- Katılım
- 25 Kas 2010
- Mesajlar
- 14
Ben kestirdim arka kuyruğu. Gerçekten görüntü çok güzel oluyor, bende 140'lık lastik olmasına rağmen. 150'de daha da hoş durur.
Ancak dediğiniz gibi; eğer ıslak havalarda kullanıyorsanız tam bir rezillik! Stop farıdır, arka seledir çamurdan gözükmüyor. Hatta sırt çantamın halini görmenizi isterdim
r:
Tutku bu kamera aparatı hakkında nasıl bilgi edinebiliriz. 50 TL fiyat iyiymiş. Ben de düşünüyorum da, yardımcı olabilirseniz sevinirim
Ancak dediğiniz gibi; eğer ıslak havalarda kullanıyorsanız tam bir rezillik! Stop farıdır, arka seledir çamurdan gözükmüyor. Hatta sırt çantamın halini görmenizi isterdim
Tutku bu kamera aparatı hakkında nasıl bilgi edinebiliriz. 50 TL fiyat iyiymiş. Ben de düşünüyorum da, yardımcı olabilirseniz sevinirim