Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
cbr 250 nin oturuş pozisyonunda başka benzeyen bir oturuş pozisyonun da ss yok
cogu kişi ss demiyor sport touring deniyor cbr 250 ye
Ninja 250 tam bir ss
ama z moto varken alınmaz kawasaki
ninja 250 nin arka amortisoru 1500 tl
 
Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
902
cbr 250 nin oturuş pozisyonunda başka benzeyen bir oturuş pozisyonun da ss yok
cogu kişi ss demiyor sport touring deniyor cbr 250 ye
Ninja 250 tam bir ss
ama z moto varken alınmaz kawasaki
ninja 250 nin arka amortisoru 1500 tl

Nasıl tam bir SS? Nasıl oturuş pozisyonu gibisi yok? Tam bir SS diyorsan Hyosung alıcan çünkü 'sadece' onunki SS oturuş pozisyonu. CBR ve Ninja nerdeyse aynı ve dik oturuşa sahip :sunny:
 
Katılım
16 Ağu 2012
Mesajlar
30
cbr 250 nin oturuş pozisyonunda başka benzeyen bir oturuş pozisyonun da ss yok

Bu fikre katılmıyorum

cbr250.jpg


kawa.jpg


sym.jpg
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Bide yorum yapmadan önce hangi motor ne tiptedir bunu bilmek gerekir.

Yukarıdaki motor türleri sport touring dir.Sportif eğlence gezme-turlama motoru, yarış motoru ss değil.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
cbr 250 nin oturuş pozisyonunda başka benzeyen bir oturuş pozisyonun da ss yok
cogu kişi ss demiyor sport touring deniyor cbr 250 ye
Ninja 250 tam bir ss
ama z moto varken alınmaz kawasaki
ninja 250 nin arka amortisoru 1500 tl
ninja tam bir ss ise benim kullandığım motorun sınıfı henuz bilinmiyor hyodan inip ninjaya binince dik oturuyormuşum gibi geliyor:D
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
2
Herkese merhaba. forumda yeniyim. Yaklaşık 1 senedir ybr125 kullanıcısıyım. Ve artık yavaştan supersport modellere geçmek istiyorum. Ve 250'lik bi makine almayı düşünüyorum. Gönlüm ninja'dan yana. Motoru kullananlar pişman değil gördüğüm kadarıyla. Benimde kötü olduğundan şüphem yok. Yalnız arkadaşlar benim boy 196cm. bu motor altımda küçük mü kalır sizce. Rahat edebilirmiyim üstünde Yaşadığım yerde hiç ninja yok gidip bakamıyorum. Cok kafamı karıştıran bi husus. Yardım ederseniz sevinirim.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
kawasakiyi çok araştırmadım deneyemedim ama kendim 2. olarak gt250r kullanıyorum, ilki 2010 model 2. el almıştım memnun kaldım sonra gittim 0 km 2012 aldım yani seçenek olarak inceleyip araştırmanı önerebilirim... boyun fazla olduğundan rahatsızlık yaşamazsın bende boy 1.80 sıkıntı çekmiyorum kullanırken... yine de kendince araştırıp kararını kendin ver daha doğru olur
 
Katılım
14 Ocak 2012
Mesajlar
392
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ninjanın arka amortisörü 1500 liraymış,ya görende zanneder ki günde 2 defa amortisör kırıyoruz,ben hayatımda bukadar saçma birşey duymadım.ayrıca ninja cbr hyosung falan ss olsa ne olur olmasa ne olur,sonuç olarak 250 cc lik motordan nekdar ss olur ki ? anlaşılan burdaki bazı arkadaşlar bu motorların görüntüsü kadar hızllı gidebileceğine inanıyorlar,ama dikkat edin de 600 lük gibi gitmeye çalışırken 600 lük gibi duramayabilirsiniz :)

ninja cbr ve hyosungun fiyatları birbirine yakın,en fazla bin lira fark eder,bin lira fazladan vermek istemeyen de 2. el alır,çamur at izi kalsın yapmayalım lütfen:)
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
2
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:16 ----------

[/COLOR]
kawasakiyi çok araştırmadım deneyemedim ama kendim 2. olarak gt250r kullanıyorum, ilki 2010 model 2. el almıştım memnun kaldım sonra gittim 0 km 2012 aldım yani seçenek olarak inceleyip araştırmanı önerebilirim... boyun fazla olduğundan rahatsızlık yaşamazsın bende boy 1.80 sıkıntı çekmiyorum kullanırken... yine de kendince araştırıp kararını kendin ver daha doğru olur

GT250R'a daha yüksek, daha büyük dedi herkes. Boyuma uycağını düşündüm bende. Ama gönlümde ninja var. Olmadı ninjayı test edip olmassa GT250R' bakmak olacak ilk işim.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
49
Adamlar rodajını bitirmiş top speed videolarına bile başlamışlar. Siz hala gelecek gelmiyecek yok 250 cc gelecek yok 300 cc gelecek. Kaç para olacak. :)

http://www.youtube.com/watch?v=27oZJeNZo3U

ara sıra aratıyorum yeni video geliyor mu diye ama bu taylandlılar da korelilerden beter bi millet ingilizce diye bişe yok bi egzost sormak için foruma üye olup konuya mesaj yazdım sitenin admini cevapladı vekilen..saçma sapan da bi alfabe aman yarabbi..
yalnız rodajı bitirmemiş ki 360km yazıyo ekranda?
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
ne rodaji? yillardir diyorum rodaj falan hikaye :) ben aldim, ayni gun dip gaz, buralarda rodaj yapan yok, cokta rahat 50.000-100.000kmler goruluyor, dediginiz gibi alfabe bir dert, konusmasi bir baska dert :) honda de anlamiyor adam illa ciyakliycan hondaaaaaaaaaa diye o zaman :) yeni kasa ninja 250likler asyaya, 300lukler once amerika sonra avrupa ve dolayisi ile turkiyeye
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
O zaman z moto haklı çıktı.Fiyatınında 14-15 bin olacağını söyledi.O paraya nasıl satacaklar anlamıyorum.Yeni 300cc ninjanın kasası buysa

50759d1345588417-2013-ninja-300r-coming-imageuploadedbymotorcycle1345588415.707305.jpg


hiç hoş değil bence.şuanki kasa daha güzel
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
300cc maalesef dogru ama kasa resmi henuz yok, onlar photoshop, hatta ninja300 uretimi Taylandda yapilacak, burada da bilgisi verildi, 250likler sadece asyaya, z-moto hakli cikti, hic inanmamistim ama yanilmisim adamlara o kadar laf ettim :joker:
 
Katılım
19 Şub 2011
Mesajlar
426
ara sıra aratıyorum yeni video geliyor mu diye ama bu taylandlılar da korelilerden beter bi millet ingilizce diye bişe yok bi egzost sormak için foruma üye olup konuya mesaj yazdım sitenin admini cevapladı vekilen..saçma sapan da bi alfabe aman yarabbi..
yalnız rodajı bitirmemiş ki 360km yazıyo ekranda?

Rodaj cümlesini espiri olarak kullanmıştım. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst