Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
arkadaşlar bu hafta sonu hava gayet güzel olucak meteoroloji yanılmıyorsa. arazi ,asfalt ,yol ,orman ,dağ her türlü etkinliğe açığım. :)

saygılarımla.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Tamam cumartesi maslak taraflarında parkur varmış oraya gidicez. Hava iyi olursa baya gelen giden olur diye düşünüyorum o tarafa. Eğlenceli olur.

Bu arada geçen hafta Düzce'den bir iki kare

DSC_009f5.png


G0090260.png


DSC_01f04.png
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Arkadaslar motorunuzun yag degisimini kac km de bir yapiyorsunuz hangi yagi kullaniyorsunuz ve degisimlerde ne kadar yag koyuyorsunuz bilgi verirseniz sevinirim
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Arkadaslar motorunuzun yag degisimini kac km de bir yapiyorsunuz hangi yagi kullaniyorsunuz ve degisimlerde ne kadar yag koyuyorsunuz bilgi verirseniz sevinirim

Periyodik bakım aralığı 12.000KM fakat ben 5.000 de bir değiştiriyorum. En son motul V300 koyuldu 1.5lt alıyor olması gerekli.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Ben de tam olarak bilmiyorum. Bir arkadaş götürecek. Google map den yerini öğrenir öğrenmez burada paylaşıcam.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Buldum burada buluşucaz. Buraya çok yakınmış.

https://maps.google.com/maps?saddr=Ayaza%C4%9Fa+Mh.+34396+%C5%9Ei%C5%9Fli%2F%C4%B0stanbul,+T%C3%BCrkiye&hl=tr&ie=UTF8&ll=41.116203,29.005773&spn=0.011558,0.026114&sll=41.083314,29.012058&sspn=0.011564,0.026114&mra=ls&t=m&z=16
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk :)
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten
 
Katılım
17 Eki 2012
Mesajlar
65
bir hafta oncesinden yapmistim plani. sapancaya gidecektim pazar gunu. havada guzeldi. dun geceden hazirladim cantami termosa sicak su doldurdum. atistiracak bi seyler hazirladim fotograf makinami sarj ettim kaskimi bi onceki gunku camurlu arazi tecrubemden sonra temizledim parlattim. ustelik sevdigim kiza surpriz yapacaktim. sabah erkenden ciktim garaja girdim. icimde bir mutluluk vardi. esen hafif meltem adeta motor sur motor sur motor sur diye kulagima fisildiyordu. motorun zincirini sagini solunu yagladim. birde baktim arka lastigim patlamis yerlerde surunuyo iste o an dunyam kararadi. samyelin omru dolmus hakkin rahmetine kavusmus. geri yurudum dondum motora son bir kez baktim icimden bir ah gecirdim ve eve gelip bilgisayari actim. cay demledim cay iciyorum. buda bu gunku hikayem. sevgiler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk :)
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten


hayırlı olsun adamım.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk :)
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten

darısı olmayanlara allah kaza bela vermesin
hayırlı olsun
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
bir hafta oncesinden yapmistim plani. sapancaya gidecektim pazar gunu. havada guzeldi. dun geceden hazirladim cantami termosa sicak su doldurdum. atistiracak bi seyler hazirladim fotograf makinami sarj ettim kaskimi bi onceki gunku camurlu arazi tecrubemden sonra temizledim parlattim. ustelik sevdigim kiza surpriz yapacaktim. sabah erkenden ciktim garaja girdim. icimde bir mutluluk vardi. esen hafif meltem adeta motor sur motor sur motor sur diye kulagima fisildiyordu. motorun zincirini sagini solunu yagladim. birde baktim arka lastigim patlamis yerlerde surunuyo iste o an dunyam kararadi. samyelin omru dolmus hakkin rahmetine kavusmus. geri yurudum dondum motora son bir kez baktim icimden bir ah gecirdim ve eve gelip bilgisayari actim. cay demledim cay iciyorum. buda bu gunku hikayem. sevgiler.


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------




hayırlı olsun adamım.
Kısmet değilmiş demek. Girişeydin levyeyle :D

Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk :)
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten

Hayırlı olsun. Kaça aldınız acaba?
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Intertiya:Teşekkür ederim kardeş hepimizin tekeri düz bassın inşallah :)

Cenkito:Amin kardeşim sağolasın

Blamir:Ortalama 7500 e mal oldu 2005 model ama çook temiz :p
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk :)
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş

-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten


HAyırlı olsun kardeş. Allah tekeri düz bastırsın depondan benzini eksik etmesin :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Gün itibariyle Klx 250 D Tracker(supermoto)ma kavuşmuş bulunuyorum Allah ıma sonsuz kere şükürler olsun olmayanlarada nasip etsin inşallah.İzlenimlerime gelecek olursak
-Başlarda 22 hp olduğu için biraz hantal olmasını bekliyordum ama kesinlikle değil her viteste uzuyor artçılı artçısız farketmez
-Kullanması çok zevkli bindim mi üzerinden istemiyorum yok böyle 1 zevk :)
-Bundan önce Xt 125 kullanıyordum kalitesini vs beğenerek almıştım fakat satıp Klx i alınca Xt çok daha sıradan 1 motor gibi geldi bana Klx kesinlikle çok kaliteli her parçasına kadar özenle imal edilmiş
-Yol tutuşu kusursuz diyebilirim
-Aşırı dikkat çeken 1 motor trafikte insanlar dönüp dönüp bakıyor.En çok buna şaşırdım çünkü grenajlı 1 motor değil
-Ve son olarak küçüklüğümden beri hep Kawasaki marka motosiklete sahip olmak istiyordum rabbim dualarımı kabul etti şükürler olsun.Kazasız belasız cümleten

Hayırlı olsun, epey sevinmişsiniz. :) Güzel motordur...:cat:

Sanırım kıbrista olduğunuz için bulabildiniz motoru. Buradaki merkez bayine söylemiştim zamanında, adamların öyle bir modelden haberi bile yok. Sonrada küfredince küfretti oluyoruz işte....:farao:

Bence TR ye getirseler norlam KLX kadar satar diye düşünüyorum.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Ahmanamra: Sağol dostum darısı senin başına hani ikilemde kalmıştın ya :p

Syanur: Sevinmezmiyim dostum ben kaç senedir bu motorun hayalini kuruyordum ama nasip kısmet işte :) aslına bakarsan bende Klx in supermoto modeliyle hiç karşılaşmış değilim burda biraz piyango gibi oldu yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst