Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
1 konu dikkatimi cekti burda klx 250 lerin 22 hp ve son hizinin 120 civarinda oldugundan bahsediliyor fakat su sitede son hiz 139kmh ve motor gucu 30 hp olarak gozukuyor :S http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_klx250r 04.htm

Orada motora yaptıkları modifikasyonları da anlatmış, yaklaşık 7 hp kazandığını belirtmiş. Avustralyalı bunlar, yaparlar :)

Burada da benzer güçten bahsedilmiş, 2004 model yine ve karb.lü http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki_KLX_250_2004.aspx

Cross ve enduro motorlara genelde fmf egsoz takılıyor diğer performans egsozlardan farkı nedir ? Ne gibi katkısı oluyor ?

Çoğunlukla olabilir ama özellik o marka seçimi olduğunu sanmıyorum. Yani FMF genelde daha çok cross tipi motorlara egzoz yapıyor diycem ama aslında birçok fitma yapıyor. Belki fiyatı daha uygundur yada daha kolay bulunuyor olabilir. Yoksa performans olarak çoğu 250cc hacimli bir motor için çok farketmeyecektir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cross ve enduro motorlara genelde fmf egsoz takılıyor diğer performans egsozlardan farkı nedir ? Ne gibi katkısı oluyor ?

FMF çok ucuz bir eksoz değil,
örneğin KLX 250 ye FMF Q.4 ve megabomb headers takıldığında 634 $ lık maliyet ortaya çıkıyor.
genel olarak 5-7 hp arasında güç artışından bahsediliyor ama FMF nin klx 250 için önerilen bu serisi cadde kullanımı için değil,sadece araziye yönelik.
Ben FMF Q.4 kullanıyorum ve gök gürültüsü gibi bir ses çıkarıyor.(diğer motorum olan 1150ADV nin akropovicinde bile bu kadar yüksek ses çıkmıyor)
Bu yüzden şehir icinde olabildiğince kullanmamaya çalışıyorum.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Motora bir parca alicam motora tamamen uyumlu olmasi icin vin number istiyorlar kontrol edecekler. Bu sanirim sasi numarasi oluyor. 17 haneli kadro uzerinde yazar diyor. Yolluyorum fakat gecersiz diyorlar. Foto cekip yolladim. Yine gecersiz diyolrlar. 2009 model klx 250 si olan biri sasi numarasini pm den yollayabilirmi?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
gn2nx.jpg


Bu gün süngerim geldi taktım :D renkler de tam uydu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motora bir parca alicam motora tamamen uyumlu olmasi icin vin number istiyorlar kontrol edecekler. Bu sanirim sasi numarasi oluyor. 17 haneli kadro uzerinde yazar diyor. Yolluyorum fakat gecersiz diyorlar. Foto cekip yolladim. Yine gecersiz diyolrlar. 2009 model klx 250 si olan biri sasi numarasini pm den yollayabilirmi?

ne oldu,sorun çözüldü mü?
Motosiklette Türkiye'deki model yılları ile Avrupa model yılları bazen tutmayabilir,örneğin 2009 yerine 2008,2010 yerine 2009 olarak gecer Avruda.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Sorun çözüldü farklı bir sitede doğruladım parçaları. Canlı destek ilede görüştüm tamam dediler aldım. Kargosuda baya ekonomik tuttu. Cristmass sebebi ile Gift olarak işaretletmeyi unutmayın dedim :) Neyse motora yaklaşık 1500 TL lik harcama yaptım fakat işlem tamamlandığında eşsiz bir motor ortaya çıkacak. Bu harcamalar için de tüm Cross ekipmanlarıda var.

Alışveriş yaptığım bir diper site.
http://www.powersportsplus.com/
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
Ayak marşı yok
6 vitesli
bir cros da lüx + lüx
arazide 6 vites birden kullanabilene helal olsun
sonra ayak marşı bir klasiktir crosda
demek oluyor ki Kawa kafasına göre üretim yapmış popularite başka şey değil
tork 28 üstü olsa daha iyi idi
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bu motorun cross olduğuna nereden fikir edindiniz :) İsterseniz ayak marşı opsiyonel takılabiliyor 300USD cik :)

Cross istiyorsanız bunu bakacaksınız.
2010+kawasaki+kx250f.jpg


Ayak marşı yok
6 vitesli
bir cros da lüx + lüx
arazide 6 vites birden kullanabilene helal olsun
sonra ayak marşı bir klasiktir crosda
demek oluyor ki Kawa kafasına göre üretim yapmış popularite başka şey değil
tork 28 üstü olsa daha iyi idi
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Motosikletin markası dışında marka-logo stikerlarına oldum olası ısınamadım... Misal "MOTUL'un ne işi var benim motosikletin üstünde" derim he....

Umarım güzel bir şeyler çıkar ortaya, istediğiniz gibi olur...:cat:
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Motosikletin markası dışında marka-logo stikerlarına oldum olası ısınamadım... Misal "MOTUL'un ne işi var benim motosikletin üstünde" derim he....

Umarım güzel bir şeyler çıkar ortaya, istediğiniz gibi olur...:cat:

Motor yağı motul kullanıyorum zincirim de DID :)
Başka seçenek yoktu. Bir fikir vermesi açısından böyle olacak.

$T2eC16hHJHYE9nzpgIOoBQ%28f5Nbt+Q~~60_57.JPG


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------

Bu arada benim kargo bulgar gümrüğüne takılmış :D Adamlar cristmass dinlemiyor hediye geçmiyor vergini vereceksin diyor ... :) Neyse sağlık olsun.
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
85
Selam
Bu motora iyice ısınıp satın almaya karar vermışken hondanın crf250l modelini Türkiye'ye getireceğini öğrendim ve fuarda bu yeni motoru görsem mi diye düşünüyorum. İki motoru karşılaştırdığınızda sizin görüşünüz ne olurdu ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam
Bu motora iyice ısınıp satın almaya karar vermışken hondanın crf250l modelini Türkiye'ye getireceğini öğrendim ve fuarda bu yeni motoru görsem mi diye düşünüyorum. İki motoru karşılaştırdığınızda sizin görüşünüz ne olurdu ?
görmeden bir şey denmez,teknik özellikleri birbirine yakın gibi.Fiyat ne olacak ona bakmak lazım.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Uğruna bulgar gümrüklerin de süründüğüm kargo geldi. Kuzen kazığı yedik birazda :D Bulgara gümrük yok yok dedi US den alınan tekstir ürünleri sıkı incelemeye alınıyormuş. Fiyat sormayın çok iyi paraya aldım ama gümrükçüler baya uğraştırdılar..

730673_4155633701358_143054211_n.jpg


710947_4155633741359_545115462_n.jpg
 
Katılım
3 Tem 2012
Mesajlar
378
Uğruna bulgar gümrüklerin de süründüğüm kargo geldi. Kuzen kazığı yedik birazda :D Bulgara gümrük yok yok dedi US den alınan tekstir ürünleri sıkı incelemeye alınıyormuş. Fiyat sormayın çok iyi paraya aldım ama gümrükçüler baya uğraştırdılar..

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphot..._=1356575088_cbf324a83de9743b0a5743d3fd757d10

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphot..._=1356550849_1a78abdba70b7f5428c12c1fc79a47fd
Bende böyle takım almayı düşünüyorum ama aklımda şöyle bir soru var http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/110951-cross-pantolonlari-asfaltta-korur-mu.html görüşlerinizi açtığım konuya yazarsanız sevinirim.
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Uğruna bulgar gümrüklerin de süründüğüm kargo geldi. Kuzen kazığı yedik birazda :D Bulgara gümrük yok yok dedi US den alınan tekstir ürünleri sıkı incelemeye alınıyormuş. Fiyat sormayın çok iyi paraya aldım ama gümrükçüler baya uğraştırdılar..

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphot..._=1356575088_cbf324a83de9743b0a5743d3fd757d10

http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphot..._=1356550849_1a78abdba70b7f5428c12c1fc79a47fd

Hocam ürünün gümrüğe takıldığı bilgisini nereden aldınız acaba zaman zaman bende ebay den ürün almak istiyorum fakat gümrüğe takılır mı diye tereddüt ediyorum. yani gümrüğe takıldığını ve hangi gümrüğe takıldığını nerden bilgi ediniyorsunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst