Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
İyi hoplayıp sıplamışsınız :) Ben de gelmek isterdim. Bu arada video'daki yere nereden girdiniz acaba?

Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.

http://goo.gl/maps/2bwpC

Buda bir diğer video :)

[YT]da4yqyxaKkg[/YT]

Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış :) 2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.

http://goo.gl/maps/2bwpC

Buda bir diğer video :)

[YT]da4yqyxaKkg[/YT]

Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış :) 2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.

Yol tarifi için teşekkürler blamir. Ben de special makine istiyorum ama hem onunla araziye gitmek sorun hem de bakımları biraz tuzlu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.

http://goo.gl/maps/2bwpC

Buda bir diğer video :)

[YT]da4yqyxaKkg[/YT]

Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış :) 2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.

çok güzel bir video ,
yalnız bir gün belinize,omurganıza ağır zararlar verebilirsiniz.Atlayış tekniğinizi gözden gecirmenizi öneririm.
inişte seleye sert vuran popodan aldığınız darbe,ense kökünüze kadar omurlarınızı zorluyor.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
çok güzel bir video ,
yalnız bir gün belinize,omurganıza ağır zararlar verebilirsiniz.Atlayış tekniğinizi gözden gecirmenizi öneririm.
inişte seleye sert vuran popodan aldığınız darbe,ense kökünüze kadar omurlarınızı zorluyor.

Haklısın abi adamların eğitime ihtiyacı var :) Çeken ben olduğum için beni stili göremedin :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Haklısın abi adamların eğitime ihtiyacı var :) Çeken ben olduğum için beni stili göremedin :D
Burada eğitimden ziyade dikkat ve özene ihtiyaç var.
hani çok çalışılan dersi detayları ile tekrar ederiz ya bazen işte onun gibi bir şey
Sırt ve Bele özellikle dikkat ediniz,hiç bir koruma bel ve omuzu dikey darbelerden korumuyor
Omurga bir kez zarar görürse bisiklet kullanmak bile yasaklanır haberiniz olsun.
motocrosta omurganın aldığı darbe,hayatımızın her hangi bir anında yaşadığımız kıç üstü düşmenin darbesinden çok çok farklıdır.Kıç üstü düşünce tek bir darbe olur genelde ve kaba etlerin tüm yüzeyiyle absorbe edilebilir.Motosiklette selenin darlığına,sertliğine ve darbeyi doğrudan omurgaya ulaştırdığına özellikle dikkat etmelisiniz.
ama arazide Sürekli ve aritmik olarak darbe alan omurgaya küt diye sert darbe gelirse o kadar şanslı olmayız
Benim önerim bacak ve baldır kaslarının çalıştırılarak kuvvetlendirilmesidir.Zaten bu kaslar kuvvetli değilse yüksek bir motorda düşmek icin normalden fazla sebebimiz olacaktır.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Bu hafta motosikleti büyük bakıma soktum. Karadeniz gezisinden bu yana sadece yağ değişimi ve temizlik yapmıştım.

İlk seneyi bitirmeden 10 ayda 23.500Km yapmışım.

Sübap kontrolünde hiçbirşey çıkmadı, ki bu 27.000Km'de 2. kontrol.

Furş temizlenip yağlandı.

Buji+Yağ+Lastikler değişti.

Lastikleri bu sene çok fazla toprağa girmeyi düşünmediğimden %30off%70on Sava MC24 set ile değişti. Lastikleri aldığım akşam sel gibi bir yağmurda 35km. yol geldim, 110-120 ile girdiğim derin su birikintilerinde bile su tahliyesi başarılıydı. Kuru asfaltta da gayet iyi gidiyorlar.

Elcik korumam yoktu, gidonum da yamuktu. Yeni bir kokpit yaptım. Ancak bu setten memnun değilim. Yaza doğru 28mm. gidona geçip daha kaliteli bir elcik koruma seti almayı düşünüyorum.

Fara bugün xenon takacağım. Merceksiz olarak başarılı olmazsa yazın uzun yol için aldığım mercekli farları takacağım.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bu arada KLX gençliği bu gün Kartepeye gittik zirvede kar kalmamış ve mükemmel bir hal almış. Tam gidip motorları kırmak için ideal bir yer :D Bir tarih belirleyip gidelim derim.
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Ayazağa mezarlığının yanından çıktık ama gerisini kestiremedim. Arkadaşı takip ettik biz. Yaklaşık buralarda biryerdeydik.

http://goo.gl/maps/2bwpC

Buda bir diğer video :)

[YT]da4yqyxaKkg[/YT]

Şunuda söylemek istiyorum. Oradaki YZ400 inanılmaz bir makina. Special makinanın tadı çok başkaymış :) 2 zamanlı ucuz yollu bir tane bulursam alıcam. Sırf vurup kırıp parçalamak için.
Şöyle eğimli yollara bayılıyorum hocam ya bende 1 kaç defa uçuş denemesi yaptım fazla zorlamama rağmen motor gayet iyi havalanıyor :D size de başarılar asıl enduro dediğin böyle eşle dostla oluyor zaten tek başına arazide nereye kadar :(
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
daha rahat seleler için şöyle bi site var. çok pahalı ama . bilginize.

www.seatconcepts.com/



buda klx için ekstra benzn tankı. www.gsnorcal.smugmug.com/gallery/5326416_wmUMY#!i=443949696&k=xFShcjT

Bu 2sinin de bir esprisi yok. O acerbis depolar çok meşakatli oluyor, ve yer kaplıyor. hem de kuyruk tarafında böyle bir ağırlık hoş da değil bence. Şöyle dakar versiyonu gibi olan orjinal depo ile değişecek 12 lt lik bişey olsa gerçekten parasına değer. Ama böyle bir depoyu DİY şeklide de yapabilir bence insan.

Koltuklar da sadece sünger ve kılıf için epey pahalılar. TR de bu fiyatın yarısına en az bunun kadar kaliteli bişey yaptırılabilir diye düşündüm.

Paylaşmışsınız tabi, elinize sağlık, eleştirim yanlış anlaşılmasın :wiinkk:
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Klx ve daha bir çok marka için plastik depolar var yurt dışında. Başta acerbis olmak üzere. 12 lt den başlayan depolar. Gayet şık duruyor böylece arka kuyrukta gereksiz ağarlık ve risk taşımıyorsunuz.
ly315.jpg
[/url][/IMG]

Örnek bunun gibi ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

http://justgastanks.com/product_info.php?products_id=329

bu sitede diğer modeller içinde ibşiler var.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Klx ve daha bir çok marka için plastik depolar var yurt dışında. Başta acerbis olmak üzere. 12 lt den başlayan depolar. Gayet şık duruyor böylece arka kuyrukta gereksiz ağarlık ve risk taşımıyorsunuz.
büyük depo takılınca ağırlık busefer arkada değil önde oluyor, değişen bişey yok :)
büyük depo iyidir, ağırlıktan ziyade arka kuyrukta kamp malzemesi vs birçok şey taşımak için yer açılır.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
ağarlığın arkada olmasından iyidir abi :) gerçi bizler arkayıda eşşek gibi yükleyip dalıyoruz araziye sonra yatıp yatıp kalkıyoruz o ayrı :D
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
Allahtan o işe yarıyolar yoksa perte çıkacak makinalar :) Ama dik ve iri taşlı kaygan ve virazjlı çıkışlarda tam bir baş belası oluyorlar . Neyse nasip olurda alabilirsek 250 lik bi capon düşmedende çıkabiliriz herhalde o rampaları :)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
büyük depo takılınca ağırlık busefer arkada değil önde oluyor, değişen bişey yok :)
büyük depo iyidir, ağırlıktan ziyade arka kuyrukta kamp malzemesi vs birçok şey taşımak için yer açılır.

3-5 kg kuyruğa ağırlık koymak ile depo civarına (ön amortisörün arkasına ani) ağırlık koymak arasında epey bir fark olur diye düşünüyorum. Ki oluyor da :) Ben tabi asfalt sürüşüne odaklıyım daha çok :cherry: ama arazide de farklı olacağını düşünüyorum.

@ahamanamra paylaştığın link çok güzelmiş, teşekkür ederim. Çok pahalı o depolar bize göre ama olsun bir kenarda dursun böyle linkler :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
yahu ben Ahmanamra'nın "gereksiz ağırlık" lafına gönderme yapmış, espri şey ettirmiştim :)
nebileyim ben arkayı okadar yükleyip kamp yapmaya gittiğimde pek bir rahatsızlık hissetmiyorum. tam tesine sanki artçı yada yük olunca motor daha iyi tutunuyor gibi hissediyorum. tabi yavaş sürüşlerde arkadaki ağırlığı zaptetmek, tek sürüşe göre daha zor o kesin.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
yahu ben Ahmanamra'nın "gereksiz ağırlık" lafına gönderme yapmış, espri şey ettirmiştim :)
nebileyim ben arkayı okadar yükleyip kamp yapmaya gittiğimde pek bir rahatsızlık hissetmiyorum. tam tesine sanki artçı yada yük olunca motor daha iyi tutunuyor gibi hissediyorum. tabi yavaş sürüşlerde arkadaki ağırlığı zaptetmek, tek sürüşe göre daha zor o kesin.

Dostum biz asfaltı kazıyoruz burada, her virajda limitlerdeyiz, 1 kg bile benim motorun olağan üstü dengesini bozabiliyor, amortisörlerim okadar hassas ki.... :p :p :p :p :p
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Burada eğitimden ziyade dikkat ve özene ihtiyaç var.
hani çok çalışılan dersi detayları ile tekrar ederiz ya bazen işte onun gibi bir şey
Sırt ve Bele özellikle dikkat ediniz,hiç bir koruma bel ve omuzu dikey darbelerden korumuyor
Omurga bir kez zarar görürse bisiklet kullanmak bile yasaklanır haberiniz olsun.
motocrosta omurganın aldığı darbe,hayatımızın her hangi bir anında yaşadığımız kıç üstü düşmenin darbesinden çok çok farklıdır.Kıç üstü düşünce tek bir darbe olur genelde ve kaba etlerin tüm yüzeyiyle absorbe edilebilir.Motosiklette selenin darlığına,sertliğine ve darbeyi doğrudan omurgaya ulaştırdığına özellikle dikkat etmelisiniz.
ama arazide Sürekli ve aritmik olarak darbe alan omurgaya küt diye sert darbe gelirse o kadar şanslı olmayız
Benim önerim bacak ve baldır kaslarının çalıştırılarak kuvvetlendirilmesidir.Zaten bu kaslar kuvvetli değilse yüksek bir motorda düşmek icin normalden fazla sebebimiz olacaktır.

Abi görüşlerin benim için önemli. Sana bir şey sormak istiyorum. 2 zamanlı bir motor almak ne derece mantıklı sence? 2010 yada 2011 GasGas 250 Ec alabilirim yada 2006-2007 Kawasaki KX250 yada YZ250 . GasGas'ın 4 zamanlısıda var üzerinde YZF250 motoru var. Biraz pahalı onlar, alabilmem için KLX'i satmam gerekebilir. Onun dışında ucuza vurup kırmak için bir motor bulamıyorum. Anlamsız yüksek fiyatlar istiyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst