pek sıcak bakmıyorum Ninjada :)
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
yeni yüzüne 2008 yılında kavuşan kawa yüz degiştirmek yerine km saati gibi yenilikle çıkması bir iki rutuj işte okadar. diye düşünüyorum.

Acun, bilgi için teşekkürler. Sorma sebebim, CBR 250R'a göre teknolojisi eski ve yüzü eski diye eleştiriler gelmesi sebebiyle, bazı yerlerde 2012 kasa epey değişik olacak diye fikirler öne sürülmüştü. Elbette emin olunamıyor, bekleyip göreceğiz.

Bulut, güle güle kullan yeni aksamları, kazasız belasız inşallah:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2009
Mesajlar
130
Selam, Nasılsınız arkadaşlar ? Bu sene sizi daha çok gezdiricem.:) Herkes soyunmuş, giydirin kızlarınızı buluşma var :)

Havalar ısınıyor, Biz Ninja 250R - İstanbul ailesi olarak planlarımızı yaptık. Pazar saat 16:00 da Emirgan Sütiş önünde toplanıyoruz. Yeni sezondaki planlarımızın anlatılacağı bu toplantımızda bizimle olmak isteyen herkesi bekleriz.

Not: Geç gelecek arkadaşlar bizimle mutlaka irtibata geçsinler.

Kawasaki Ninja 250R - İstanbul
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Selam, Nasılsınız arkadaşlar ? Bu sene sizi daha çok gezdiricem.:) Herkes soyunmuş, giydirin kızlarınızı buluşma var :)

Havalar ısınıyor, Biz Ninja 250R - İstanbul ailesi olarak planlarımızı yaptık. Pazar saat 16:00 da Emirgan Sütiş önünde toplanıyoruz. Yeni sezondaki planlarımızın anlatılacağı bu toplantımızda bizimle olmak isteyen herkesi bekleriz.

Not: Geç gelecek arkadaşlar bizimle mutlaka irtibata geçsinler.

Kawasaki Ninja 250R - İstanbul

ninjası olupta katılmayanlar cok şey kacırırlar:queen::queen::queen:
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
ben satıyordum askere gitmeden önce ancak şu sıralar vazgeçtim bu niyetimden
50 gün kaldı dönüşüme
dönüşümde giresundan istanbula gezi planlarım var ve ninja grubuyla tanışmak var
umarım bulursun juniorR1
gerçekten çok güzel bir motor
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
197
ben satıyordum askere gitmeden önce ancak şu sıralar vazgeçtim bu niyetimden
50 gün kaldı dönüşüme
dönüşümde giresundan istanbula gezi planlarım var ve ninja grubuyla tanışmak var
umarım bulursun juniorR1
gerçekten çok güzel bir motor

50 gün mü :cherry::queen: Bitmiş bitmiş :cat::cat:

İstanbula geldiğinde mutlaka bekliyoruz hayırlı teskereler volkanix
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Bugün Tekirdağ Çerkezköy ışıklarında benimle dalga geçen yeşil ninja burda mı acaba? 34..0301 plakalı, revit montu vardı arkadaşın. En son benzin istasyonuna girdi başka motosiklerde vardı sanırım ama rahatsız etmek istemedim.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
297
Az kalmış özkan abicim, uzun süredir görüşemiyoruz seninle motor muhabbeti yapmayı acayip özledim walla :)
 
Katılım
6 Ocak 2008
Mesajlar
119
Motosikleti
vespa gts 250 super
Bugün Tekirdağ Çerkezköy ışıklarında benimle dalga geçen yeşil ninja burda mı acaba? 34..0301 plakalı, revit montu vardı arkadaşın. En son benzin istasyonuna girdi başka motosiklerde vardı sanırım ama rahatsız etmek istemedim.

Haha ne dalgası kardeşim estafurullah ,ufacık bile olsa aklımdan hiç bir zaman öyle bişi geçmez.

benzinciye girdim sansada ordada 3 motorlu vardı ama ben hiç birini tanımıyordum, baktım selam falan da vermiyorlar bende benzinimi alıp gittip ondan sonra onlarda senin tabirinle benle dalga geçtiler. hahaahaha r6 zx6r bide 1000 rr vardı. yani senle aynı duyguları bende yaşadım sevgili ahmet hiç gülceğim yoktu gece gece.
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Bu arada benim motor Rodajda. 4bin deviri geçmeden vites at diyor kitapçık, 70i geçemiyorum. Ninjacılar sizde uydunuzmu bu kurala.?
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
Rodajin kurallarina uymustum,bakimimi aksatmiyorum,rolantisi yuksekti aldigimda,yuksekmis daha dogrusu,bakimda rolanti ayarini yaptirdim,dusurttum biraz,yuksekken daha cabuk devir yukseliyo gbi geliyordu bana daha hizli yuksek devirlere cikiyordu ve daha cabuk vites yukseltiyordum,dusurdukten sonra kalkis zamani uzadi gibi geliyor bana,onceden daha cabuk yuksek hizlara cikarken simdi bu sure uzadi gibi geliyor,bircok arkadasima sordugumda rolanti ayarinin hizla hizlanmayla alakasi yok demislerdi,burda da cok soruldu sanirim bu tip mevzular,neyse konu degismeden rodajda motor kullanimina dikkat etmen motorunun omru icin onemlidir yoksa zaten rodaj gibi bir kavram olmazdi,al motoru istedigin gibi zorlayabilirsin derlerdi..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
rolantinin kalkışla ilgisi yok ama düşük devirde gaz vererek kalkış yapınca motor çok hantal oluyor. seri bir kalkış için 5 bin devirde bırakmak lazım debriyajı.

bu arada az önce eve geldim. yağmurlu bir sürüş sonrası motorun arka tarafı balçık içinde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst