- Katılım
- 18 Eyl 2009
- Mesajlar
- 385
- Motosikleti
- Kawasaki KLX
bende crf ile klx arasında kaldım hangisini önerirsiniz
Neden kaldın ?
bende crf ile klx arasında kaldım hangisini önerirsiniz
Neden kaldın ?Nerde kullanacaksın daha çok ?
bende crf ile klx arasında kaldım hangisini önerirsiniz
Güçleri arasında fark hissettinizmi ? 2. el piyasası nasıl çünkü ben 1 sene binip tekrar duke 390 alıcağım büyük ihtimalle. Bazı motorlar 2. elde zor satılıyorya çünkü buda onların arasındamı acaba
Arkadaşlar bu makinenin (2011-2012 modellerinin) top speed'i nedir ?
Önceki sayfalarda ve bir motosiklet dergisi incelemesinde zar zor 130 gördüm demiş, nasıl yahu ?
Değerlere bakıyorum bu tork, ps ve kilo ile çok rahat 140'a tırmanması gerekir.
Z moto sitesinde karbüratörlü olduğunu yazmış, saçmalamış sanırım.
Kullanıcılardan cevap gelirse sevinirim.
2011 kullanıyorum 130 küsürlerde kalıyor doğrudur ön dişli büyüttüm yine 130larda kalıyorçünkü enduro olduğu için fazlasıyla rüzgara maruz kalıyorsunuz. toringler veya ufak cc ss ler gibi yüksek hızlarda aerodinamiğiniz yok. aynı motor bloğu aynı dişli oranları şanzımanı vs grenajlı bir motora takarsanız 160da görürsünüz. 110 ile sabit gidebiliyorsunuz. 2011 modeli enjeksiyonlu
Eyvallah hocam, ilk ağızdan çok güzel bilgiler verdiniz.
Bu seneki Ninja SL sınıfı bu motor bloğu üzerinde oynamalar yapılarak çıkarılmış zaten, aerodinamiğin bu kadar etkisinin olacağını bilmiyordum. Cebimi yırtsam da olmaz mı![]()
Bende araniza kocaeliden katildim 2. El 1400 km de rodaji iyi yapılmış bir makine aldım umarım hayırlı olur bana![]()
hoş geldiniz.
bu hafta fmf factory 4.1 son susturucu takıcam arkadaşlar. malzeme elimde mevcut. bir video çekip atarım düşünenler için