Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2010
Mesajlar
105
Kendime güven konusunda bir sıkıntı yaşamıyorum ama cahil cesaretide göstermek istemiyorum. Bursa' da yaşayan arkadaşlar ,bu bölgede eğer varsa verilen kurslar konusunda beni bilgilendirebilirlerse sevinirim.
Bu arada ninjayı sıfır almayı düşünüyorum. Bayilerle pazarlık payı nedir ne değildir tecrübesi olan arkadaşlar var mı?
SAygılar

Bursada verilen kurslar ile ilgili konular mevcut olmalıydı forumda biraz araştırmak gerekli sanırsam. Bende ikinci el aldım şahsi fikrim son kullanıcısı olmayacağım yada en az 3-4 sene binmeyeceğim motoru sıfır almam. Satarken kayıp çok oluyor sonrasında. Motor ile ilgili olarakta kullanımda ilk başlarda biraz sıkıntı yaşayabilirsiniz ben 6 aydır kullanmama rağmen 2. vitese atarken hala geriye doğru yatıyorum bazen... Çok seri motorsiklet gerçektende.
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Tanıdıktan denk gelmesi zor olduğu için ikinci el pek düşünmüyorum. Birikinciside Allah ömür verirse 5 civarı binmek istiyorum.
Fikirlerinizle desteğiniz için teşekkür ediyorum arkadaşlar...:)
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Merhaba arkadaşlar,
iş çıkışı bayiye gidip beyaz ninjanın siparisini vericem kısmetse. Daha önce hiç vitesli kullanmadım, nedir tavsiyeleriniz ???
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
Merhaba arkadaşlar,
iş çıkışı bayiye gidip beyaz ninjanın siparisini vericem kısmetse. Daha önce hiç vitesli kullanmadım, nedir tavsiyeleriniz ???

selam dosttum hiç vitesli motor kullanmadıysan önce çinli bir vitesli motorda pratik yap derim yada egitim al derim yoksa yazık edersin ninja parcalarıda pek ucuz degil...
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
fuar güzeldi.

honda'nın yeni modellerine hasta oldum :) cbr125'in yeni kasası ninja ile neredeyse aynı kalıpta.

yamaha yzf125'i 8400'e satıyor (ötv indirimli fiyatı), cbr250 ile aynı fiyat.

bu arada bir tane goldwing gözümün önünde devrildi :queen:

michelin pilot activ lastikleri (110/70 ve 140/70) buz motor stantından 385tl'e aldım :cat:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Şimdi Daytona motor ile görüştüm;
yeni fiyat 5100 euroya indirilmiş.
kawasaki nin yine 250 klasmanında geri kalacağını düşünüyorum :silent:
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
Şimdi Daytona motor ile görüştüm;
yeni fiyat 5100 euroya indirilmiş.
kawasaki nin yine 250 klasmanında geri kalacağını düşünüyorum :silent:

ohhh yarasın üstüne yine koymuşlar.. normalde 12% gibi bi fiyat indirimi olması lazımken 9% indirmişler.. ben 4950 euro bekliyordum fiyatı ama 150 euro koymuşlar üstüne..

şimdi baktımda İstanbul motor dediğim gibi 4960 eurodan satıyor..
 
Katılım
3 Şub 2010
Mesajlar
471
fuar güzeldi.

honda'nın yeni modellerine hasta oldum :) cbr125'in yeni kasası ninja ile neredeyse aynı kalıpta.

yamaha yzf125'i 8400'e satıyor (ötv indirimli fiyatı), cbr250 ile aynı fiyat.

bu arada bir tane goldwing gözümün önünde devrildi :queen:

michelin pilot activ lastikleri (110/70 ve 140/70) buz motor stantından 385tl'e aldım :cat:

hayırlı olsun taktırdınmı lastikleri...bende almayı düşündüm ama sonra vazgectim bu yıl götürür benim lastikler artık seneye fuarda uygun fiatta alırız bizde...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:10 ----------

Şimdi Daytona motor ile görüştüm;
yeni fiyat 5100 euroya indirilmiş.
kawasaki nin yine 250 klasmanında geri kalacağını düşünüyorum :silent:

kawa fuara katlmamakla kendini çok büyük görmektenmi yoksa cokmu küçük görüyor anlam veremedim dogrusu...
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
Sitede hala güncelleme yapılmamış, 5.600 EUR olarak duruyor. Z Moto 4.960 EUR fiyat verdiyse ve Daytona 5.100 EUR veriyorsa, pazarlık payını hesaba katıyor demektir. Sıkı pazarlık yapıp, ucuza aldım diye düşünürken, aslında rayicine almış oluyoruz :)
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
honda mı bu kaliteli mal oldugundan işine gelen alsın diyor. malını yere yere vurmuyor.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
honda mı bu kaliteli mal oldugundan işine gelen alsın diyor. malını yere yere vurmuyor.

Ya mala kötü diyen yok zaten ama, herşeyin de bir doğrusu var Acun. Nihayetinde sen distribütörün verdiğinden 140 EUR fazla fiyat çekiyorsan, insanları salak yerine koymaktan başka birşey değildir bu. Haksız mıyım?
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
bu gün honda indirdi ama motor satmadı yani motorlar nisan ayında girecek hep bunlar filim onlarda fiyat artıracak sen seyret olan sana bana olacak.
 
Katılım
15 Kas 2009
Mesajlar
204
bu gün honda indirdi ama motor satmadı yani motorlar nisan ayında girecek hep bunlar filim onlarda fiyat artıracak sen seyret olan sana bana olacak.

Bu sözüne katılıyorum, Nisan'da motor gelince sezon da zaten açılmış olacak ve zamlar başlayacak. Başka bir topicde bahsetmiştim, fuar öncesinde Z Moto ile konuşmuştum. Neden 100 Eur zamlı oldu ve 5.600'e çıktı fiyat demiştim. Aslında 5.900 olacak ama biraz tutuyoruz, yavaş yavaş yansıtmayı düşünüyoruz demişlerdi. Şimdi adım gibi eminim kurun düşmesini bekliyorlar, kur 1,9 seviyesine insin, Z Moto fiyatı 4.960'tan 5.200 EUR seviyelerine çeker fiyatı diye düşünüyorum.

Bu arada Honda'yı daha fuarda alan arkadaşlar olduğunu biliyorum. Fuarın ilk günü birkaç arkadaş aldı, hatta bizim forumun bölümünde ayaküstü sohbet ettik. Verdim parayı aldım, bekliyorum dedi :) Nickini hatırlayamadım, kusura bakmasın...

Keşke Kawa'da fuarda olsaydı, benim adıma büyük hayal kırıklığı oldu:pr:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
başlık biraz şenlensin :)

fuardan çiftini 25tl'e aldığım sinyalleri takması için motoru öğlen tamircime bıraktım. öğle tatilim bitmeden önce arka sinyalleri taktık, flaşörü değiştirmesi ve önleri de takması için motoru orda bıraktım. akşam fotoğraf çeker buraya yüklerim. :cat:

Sinyaller bunlar:
3317_buyuk.jpg
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
38
Sitede hala güncelleme yapılmamış, 5.600 EUR olarak duruyor. Z Moto 4.960 EUR fiyat verdiyse ve Daytona 5.100 EUR veriyorsa, pazarlık payını hesaba katıyor demektir. Sıkı pazarlık yapıp, ucuza aldım diye düşünürken, aslında rayicine almış oluyoruz :)

Ya resmen adam kazıklamak bu, adamlara güvenip pazarlık etmesen girecek yani 140€. o paraya 4 depo benzin alınır. Hayır sunu anlamıyorum, bu satıcı düşünmüyor mu bizm başka bayilerden de fiyat alacagımızı. Kendini küçük düşürüyor.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
6
arkadaşlar sunu sormak istiyorum bn ninja 250r almayı duşunuyorum ve akrapovic full carbon egsoz taktırmayı dusunuyorum ama kimisi diyo qerek yok kimiside çok guzel oluyo diyor sizce buna qerek warmı birde şunu sorucaqım kawasaki ninja 250r hızı artırılabilir turbo falan filan taktırılıp

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:13 ----------

arkadaşlar 2 silindirli motor 4 silindire çıkartılabilirmi bilqisi olan cevap yazarsa sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst