Maşallah. Abi ben yeşil ninja severim ama siyah da güzel. Siyahın sağ grenajina büyük bir Monster çıkartması çok güzel gider bence. Sence nasıl olur ?
haklısın sokollu abi biraz geç kaldım. ama bu başlığı yeni buldum ve ninja aşkı daha yeni filizlendi içimdebu arada sabah kaltım ve forumu açtığımda cevap attığınızı görünce çok mutlu oldum ama alıntı yapma olayını tam beceremedim affola
![]()
Güzel olur ama ben sticker sevmiyorum alpinestars pantolon almıştım bir tek o sticker var
bu arada motorum satılık aceleniz yoksa bir kaç ay sonra fiyat düşer:mrgreen:
Alpinestars bahane ay yıldız şahane olmuş hocam![]()
Herkezin zevki başka tabi
Arkadaşlar motul 5100 düşünüyorum yağ için sizin önerdiğiniz başka birşey varmı
Yağ filitresi her yağ değişiminde değişmeli mi
3000 binde bir değiştirmeyi düşünüyorum yağı
Ben 5bin km'de ikisini birden değişiyorum motül benim motora yaramıyor iphone daha iyi geliyor
Merhaba arkadaşlar.Foruma bu başlık sayesınde az önce kayıt oldum.Bu başlık o kadar güzel muhabbetlere kapılar açmış çok güzel bir başlık olmuş.17 yaşındayım öğrenciyim ve ninja sevdalısıyımAllah naip ederse seneye ehliyeti alıp yeşil ninjayla aranıza katılıcam.
Normalde çok kitap okumam fakat bu başlığın 449 sayfasının hepsini üşenmeden okudum sizlerde okuyun kafanızdaki bütün soruların cevabı sayfaların içinde
Ve kendilerini hiç görmeyip tanımamama rağmen ccman ejlpver overcloud dreamkiller... bir sürü abiyi çok sevdim.Bu motora her şeyi yapan deniyen bigili abiler ve herkese yardımcı olmaya calışmışlar.Ama son sayfalara gelince kendilerinin eskisi kadar mesaj atmadığını farkettim.Abiler eski ninjalar nerdesiniz?
ccman abi r6 ile nasıl gidiyor? ninjaya yaptığın bütün modifiyeler aklımda hepsi hayallerimde olan şeylerdi ama sen gerçeğe çevirmişsin
yine kötü bir kaza yasamamışsındır umarım. ejlover (uğur abi) r1 ile kaç bin km devirdin nerelerdesin abi? overcloud abi transalp ile nereleri gezdin?
inşallah mesajımı görürsünüz sizlerle konuşmak benim için çok büyük bir şey olucak
Herkese iyi geceler sağlıcakla kalın
![]()
sağolun hocam,
peki castrol hakkında ne düşünüyorsunuz
Almayı düşünen arkadaşlar için ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-boyasiz-degisensiz-2012-kawasaki-ninja-250r-michelin-lastikler-225409799/detay/
Yeni takılan lastikleri ve temizliğini gözönünde bulundurunca fiyatı iyi.
Ulan yok ki cebimizde paramız bir de ninja tadına bakalım.
Serdal abi Erman xj6'ya geçiyor r25'i sattı, ben de cc küçülteceğim herhalde ybr vs :salut:
Slm@ arkadaşlar nabüsünüz bea![]()
Nincaaaacılar. Kendinize iyi bakin tekeriniz düz bassın![]()
O MOTORUN BAKIM ZAMANI GELMİŞ FERHAT 20BİN BAKIMI NEKADAR TUTUYOR HABERİN VARMI
ZİNCİR DİŞLİ 700TL
HAVA FİLTRESİ 35TL
YAG FİLTRESİ 35TL
BUJİLER 50TL
BENZİN POMPASI FİLTRE TEMİZLİĞİ VEYA DEĞİŞİMİ 50TL
MOTOR YAĞI 2LT 50TL
ÖN ARKA BALATA 100TL
İŞCİLİK VS
Yanlış anlayacak bişe yok benim motoru satmak için acelem yok zamanı gelince 10bine bile veririm hiç önemli değil yeni sezonu bekliyorum r6yada binrr inşallah
dişli zincir fiyatını yanlış yazmıştım iş işten geçti duzeltemedim nasıl olsa duzeltecek vatandaş çok forumda
Tanımadığın adamın motoruna kefil olma ben kendi motoruma yarın problem çıkarmaz diyemiyorum