Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
8
Maşallah. Abi ben yeşil ninja severim ama siyah da güzel. Siyahın sağ grenajina büyük bir Monster çıkartması çok güzel gider bence. Sence nasıl olur ?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Maşallah. Abi ben yeşil ninja severim ama siyah da güzel. Siyahın sağ grenajina büyük bir Monster çıkartması çok güzel gider bence. Sence nasıl olur ?

Güzel olur ama ben sticker sevmiyorum alpinestars pantolon almıştım bir tek o sticker var
J4AbdY.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:07 ----------

bu arada motorum satılık aceleniz yoksa bir kaç ay sonra fiyat düşer:mrgreen:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ki-ninja-250r-k.karti-imkani-212463977/detay/
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
haklısın sokollu abi biraz geç kaldım. ama bu başlığı yeni buldum ve ninja aşkı daha yeni filizlendi içimde :) bu arada sabah kaltım ve forumu açtığımda cevap attığınızı görünce çok mutlu oldum ama alıntı yapma olayını tam beceremedim affola :(

Alıntı yapmak istediğin mesajın sağ alt köşesindeki alıntı butonuna tıklayabilirsin. Umarım bir an önce hayallerine kavuşursun :)

Güzel olur ama ben sticker sevmiyorum alpinestars pantolon almıştım bir tek o sticker var

bu arada motorum satılık aceleniz yoksa bir kaç ay sonra fiyat düşer:mrgreen:

Serdal ağabeeeyyy, gördün iki ninjacı foruma girmiş hemen fotolar fotolar :) Hayırlı satışlar alıcı çıkar inşallah :)

Beyler bana kalırsa Kawasaki yeşil olur :flower: Yine herkesin kararı kendine tabi :)




Alpinestars bahane ay yıldız şahane olmuş hocam :)

Motorunuz hayırlı olsun güle güle kullanın
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
ferhat kawa tamam yeşil olurda abi ninja250r yeşili bana kurbağa gibi geliyo:p
bazı modellerin yeşili daha güzel
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Herkezin zevki başka tabi :)
Arkadaşlar motul 5100 düşünüyorum yağ için sizin önerdiğiniz başka birşey varmı
Yağ filitresi her yağ değişiminde değişmeli mi
3000 binde bir değiştirmeyi düşünüyorum yağı
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Herkezin zevki başka tabi :)
Arkadaşlar motul 5100 düşünüyorum yağ için sizin önerdiğiniz başka birşey varmı
Yağ filitresi her yağ değişiminde değişmeli mi
3000 binde bir değiştirmeyi düşünüyorum yağı

Ben 5bin km'de ikisini birden değişiyorum motül benim motora yaramıyor iphone daha iyi geliyor
 
Katılım
5 Şub 2015
Mesajlar
42
Merhaba arkadaşlar.Foruma bu başlık sayesınde az önce kayıt oldum.Bu başlık o kadar güzel muhabbetlere kapılar açmış çok güzel bir başlık olmuş.17 yaşındayım öğrenciyim ve ninja sevdalısıyım :) Allah naip ederse seneye ehliyeti alıp yeşil ninjayla aranıza katılıcam. :)Normalde çok kitap okumam fakat bu başlığın 449 sayfasının hepsini üşenmeden okudum sizlerde okuyun kafanızdaki bütün soruların cevabı sayfaların içinde :) Ve kendilerini hiç görmeyip tanımamama rağmen ccman ejlpver overcloud dreamkiller... bir sürü abiyi çok sevdim.Bu motora her şeyi yapan deniyen bigili abiler ve herkese yardımcı olmaya calışmışlar.Ama son sayfalara gelince kendilerinin eskisi kadar mesaj atmadığını farkettim.Abiler eski ninjalar nerdesiniz? :) ccman abi r6 ile nasıl gidiyor? ninjaya yaptığın bütün modifiyeler aklımda hepsi hayallerimde olan şeylerdi ama sen gerçeğe çevirmişsin :) yine kötü bir kaza yasamamışsındır umarım. ejlover (uğur abi) r1 ile kaç bin km devirdin nerelerdesin abi? overcloud abi transalp ile nereleri gezdin? :) inşallah mesajımı görürsünüz sizlerle konuşmak benim için çok büyük bir şey olucak :) Herkese iyi geceler sağlıcakla kalın :)

Bi sevda ile o haltı bende yendim..O kadar sayfa mesajı tek tek okudum .. Sonrasında farketttimki bu adamlar yanıbaşımdaymışş :) ccman dediğin oktay abi emekliye ayrıldı motora binmiyo şuan için.. hemen hemen her akşam takılıoruz :) uğur'u bende tanımıyorum ama geçen gün sayfamda 2011 beyaz ninjasını paylaştım felaket bişiiimişş mesela.. isteyenler you tube'a 06 UB 455 CORLU yazıp ninja reklamı nasıl olur görebilir :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Almayı düşünen arkadaşlar için ;

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-boyasiz-degisensiz-2012-kawasaki-ninja-250r-michelin-lastikler-225409799/detay/

Yeni takılan lastikleri ve temizliğini gözönünde bulundurunca fiyatı iyi.

Ulan yok ki cebimizde paramız bir de ninja tadına bakalım.

Serdal abi Erman xj6'ya geçiyor r25'i sattı, ben de cc küçülteceğim herhalde ybr vs :salut:

O MOTORUN BAKIM ZAMANI GELMİŞ FERHAT 20BİN BAKIMI NEKADAR TUTUYOR HABERİN VARMI
ZİNCİR DİŞLİ 700TL
HAVA FİLTRESİ 35TL
YAG FİLTRESİ 35TL
BUJİLER 50TL
BENZİN POMPASI FİLTRE TEMİZLİĞİ VEYA DEĞİŞİMİ 50TL
MOTOR YAĞI 2LT 50TL
ÖN ARKA BALATA 100TL
İŞCİLİK VS
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343
Slm@ arkadaşlar nabüsünüz bea :)
Nincaaaacılar. Kendinize iyi bakin tekeriniz düz bassın ;)
 
Katılım
19 Mar 2012
Mesajlar
343


foruma biraz zehir atayım

breee yok ayır bea :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:40 ----------

breee :D kimleri görüyoruz..

sanki dün akşam görüşmedik a de bea :)

biraz daha zehir






yardımcı olabileceğim bir şey varsa ben buradayim
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
O MOTORUN BAKIM ZAMANI GELMİŞ FERHAT 20BİN BAKIMI NEKADAR TUTUYOR HABERİN VARMI
ZİNCİR DİŞLİ 700TL
HAVA FİLTRESİ 35TL
YAG FİLTRESİ 35TL
BUJİLER 50TL
BENZİN POMPASI FİLTRE TEMİZLİĞİ VEYA DEĞİŞİMİ 50TL
MOTOR YAĞI 2LT 50TL
ÖN ARKA BALATA 100TL
İŞCİLİK VS

Yihuuuuu ne yaptın be abi Ducati mi bu 1000 TL tutsun bakımı :)

Şahsen ben milletin ucuz diye övdüğü Honda servisine bile gitmediğim için bu rakamlar beni bağlamıyor. Giderim ne ihtiyacı varsa en iyisinden alıp taktırırım. Her bakımda hava filtresi, yağ filtresi, buji, ön arka balata değiştiren servis elemanlarına inat, ilk arka balatamı 21.binde değiştim, hava filtresi ise 11bin km. oldu, kitapçık 15bin götürür diyor. EBC denemek için ön balata çok iyi durumda olduğu halde değiştim sırf farkını göreyim diye.

Zincir dişli masraf ama 250r kaç baklalı hangi zinciri kullanıyor ki ? Çok özel bir şey almadıysan Did zincir ve dişlilerin 400 TL'yi geçmemesi lazım.

Ben yetkili servislerle yollarımı ayırdığım için bu fiyatlar beni bağlamıyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------

Yanlış anlama abi malını kötülemek veya seni kazıklamışlar demeye getirmiyorum ama ben herhangi bir motosikletin periyodik bakımına (kaldı ki 250cc) bu kadar para verirsem ne anlamı kaldı küçük cc kullanmamın ? Zincir dişli büyük masraf genelde alıcılar hiç hesaplamaz ama ilandaki motor çok temiz ve zincir dişli seti bir kez değişmiş
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Yanlış anlayacak bişe yok benim motoru satmak için acelem yok zamanı gelince 10bine bile veririm hiç önemli değil yeni sezonu bekliyorum r6yada binrr inşallah
dişli zincir fiyatını yanlış yazmıştım iş işten geçti duzeltemedim nasıl olsa duzeltecek vatandaş çok forumda:)
Tanımadığın adamın motoruna kefil olma ben kendi motoruma yarın problem çıkarmaz diyemiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Yanlış anlayacak bişe yok benim motoru satmak için acelem yok zamanı gelince 10bine bile veririm hiç önemli değil yeni sezonu bekliyorum r6yada binrr inşallah
dişli zincir fiyatını yanlış yazmıştım iş işten geçti duzeltemedim nasıl olsa duzeltecek vatandaş çok forumda:)
Tanımadığın adamın motoruna kefil olma ben kendi motoruma yarın problem çıkarmaz diyemiyorum

Vallahi Serdal abi piyasa durgun, bakımını geçen hafta yaptırdım zincir dişli hava filtresi balata değiştirmeden 10bin km. sürülür masrafı yok, ama alıcı yok, zararına da satmak istemiyorum elden çıkarılacak makine değil.

Yeni sezonda r6 veya 1000rr mı :santa: Biraz hızlı gitmiyor muyuz :)

Diğer ilanlara nispeten motor temiz kullanıldığından ve açıklamaları düzgün ve tutarlı olduğundan foruma yazdım,alıcı olan bir kaç arkadaş vardı temiz arayan, yoksa bir kefillik yok :)

Not : Bu hafta da yalan ettin bizi :) Inazuma test ettirecektim sana.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst