Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Arkadaşlar ilginiz için teşekkür ederim.
Motor için 10500 TL ye anlaştık ayrıca taksit imkanım da var.
Grenajda sağ sinyal altında bir çatlak oluşmuş düştüğünde, öncesinde ve boyandıktan sonraki resimlerini attı. Gayet temiz görünüyor. Lokal boya olduğunu söyledi.
Adanadan Samsuna tekrar motosikletle döneceğim yol problem değil daha 15 gün önce 4000 km civarı bir turdan döndüm.
300 TL verilerek zincir alınmış. Bakımları tam. Sahibi bu sezon herhangi bir masraf yapmadan binebilirsin diyor.

Birde Adanada nerede gösterebilirim motosikleti bilen biri varsa yardımcı olabilir mi?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
dıd zincir bile 200tl hangi marka almış yaw.hayırlı olsun kazasız belasız inş
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Kardeş hayırlı olsun, güle güle kullan.

Zincir seti fiyatıdır, eder o kadar normal.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Motoru ilk sahibinden 2 ay önce almış ve 2 bin kullandıktan sonra satıyor, nedeni honda 600 rr almış.
Tecrübesi 2000 km olan biri neden 600 lük alır anlam veremedim. Kişi polis al sat işi yapıyor sanırım. Açıkçası bu durum beni biraz tereddütte bırakıyor. Şaşe sorgulama temiz
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Hocam kendi kendine evham yapma motor temizse dediğin gibi adam isterse kaçakçı olsun :)

Bi al gel de forumda bi aktif kişi daha olur belki
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
hacı bana bakma buraya yazan çizen yok müşteri çekiyorum:)kafan karışmasın
ferhat benim videoya baktınmı trafikte ducati diavel nası yanlıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Hocam kendi kendine evham yapma motor temizse dediğin gibi adam isterse kaçakçı olsun :)

Bi al gel de forumda bi aktif kişi daha olur belki

:) Hocam inşallah..
Şu an profilimde görünen motorun herhangi bir grubu veya sayfası yoktu. Facebookta grup açtım baya katılım ve paylaşım oldu.
Burada da aizin tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
 
Katılım
12 Şub 2015
Mesajlar
213
Arkadaşlar motorun üretimden kalkmış olması sebebiyle almaktan vazgeçtim. Chevrolet Cruze aracımda bu durumu yaşadım. Zararına sattım. Burada forumda aktif olan iki kişininde motorunu satılığa çıkarmış. Bu konuda bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Arkadaşlar motorun üretimden kalkmış olması sebebiyle almaktan vazgeçtim. Chevrolet Cruze aracıbıktım durumu yaşadım. Zararına sattım. Burada forumda aktif olan iki kişininde motorunu satılığa çıkarmış. Bu konuda bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.

Motoru satılığa çıkarmamın nedeni üretimi bittiği için değil öyle saçma bir sebebimiz yok bu motor benim ilk motorum değil biktim artık 250cc motor kullanmaktan gerçi yeni çıkan makineleride görüyorum ya neyse(anadan doğma özürlüler) hayırlısı
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar.Foruma bu başlık sayesınde az önce kayıt oldum.Bu başlık o kadar güzel muhabbetlere kapılar açmış çok güzel bir başlık olmuş.17 yaşındayım öğrenciyim ve ninja sevdalısıyım :) Allah naip ederse seneye ehliyeti alıp yeşil ninjayla aranıza katılıcam. :)Normalde çok kitap okumam fakat bu başlığın 449 sayfasının hepsini üşenmeden okudum sizlerde okuyun kafanızdaki bütün soruların cevabı sayfaların içinde :) Ve kendilerini hiç görmeyip tanımamama rağmen ccman ejlpver overcloud dreamkiller... bir sürü abiyi çok sevdim.Bu motora her şeyi yapan deniyen bigili abiler ve herkese yardımcı olmaya calışmışlar.Ama son sayfalara gelince kendilerinin eskisi kadar mesaj atmadığını farkettim.Abiler eski ninjalar nerdesiniz? :) ccman abi r6 ile nasıl gidiyor? ninjaya yaptığın bütün modifiyeler aklımda hepsi hayallerimde olan şeylerdi ama sen gerçeğe çevirmişsin :) yine kötü bir kaza yasamamışsındır umarım. ejlover (uğur abi) r1 ile kaç bin km devirdin nerelerdesin abi? overcloud abi transalp ile nereleri gezdin? :) inşallah mesajımı görürsünüz sizlerle konuşmak benim için çok büyük bir şey olucak :) Herkese iyi geceler sağlıcakla kalın :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Hocam biraz geç kalmışsın :) 2-3 sene, 150 sayfa kadar filan :)

Saydığın isimlerden benim bildiğim Overcloud şu an Transalp (veya başka bir touring makine ile) motosiklet kullanmaya devam ediyor. Otomobile geçmediyse eğer.


Benden sana tavsiye hoşlandığın bir kız varsa açılmak için bu kadar erteleme :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Merhaba arkadaşlar.Foruma bu başlık sayesınde az önce kayıt oldum.Bu başlık o kadar güzel muhabbetlere kapılar açmış çok güzel bir başlık olmuş.17 yaşındayım öğrenciyim ve ninja sevdalısıyım :) Allah naip ederse seneye ehliyeti alıp yeşil ninjayla aranıza katılıcam. :)Normalde çok kitap okumam fakat bu başlığın 449 sayfasının hepsini üşenmeden okudum sizlerde okuyun kafanızdaki bütün soruların cevabı sayfaların içinde :) Ve kendilerini hiç görmeyip tanımamama rağmen ccman ejlpver overcloud dreamkiller... bir sürü abiyi çok sevdim.Bu motora her şeyi yapan deniyen bigili abiler ve herkese yardımcı olmaya calışmışlar.Ama son sayfalara gelince kendilerinin eskisi kadar mesaj atmadığını farkettim.Abiler eski ninjalar nerdesiniz? :) ccman abi r6 ile nasıl gidiyor? ninjaya yaptığın bütün modifiyeler aklımda hepsi hayallerimde olan şeylerdi ama sen gerçeğe çevirmişsin :) yine kötü bir kaza yasamamışsındır umarım. ejlover (uğur abi) r1 ile kaç bin km devirdin nerelerdesin abi? overcloud abi transalp ile nereleri gezdin? :) inşallah mesajımı görürsünüz sizlerle konuşmak benim için çok büyük bir şey olucak :) Herkese iyi geceler sağlıcakla kalın :)
Slm genç kardeşim adını saydıgın forum üyelerinin bilgi paylaşımı için gösterdikleri çaba ve yorumlar üslupları beni de bir ninja tutkunu yaptı hala da öyle :) geçen zaman zarfın da 2010 model 250 r ile 11000 km 2012 model 250 r ile 13000 km ve şubat ayın da aldıgım 2015 model 300 ile de 4000 km yaptım bakalım kısmet bundan sonra neye :) sende gönlündekine kovuşursun inşallah
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
8
Slm genç kardeşim adını saydıgın forum üyelerinin bilgi paylaşımı için gösterdikleri çaba ve yorumlar üslupları beni de bir ninja tutkunu yaptı hala da öyle :) geçen zaman zarfın da 2010 model 250 r ile 11000 km 2012 model 250 r ile 13000 km ve şubat ayın da aldıgım 2015 model 300 ile de 4000 km yaptım bakalım kısmet bundan sonra neye :) sende gönlündekine kovuşursun inşallah

İnşallah abi. Seneye inşallah ehliyeti aldıktan sonra yeşil 2012 veya 2013 ninja düşünüyorum bakalım hakkımızda hayırlısı :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

haklısın sokollu abi biraz geç kaldım. ama bu başlığı yeni buldum ve ninja aşkı daha yeni filizlendi içimde :) bu arada sabah kaltım ve forumu açtığımda cevap attığınızı görünce çok mutlu oldum ama alıntı yapma olayını tam beceremedim affola :(
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Hoşgeldin hayırlı olsun

eyvallah sağolasın hocam :)

buyrun resimleri

ZVkpag.jpg


1kvB3Y.jpg


ngMpa5.jpg


lyjp8B.jpg


VLaNGy.jpg


vL5Vlm.jpg
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
BUNLARDA BENDEN GELSİN.GERÇEK NİNJALAR SİYAH GİYER:p:bounce:
WZkRjN.jpg

OZAOQ0.jpg

WZkRBL.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst