Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Arada kalma kardes. Fiyat farki asiri degilse klx al. Eski crf kullanicisi olarak söylüyorum.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Güçleri arasında fark hissettinizmi ? 2. el piyasası nasıl çünkü ben 1 sene binip tekrar duke 390 alıcağım büyük ihtimalle. Bazı motorlar 2. elde zor satılıyorya çünkü buda onların arasındamı acaba
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Güçleri arasında fark hissettinizmi ? 2. el piyasası nasıl çünkü ben 1 sene binip tekrar duke 390 alıcağım büyük ihtimalle. Bazı motorlar 2. elde zor satılıyorya çünkü buda onların arasındamı acaba

crf düşük devirlerde biraz daha torklu, klx üst devirlerde daha torklu geldi bana.
klx in alt devirlerde torkunu bi kaç yöntemle yükseltebiliriz. egzoz hava filtresi gibi. ama maksimum torkta kağıt üzerini bilmiyorum da yola iletilen yani arka lastikte bariz klx iyi gözüküyor. kendi yorumlamam.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Arkadaşlar bu makinenin (2011-2012 modellerinin) top speed'i nedir ?

Önceki sayfalarda ve bir motosiklet dergisi incelemesinde zar zor 130 gördüm demiş, nasıl yahu ?

Değerlere bakıyorum bu tork, ps ve kilo ile çok rahat 140'a tırmanması gerekir.

Z moto sitesinde karbüratörlü olduğunu yazmış, saçmalamış sanırım.

Kullanıcılardan cevap gelirse sevinirim.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Arkadaşlar bu makinenin (2011-2012 modellerinin) top speed'i nedir ?

Önceki sayfalarda ve bir motosiklet dergisi incelemesinde zar zor 130 gördüm demiş, nasıl yahu ?

Değerlere bakıyorum bu tork, ps ve kilo ile çok rahat 140'a tırmanması gerekir.

Z moto sitesinde karbüratörlü olduğunu yazmış, saçmalamış sanırım.

Kullanıcılardan cevap gelirse sevinirim.

2011 kullanıyorum 130 küsürlerde kalıyor doğrudur ön dişli büyüttüm yine 130larda kalıyor :D çünkü enduro olduğu için fazlasıyla rüzgara maruz kalıyorsunuz. toringler veya ufak cc ss ler gibi yüksek hızlarda aerodinamiğiniz yok. aynı motor bloğu aynı dişli oranları şanzımanı vs grenajlı bir motora takarsanız 160da görürsünüz. 110 ile sabit gidebiliyorsunuz. 2011 modeli enjeksiyonlu
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
2011 kullanıyorum 130 küsürlerde kalıyor doğrudur ön dişli büyüttüm yine 130larda kalıyor :D çünkü enduro olduğu için fazlasıyla rüzgara maruz kalıyorsunuz. toringler veya ufak cc ss ler gibi yüksek hızlarda aerodinamiğiniz yok. aynı motor bloğu aynı dişli oranları şanzımanı vs grenajlı bir motora takarsanız 160da görürsünüz. 110 ile sabit gidebiliyorsunuz. 2011 modeli enjeksiyonlu

Eyvallah hocam, ilk ağızdan çok güzel bilgiler verdiniz.

Bu seneki Ninja SL sınıfı bu motor bloğu üzerinde oynamalar yapılarak çıkarılmış zaten, aerodinamiğin bu kadar etkisinin olacağını bilmiyordum. Cebimi yırtsam da olmaz mı :)
 

MrJ

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
312
artçıyla 120-135 yüksek iniş eğimde ,m,i %5-10 (70+55+3=127kg)
tırmanmada %5 eğimde 95-100 sabit hızda kalabiliyor (5.ci viteste)
konforlu titreşimsiz 85km/h yol alabiliyor

ama nedense çok eğlenceli bir makina sesi ve davranışları kendine bağlıyor.

Bizi vazgeçirecek tek :) Triumph Tiger 1200 Explorer XC

Klx'i çok satmak istedik ama her marşa basıp ilerlediğimizde şehir içinde bizde kalması gereken bir dost olduğuna ikna ediyor.

Karbüratörlü versiyonları emisyon zırvalıklarından biraz daha muhaf ve yüksek devirlerde beygir kaybı yaşamadığından 150+160 gören amerikalılar var.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Bende araniza kocaeliden katildim 2. El 1400 km de rodaji iyi yapılmış bir makine aldım umarım hayırlı olur bana :p
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Eyvallah hocam, ilk ağızdan çok güzel bilgiler verdiniz.

Bu seneki Ninja SL sınıfı bu motor bloğu üzerinde oynamalar yapılarak çıkarılmış zaten, aerodinamiğin bu kadar etkisinin olacağını bilmiyordum. Cebimi yırtsam da olmaz mı :)

nerde okumuştum o cep yırtma muhabbetini ya ahhahahaa apaçilerdi dimi :D dur ben bi deniyim çıkcam şimdi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

Bende araniza kocaeliden katildim 2. El 1400 km de rodaji iyi yapılmış bir makine aldım umarım hayırlı olur bana :p

hoşgeldiniz :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
hoş geldiniz.

bu hafta fmf factory 4.1 son susturucu takıcam arkadaşlar. malzeme elimde mevcut. bir video çekip atarım düşünenler için
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
hoş geldiniz.

bu hafta fmf factory 4.1 son susturucu takıcam arkadaşlar. malzeme elimde mevcut. bir video çekip atarım düşünenler için

çok güzel olur ben de alıcam çünkü aynı egzozu 4.1 i alıcam. sensör bağlantısını da gösterirseniz çok sevinirim en çok kafamı kurcalayan o. bir de slip on direkt modeli alıp uydurabiliyor muyuz?

bağlantı yerleri, sensör bağlantısı, ekstra karşılaştıklarınız ve göstermek istediklerinizi de fotoğraflarsanız sevinirim saygılar :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
önceki sahibi kullanmak için sensör bağlantısı olan susturucu-manifolt arası amatör bir boru yaptırmış. normalde tam performans için S verilmesi lazım kaynak uygulanmış. Egzozu motosikletle birlikte arkadaşımdan hediye aldım. Çok fazla ses çıkardığından çok kısa kullanılıp söküldü. Hatta montajını ben uygulamıştım bir sefer. bende de o sıralar crf vardı. Sensör bağlandığından F1 falan yakmıyordu.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadaslar egzoz ve video işi aklımda. Kız isteme durumlarından dolayı 2 hafta 4-12 'ye geçtim. koşturmaca fırsat bulamadım. egzozu takar takmaz paylaşıcam
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
11907222_1488300394813843_7153270640483276019_n.jpg
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
abi bu mevsimde çamuru nereden buldun. biz yanıyoruz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------

:thumright

QlLrVk.jpg
[/url][/IMG]

j2gk6r.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst