- Katılım
- 12 Şub 2015
- Mesajlar
- 213
Arkadaşlar ilginiz için teşekkür ederim.
Motor için 10500 TL ye anlaştık ayrıca taksit imkanım da var.
Grenajda sağ sinyal altında bir çatlak oluşmuş düştüğünde, öncesinde ve boyandıktan sonraki resimlerini attı. Gayet temiz görünüyor. Lokal boya olduğunu söyledi.
Adanadan Samsuna tekrar motosikletle döneceğim yol problem değil daha 15 gün önce 4000 km civarı bir turdan döndüm.
300 TL verilerek zincir alınmış. Bakımları tam. Sahibi bu sezon herhangi bir masraf yapmadan binebilirsin diyor.
Birde Adanada nerede gösterebilirim motosikleti bilen biri varsa yardımcı olabilir mi?
Motor için 10500 TL ye anlaştık ayrıca taksit imkanım da var.
Grenajda sağ sinyal altında bir çatlak oluşmuş düştüğünde, öncesinde ve boyandıktan sonraki resimlerini attı. Gayet temiz görünüyor. Lokal boya olduğunu söyledi.
Adanadan Samsuna tekrar motosikletle döneceğim yol problem değil daha 15 gün önce 4000 km civarı bir turdan döndüm.
300 TL verilerek zincir alınmış. Bakımları tam. Sahibi bu sezon herhangi bir masraf yapmadan binebilirsin diyor.
Birde Adanada nerede gösterebilirim motosikleti bilen biri varsa yardımcı olabilir mi?