bu motorda 156 km hızı gören varmı arkadaşlar..Blamir nickli hüseyin ağamın motoru gördüde benim motorun gösterge 146 idi..Fakat benim motorun (kaymakam) ölçümler şanzumanda yapıldığından yanılma payı yok denecek kadar az klx te durum değişik ön den eski sistem...Geçen F1 miydi göstergede ışık yandı dedim yağını neyin kontrol edelim yağ çubuüğunu bulamadık :queen:
bu motorda 156 km hızı gören varmı arkadaşlar..Blamir nickli hüseyin ağamın motoru gördüde benim motorun gösterge 146 idi..Fakat benim motorun (kaymakam) ölçümler şanzumanda yapıldığından yanılma payı yok denecek kadar az klx te durum değişik ön den eski sistem...Geçen F1 miydi göstergede ışık yandı dedim yağını neyin kontrol edelim yağ çubuüğunu bulamadık :queen:
Ohohooh... Az daha yol olaydı tam arkandaydım![]()
Blamir alet çok yakıyor galiba, her videoda bi benzinliğe uğrama var üstelik taşana kadar fulluyosun :cherry:
Arazide nasıl bi yardırmadır abi bu ya, otoyolda bile tırsıyorum ben karşıma bişey çıkıcak diye, helal cesaretinize![]()
Kullandım artçı bir daha kimse beni bu motora bindiremez dedi
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:37 ----------
Dünkü ufak geziden bir foto.
http://s7.postimage.org/chxjgss0r/IMAG0112.png
Senin motorun ne, KLX değil mi ??
Şöyle bir ürün var http://www.youtube.com/watch?v=B6zg7UcIu-8 artçı için en rahatı bu olur. Türkiyede varmı bilmiyorum.Her sabah artçılı olarak kullanıyorum. Benim için bir sorun yaratmıyor, artçının da bir süre alışması gerekiyor, zira arka ayaklıklar çok yukarıda ve ufaklar, dolayısıyla artçının ayakları kayıyor. Bunun için bir şeyler ayarlamayı planlıyorum, ayaklığı daha aşağıya çekmek gibi bir planım var.
Ben de geçen gün yağını değiştirdiğimde yağ çubuğunun olmadığını gördüm, daha önceden varmış da kırılmış gibi gelmişti bana, sizde de yokmuş, bu motorda yağ çubuğu yok mudur yani?
blamir dostum aktiviteden bir kaç gün önce buradan ufak bi duyuru yaparsan bende katılmak isterim. hem bu şekilde katılımda artar.
her kese selam. arkadaşlar önereceğiniz bi kawasaki servisi varmı, mümkünse şişli civarında. nerey götürebilirim genel bir kontrol için.?
bugün sevgili motorumla 4 ay önce başlayan birlikteliğimizin 6000. kilometresini tamamladık. bunedenle buraya motorla ilgili genel düşüncelerimi belki almayı düşünenlere yardımcı olur diye yazmak istedim. bende zamanında bu forumda baya bi araştırma yapmıştım.
öncelikle genelde bol gazlı ve arazidede kullanmama rağmen 6000km de sıfır sorun ve masraf. sadece bir kere yağını değiştirdim. yakıt tüketimide baya uygun. yani gayet masrafsız bir motor. motorun en merak edilen tarafı uzun yoldaki performansı. bende alırken bu konuda kafamda soru işaretleri vardı. bu konuda fikrim daha büyük motorlar kadar raha olmasada güzel bir asfalt lastiği ve bir kaç ekipmanla 70 litrelik sırt çantasını arkaya bağlayarak çok da yorulmadan ilk gün 500 km ikinci gün 150 km(hiç durmadan) şehirler arası yolculuk yaptım. 110-115 km/h hızla normal devirde yolda çok rahat gidersiniz. araç sollarken 130 a kadar göre bilirsiniz. çok gazlarsanız belki 140 la gidersiniz. yani kısacası şehirler arası yolculukta iyinin kötüsünden biraz daha iyi. bazen istemeyerek 7. vitese atmaya çalışıyorum. bazen aratıyo.
şehir içi performansı üst düzey. kaldırm çukur kasist demeden yüksek manevre kabiliyeti ve şehir içi hız limitleri içindeki seriliği ve atikliğiyle müthiş memnunum. özellikle gidonun yüksek olmasının avantajını çok yaşıyorum çünkü çoğu ayna gidonumun altında kalıyokuryelileri geçemediği yerden ben rahatlıkla geçiyorum. bu arada bu kurye motorcuları çok tehlikeliler. arazi performansına zaten hiç değinmeye gerek yok. (bkz: blamir arkadaşın videoları)
motorun negatif yönlerine gelirsek ayak marşının olmaması bence bunlaradn biri. bir iki kere arazide bu sorunu yaşadım, dik bi yamaçta motoru stop ettirdim ve tekrar çalışmadı ve akü de basmamaya başladı. uzun uğraşlarla motoru indipi vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım.
bir diğer memnun olmadığım konu motorun farı. gece ışıksız yolda mum ışığıyla gezer gibi geziyorum.
motoru ilk aldığımda seneye satıp daha büyük bir motor alırım diyordum. artık seneye daha büyük ikinci motorumu almam lazım diyorum.
bende artık motoru genel bi bakıma sokmam gerektiğinden bir servis araştırıyorum.
saygılar.
her kese selam. arkadaşlar önereceğiniz bi kawasaki servisi varmı, mümkünse şişli civarında. nerey götürebilirim genel bir kontrol için.?
bugün sevgili motorumla 4 ay önce başlayan birlikteliğimizin 6000. kilometresini tamamladık. bunedenle buraya motorla ilgili genel düşüncelerimi belki almayı düşünenlere yardımcı olur diye yazmak istedim. bende zamanında bu forumda baya bi araştırma yapmıştım.
öncelikle genelde bol gazlı ve arazidede kullanmama rağmen 6000km de sıfır sorun ve masraf. sadece bir kere yağını değiştirdim. yakıt tüketimide baya uygun. yani gayet masrafsız bir motor. motorun en merak edilen tarafı uzun yoldaki performansı. bende alırken bu konuda kafamda soru işaretleri vardı. bu konuda fikrim daha büyük motorlar kadar raha olmasada güzel bir asfalt lastiği ve bir kaç ekipmanla 70 litrelik sırt çantasını arkaya bağlayarak çok da yorulmadan ilk gün 500 km ikinci gün 150 km(hiç durmadan) şehirler arası yolculuk yaptım. 110-115 km/h hızla normal devirde yolda çok rahat gidersiniz. araç sollarken 130 a kadar göre bilirsiniz. çok gazlarsanız belki 140 la gidersiniz. yani kısacası şehirler arası yolculukta iyinin kötüsünden biraz daha iyi. bazen istemeyerek 7. vitese atmaya çalışıyorum. bazen aratıyo.
şehir içi performansı üst düzey. kaldırm çukur kasist demeden yüksek manevre kabiliyeti ve şehir içi hız limitleri içindeki seriliği ve atikliğiyle müthiş memnunum. özellikle gidonun yüksek olmasının avantajını çok yaşıyorum çünkü çoğu ayna gidonumun altında kalıyokuryelileri geçemediği yerden ben rahatlıkla geçiyorum. bu arada bu kurye motorcuları çok tehlikeliler. arazi performansına zaten hiç değinmeye gerek yok. (bkz: blamir arkadaşın videoları)
motorun negatif yönlerine gelirsek ayak marşının olmaması bence bunlaradn biri. bir iki kere arazide bu sorunu yaşadım, dik bi yamaçta motoru stop ettirdim ve tekrar çalışmadı ve akü de basmamaya başladı. uzun uğraşlarla motoru indipi vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım.
bir diğer memnun olmadığım konu motorun farı. gece ışıksız yolda mum ışığıyla gezer gibi geziyorum.
motoru ilk aldığımda seneye satıp daha büyük bir motor alırım diyordum. artık seneye daha büyük ikinci motorumu almam lazım diyorum.
bende artık motoru genel bi bakıma sokmam gerektiğinden bir servis araştırıyorum.
saygılar.
Tek bir soru sormak istiyorum. Motorun hiç fan açtı mı?Ben açtığını henüz görmedim. Servis önerisi istemişsin ben ilk aldığımda zmotoya götürdüm. 200TL servis parası vermiştim. Yok artıkkk demiştim.
12 000 Bakımını yaptırdım. Yağ + filtreler + buji değişmişti. Yağ olarak Motul 10-40 W300 Double Ester konuldu.
helal olsun,KLX i en çok kullanan sensin,her kese selam. arkadaşlar önereceğiniz bi kawasaki servisi varmı, mümkünse şişli civarında. nerey götürebilirim genel bir kontrol için.?
bugün sevgili motorumla 4 ay önce başlayan birlikteliğimizin 6000. kilometresini tamamladık. bunedenle buraya motorla ilgili genel düşüncelerimi belki almayı düşünenlere yardımcı olur diye yazmak istedim. bende zamanında bu forumda baya bi araştırma yapmıştım.
öncelikle genelde bol gazlı ve arazidede kullanmama rağmen 6000km de sıfır sorun ve masraf. sadece bir kere yağını değiştirdim. yakıt tüketimide baya uygun. yani gayet masrafsız bir motor. motorun en merak edilen tarafı uzun yoldaki performansı. bende alırken bu konuda kafamda soru işaretleri vardı. bu konuda fikrim daha büyük motorlar kadar raha olmasada güzel bir asfalt lastiği ve bir kaç ekipmanla 70 litrelik sırt çantasını arkaya bağlayarak çok da yorulmadan ilk gün 500 km ikinci gün 150 km(hiç durmadan) şehirler arası yolculuk yaptım. 110-115 km/h hızla normal devirde yolda çok rahat gidersiniz. araç sollarken 130 a kadar göre bilirsiniz. çok gazlarsanız belki 140 la gidersiniz. yani kısacası şehirler arası yolculukta iyinin kötüsünden biraz daha iyi. bazen istemeyerek 7. vitese atmaya çalışıyorum. bazen aratıyo.
şehir içi performansı üst düzey. kaldırm çukur kasist demeden yüksek manevre kabiliyeti ve şehir içi hız limitleri içindeki seriliği ve atikliğiyle müthiş memnunum. özellikle gidonun yüksek olmasının avantajını çok yaşıyorum çünkü çoğu ayna gidonumun altında kalıyokuryelileri geçemediği yerden ben rahatlıkla geçiyorum. bu arada bu kurye motorcuları çok tehlikeliler. arazi performansına zaten hiç değinmeye gerek yok. (bkz: blamir arkadaşın videoları)
motorun negatif yönlerine gelirsek ayak marşının olmaması bence bunlaradn biri. bir iki kere arazide bu sorunu yaşadım, dik bi yamaçta motoru stop ettirdim ve tekrar çalışmadı ve akü de basmamaya başladı. uzun uğraşlarla motoru indipi vurdurarak çalıştırmak zorunda kaldım.
bir diğer memnun olmadığım konu motorun farı. gece ışıksız yolda mum ışığıyla gezer gibi geziyorum.
motoru ilk aldığımda seneye satıp daha büyük bir motor alırım diyordum. artık seneye daha büyük ikinci motorumu almam lazım diyorum.
bende artık motoru genel bi bakıma sokmam gerektiğinden bir servis araştırıyorum.
saygılar.
helal olsun,KLX i en çok kullanan sensin,
tespitlerin son derece yerinde.
Gercekten sorunsuz motor..Bundan önce XT 125 R ve XL 200 vardı,bunlarla KLX arasında dağlar kadar fark var.KLX kullanırken tadından yenmeyen cinsten.
bazen aklıma geliyor" şu motorla bir yurtdışına çıkayım" diye,belki o da kısmet olur, çünkü bunu kullanırken çok keyif alıyorum.