Arkadaslar motorunuzun yag degisimini kac km de bir yapiyorsunuz hangi yagi kullaniyorsunuz ve degisimlerde ne kadar yag koyuyorsunuz bilgi verirseniz sevinirim
Tamam cumartesi maslak taraflarında parkur varmış oraya gidicez. Hava iyi olursa baya gelen giden olur diye düşünüyorum o tarafa. Eğlenceli olur.
Bu arada geçen hafta Düzce'den bir iki kare
http://s2.postimg.org/stoxehj5l/DSC_009f5.png
http://s21.postimg.org/cmxnqxok7/G0090260.png
http://s11.postimg.org/bmy9kzldf/DSC_01f04.png
Ben de tam olarak bilmiyorum. Bir arkadaş götürecek. Google map den yerini öğrenir öğrenmez burada paylaşıcam.
Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten
Çok güzel çekmişim bi daha gidersek korkaklık yapmayıp bende atlayacam ybr ile :queen:Adam Redbull'cu yaaaa :queen:
[YT]HZJn9EGTkB8[/YT]
Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten
Kısmet değilmiş demek. Girişeydin levyeylebir hafta oncesinden yapmistim plani. sapancaya gidecektim pazar gunu. havada guzeldi. dun geceden hazirladim cantami termosa sicak su doldurdum. atistiracak bi seyler hazirladim fotograf makinami sarj ettim kaskimi bi onceki gunku camurlu arazi tecrubemden sonra temizledim parlattim. ustelik sevdigim kiza surpriz yapacaktim. sabah erkenden ciktim garaja girdim. icimde bir mutluluk vardi. esen hafif meltem adeta motor sur motor sur motor sur diye kulagima fisildiyordu. motorun zincirini sagini solunu yagladim. birde baktim arka lastigim patlamis yerlerde surunuyo iste o an dunyam kararadi. samyelin omru dolmus hakkin rahmetine kavusmus. geri yurudum dondum motora son bir kez baktim icimden bir ah gecirdim ve eve gelip bilgisayari actim. cay demledim cay iciyorum. buda bu gunku hikayem. sevgiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------
hayırlı olsun adamım.
Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten
Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten
Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten
Adam Redbull'cu yaaaa :queen:
[YT]HZJn9EGTkB8[/YT]