- Katılım
- 5 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,784
CBR'ın ninja 300'e rakip olabilmesi için dört silindire dönmesi lazım. Anca o ses için alınır.
CBR şu anda Ninja 300'e zaten rakiptir, ÖTV'den dolayı 300cc için 600cc motor parası çok kişi vermez, yine seçim Honda olur...