Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2016
Mesajlar
3
Foruma girmeyeli baya sakinleşmiş Zehiri atalım bakalım :)
aXjG05.jpg

2013 NİNJA 250R
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
31
Arkadaşlar ninja 250r ımı satıyorum sahibinden no:333959825
Daha büyük ninjalardan devam etmeyi planlıyorum
 
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
31
Motosikletimde kullandığım hasarsız orjinal r&g koruma takozlarımı ,italyan orjinal MIVV egsozumu ve k&n hava filtremi de uygun fiyattan vereceğim
 
Katılım
8 Tem 2014
Mesajlar
30
Arkadaşlar merhaba, 2008 model ninja 250r için lastik düşünüyorum. fiyatlar nedir? bir de göstergeler çalışmıyor. aldığım sahibi tekerin yanında bir parça var dedi onu değiştir çalışır dedi o parça nedir? birde vites değiştirme ayak pedalı fiyatı nedir ?
 
Katılım
7 Ara 2018
Mesajlar
184
Arkadaşlar motor koruma takozu bulamıyorum kolay kolay bulduklarım da pahalı oluyor, herhangi bir koruma takozu uyar mı buna ?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Arkadaşlar motor koruma takozu bulamıyorum kolay kolay bulduklarım da pahalı oluyor, herhangi bir koruma takozu uyar mı buna ?

2013 yılında z motonun 400 TL. dediği takozları e-baydan 80 TL.ye getirtmiştim. Aliexprese falan bakmanı tavsiye ederim.
 
Katılım
25 Şub 2019
Mesajlar
36
Ninjacı pek kalmamış gibi görünüyor kendimi yanlız hissediyorum :) Hala alınır mı 2012-2013 model 30-40bin arası ne sıkıntı çıkar motor performans verir mi?
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Temizini alırsan hiçbir sıkıntı çıkmaz,bu tüm motorlar için geçerlidir. Şuan cbr650f e biniyor olsamda,250 cc ye geçmeyi düşünürsem aklımdaki motorlardan birisidir. Daha önce 1 sene kullandım,çok memnun kaldım ...
 
Katılım
28 May 2019
Mesajlar
24
İyi forumlar arkadaşlar. Ben yaklaşık 2 ay önce 2011 Model Kawasaki Ninja 250R aldım 30.000km. 3000km yol yaptım şehiriçi ve uzun yola çıktım. Motorun yürüründe, çalışmasında hiçbir sorun yok. Performansı da çok iyi geldi bana. Uzun yolda 170'i gördüm. Rüzgardan dolayı pek fazla basamadım. Benim kafamı kurcalayan birkaç sorum var. Bu ilk motorum ve alırken biraz pahalıya aldım sanırım. 16500 TL'ye aldım. Piyasası ne durumda hiç bilmiyorum. Sitelere baktığım zaman 13000-15.000 TL arası fiyatlar görüyorum. Motorun herşeyi orjinal. Ekstrası, hasar kaydı yok. Grenajlarında çok küçük bir kaç çizik var. Sizce bu motora binmeye devam edeyim mi? Yoksa elden çıkartıp yüksek model ve düşük km motor alayım mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst