Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
ya nasıl anlatayım radarın durdugu mevkiinın oldugu 1 nolu yoldan ilerlerken onunden gecerken hızımızı yavaşlıyoruz..geri dönerken 2 nolu yoldan karsı serit ve ona göre ters yön olmasına ragmen arkadan plakalarımızı gördugunden yapıstırıor cezayı

 
Katılım
20 Kas 2011
Mesajlar
1,869
ya nasıl anlatayım radarın durdugu mevkiinın oldugu 1 nolu yoldan ilerlerken onunden gecerken hızımızı yavaşlıyoruz..geri dönerken 2 nolu yoldan karsı serit ve ona göre ters yön olmasına ragmen arkadan plakalarımızı gördugunden yapıstırıor cezayı

[url]http://e1209.hizliresim.com/11/2/ck2t9.jpg[/url]

Burası Türkiye lafına uygun bir olay olmuş. Rezillik resmen. Sapına, sonuna kadar haklısınız plakayı öyle koymakla. Mini app olsa daha yakışıklı olur :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
günaydın :mrgreen: :king:
6628IMG_7143.JPG


879820120831_114343.jpg


917320120902_181801.jpg


131120120902_181634.jpg


34920120902_175029.jpg


654720120902_174515.jpg


232720120902_173928.jpg
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
vlknsyrn

Resimler paylaşarak renk katıyorsun ama senden ricam boyutlarını biraz düşürüp ekleyebilirmisin. Sayfaları açmakta zorluk çekiyoruz.
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Hocam ellerinize sağlık ;) Yalnız acilen arka plakaya bir çözüm bulmanız gerekiyor eksozdan da önce :wiinkk:
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
volkan sen de meraklısın heralde benim gibi foto işine
eger office picture manager ile sıkıştırırsan hem boyut düşer hem daha hızlı yüklenir sayfa :cat:
biraz ugraşayım dedim ama istedigim gibi olmadı
2u8yst0.jpg
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
676
Hocam ellerinize sağlık ;) Yalnız acilen arka plakaya bir çözüm bulmanız gerekiyor eksozdan da önce :wiinkk:

Eyvallah ;)

plakaya ne yapayım agaa iyi yerii

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------

volkan sen de meraklısın heralde benim gibi foto işine
eger office picture manager ile sıkıştırırsan hem boyut düşer hem daha hızlı yüklenir sayfa :cat:
biraz ugraşayım dedim ama istedigim gibi olmadı
http://i49.tinypic.com/2u8yst0.jpg

ya severim motorlarımı fotolamayı..yaşlanınca bakarız artık arşivden :) :))
S2 ile cekiyorum fazla sıkıstırma oynama fln yapmıyorum..
eline sağlık guzel olmuşşş senin paylaştıgın da :)
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
face atın arkadaşlar resimleri otomatik olarak normal boyuta düşüyor herhangi bir program kullanmanıza gerek yok. Linkleri alıp kolayca paylaşabilirsiniz.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
3
Öncelikle Selamlar Saygılar... daha önce vitesli motor kullanmadım, ama çok mobillet, düz vitessiz motor kullandım ve birtane Ninja 250r almaya karar verdim, kullanmasını vites atmasını biliyorum ama ilk motorum 250 ninja ile başlamakta bir sakınca warmıdır

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

çok çok geçmiş olsun allah kimseye kaza bela vermesin
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Eğer bana sorsaydın Honda Titan veya CG tarzı eski bir motosiklet alıp en az 5-6 ay onu kullanmanı tavsiye ederdim. Neden böyle dediğimi o 6 ayı doldurunca daha iyi anlarsın diye düşünüyorum.
 
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
3
tşkLer .. . birde bu ninja250r şehir içimi 100km de 4 Lt benzin yakıyor ? uzun yolda gaza yüklenmeden normal bir devirde 100 km de ne kadar yakar ßenim normalde haftada 1 kere 200 km yola gidip geleceğm için soruyorum k.bakmayın :/
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
Eyvallah ;)

plakaya ne yapayım agaa iyi yerii

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------



ya severim motorlarımı fotolamayı..yaşlanınca bakarız artık arşivden :) :))
S2 ile cekiyorum fazla sıkıstırma oynama fln yapmıyorum..
eline sağlık guzel olmuşşş senin paylaştıgın da :)

Abi o plakayi bi yeniliycen ya da ugrasmak istemiyorsan emniyetle 25TL'ye APP plaka yaptir.

Bi plakalik iptal kiti tavsiye ederim ama ona girmek istemezsen de en azindan APP yaptirip yapistir oraya yamultmadan en azindan duzgun durur :cat:

Öncelikle Selamlar Saygılar... daha önce vitesli motor kullanmadım, ama çok mobillet, düz vitessiz motor kullandım ve birtane Ninja 250r almaya karar verdim, kullanmasını vites atmasını biliyorum ama ilk motorum 250 ninja ile başlamakta bir sakınca warmıdır

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

çok çok geçmiş olsun allah kimseye kaza bela vermesin
Benim de ilk motorum Ninja250 idi ve daha iyi bir secim yapamazdim. En azindan motorlarla tecrubeniz varmis. Gayet uygundur Ninja sizin icin, yeterki aldiginiz motora duzgun bir cift lastik takin ;)
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
43
300 sahane gorunuyor, bugunlerde 250 alacak olsam kesinlikle beklerdim, TR ye gelecek mi arkadaslar?
bu arada ejlover 2Eylul pist gununde yoktun?

---------- Post added at 16:01 ---------- Previous post was at 15:47 ----------

Selamlar arkadaşlar,

Ehliyet olayını da hallettim ve bugün tam olarak aranıza katıldım :) Ümraniye, Çapa arası 1. köprüden gelmek gibi bir deneyimim oldu. Honda güvenli sürüş 1 ve güvenli sürüş 2 hazırlık eğitimlerini aldım. Araba kullanan biri olarak trafik yer yer sinyalsiz dönenler yüzünden çok zorladı.

Şimdi dört sorum olacak:

1.si 2. el aldığım motorumda lastik olarak Michelin Pilot Road var, yeni gibi duruyor. Bu tek hamurlu bir lastikmiş. Bazen hatalı vites değiştirmeler ve sert frenlerde arka tarafın sallandığını hissettim. Arka freni de fazla kullanıyorum sanırım bir iki kere fren ciyaklamasını duydum. Sizce lastiği Diablo Rosso 2 ile değiştirmeli miyim?

2. sorum ise evin oradaki garaja girerken yaşadığım olay. Acemiliğin de büyük etkisi var bence ama zemini de hiç gözüm tutmadı. Garajın girişi çok dik ve 1 kat aşağı iniliyor, yer kaplaması apartman içlerinde kullanılan garip (içinde ufak ufak 4-5 mm lik renkli parçalar olan) betondan. Tırtık falan yapmışlar ama inerken ilk düşüşümü yaşayacaktım neredeyse. Kayarak indim aşağı kadar. Önerisi olan var mı?

3. Bir de kesin birisinde service manual ve user manual vardır. Dropbox a atıp paylaşabilir mi? Motor'un bütün bilgilerini öğrenmek istiyorum.

4. Motor şuan 17000 km civarı. Servise ne zaman götürmem gerekir?

Teşekkürler şimdiden.

1-Fren egzersizleri yapin, bolllcaaa, pazar yeri veya okul bahcesi calisacak bir yer bulun, gs1 donuslerini yapin, 2.vites hizlanip fren calisin,motoru satanlarin ilk soyledigi sey on freni kullanmamanizdir, ama motosikleti durduran da on frendir, hondaya gore de ikisi birlikte en iyi durus mesafesini saglar ama bir gercek var, kimse iki freni birden "ideal" sekilde sıkamaz.bol boll idman diyorum.

2-Parlak yuzeylerde "otopark", "motosiklet servis alanlari" motor feci kayarrr.

3-Servis kitabi icin linki kawiforums.com da bulabilirsin.fakat dikkat oradaki karburatorlu versiyon icindir, sana IE enjeksiyonlu icin olan lazim.

4-Servis kitabina gore bakimlar 6bin km de bir yapilir, yani 12bin bakimi yapildiysa sonraki bakim 18binde.Tabi bu kullanim sartlari bu km yi kisaltabilir.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
14-15e nasıl alacan hocam?
9civarı ikinci el alırım yükseltmek istersem de 15e kadar 600 alırım :farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst