Kendime güven konusunda bir sıkıntı yaşamıyorum ama cahil cesaretide göstermek istemiyorum. Bursa' da yaşayan arkadaşlar ,bu bölgede eğer varsa verilen kurslar konusunda beni bilgilendirebilirlerse sevinirim.
Bu arada ninjayı sıfır almayı düşünüyorum. Bayilerle pazarlık payı nedir ne değildir tecrübesi olan arkadaşlar var mı?
SAygılar
Bursada verilen kurslar ile ilgili konular mevcut olmalıydı forumda biraz araştırmak gerekli sanırsam. Bende ikinci el aldım şahsi fikrim son kullanıcısı olmayacağım yada en az 3-4 sene binmeyeceğim motoru sıfır almam. Satarken kayıp çok oluyor sonrasında. Motor ile ilgili olarakta kullanımda ilk başlarda biraz sıkıntı yaşayabilirsiniz ben 6 aydır kullanmama rağmen 2. vitese atarken hala geriye doğru yatıyorum bazen... Çok seri motorsiklet gerçektende.