Koso marka göstergeler

Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Gayet Şık ama. Cbr nin Kendi Göstergesi ne kadar ya. Bu 450 TL civarı ?
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Buda Gayet Şık bende Düşünücem bunlardan ya. Gayet şık olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel göstergeler yahu. Bence göstergesinin başına iş gelenler böyle bir yol izlemeli :)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
satın alınmak istense bu siteden nasıl sipariş verilecek
asıl aşılması gereken konu bu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
satın alınmak istense bu siteden nasıl sipariş verilecek
asıl aşılması gereken konu bu

siteye üye olup ödemeyi KK veya paypal ile yapmak mümkün
eskiden Alibaba.com daki ürünler bireysel alıcılara satılmıyordu,simdi aliexpress.com da açılan dükkanlarda çoğu satılıyor.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alacak olursanız, hız ölçümünde mil/km ve ısı ölçümünde de C/F derece seçimini bildirmeyi unutmayın. ayrıca bunların kendi hız sensörleri ve kendi ısı sensörleri var. en güzeli almadan önce mail yoluyla da olsa motorunuza uyumunu sormakta fayda var.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
koso yada diğer markalar gösterge olarak eğer hyosung gt250r a uyuyosa hyoların en büyük eksikliği bu şekilde giderilebilirmiş aslında.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
82
arkadaşlar ninja 250r ve hyosung gt250r için koso marka gösterge getirmekteyim...
gösterge fiyatı türkiye sınırları içerisinde 1199 tl...
aynı göstergeyi ben 900 tl ye getirebilirim.

saygılar
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
arkadaşlar ninja 250r ve hyosung gt250r için koso marka gösterge getirmekteyim...
gösterge fiyatı türkiye sınırları içerisinde 1199 tl...
aynı göstergeyi ben 900 tl ye getirebilirim.

saygılar

e-bay üzerinden bu fiyata alabiliyorsun zaten ortalama
bir sürü çeşidi var fakat gümrükte sıkıntı yapabilir malum 750 tl limit var vergi için
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
ekim ayini beklerim derseniz kargo dahil 750tl :) hemde gumruk derdi yok, Turkiyeye gelcem nasipse, ama sadece 1 kisi icin :)
alacak kisinin resim-video eklemesi sartiyla tabi :) forum canlansin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst