Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Cevabın için teşekkürler. Genel olarak Asfalt ta kullanacağım için. Hem asfalt hem araxi için uygun olan lastikler varmıdır ? Bu konuda çok acemiyim. Yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
bende yakın zamanda bahsettiğiniz lastiklere geçeceğim. internette metzeller modellerini incelerseniz aklınızda bir lastik deseni oluşur. farklı markalarda kullanabilirsiniz.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Cevabın için teşekkürler. Genel olarak Asfalt ta kullanacağım için. Hem asfalt hem araxi için uygun olan lastikler varmıdır ? Bu konuda çok acemiyim. Yardımlarınıza ihtiyacım var arkadaşlar

Merhaba arkadaşlar Motorumu satıp klx veya crf almayi düşünüyorum. Genelde uzun yol yapmayı seven biriyim. Hornet 600 kullanıyorum 2 senedir 20k kmdir. Ve artık araziye ve ormana girmek istememden dolayi küçük kros kullanmak istiyorum. Yanlız uzun yolculuklarda zorlanmadan 120 ile gidermi bu makinalar ? Ve bir depo ile kaç km yol yapıyorsunuz ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. Bu arada hornetimi en az benim motorum kadar temiz bir klx ile takas edebilirim.

Uzun yol için KLX uygun bir seçim değil. Son sürati zaten o kadar. Sele rahat değil. O motorundan sonra asfaltta hayal kırıklığı yaşayabilirsin.
Tüketim : 3.5 lt/100 km, benim asfalt+soft arazi kullanımımda.
Üzerindeki lastikler zaten 50/50 ama ne arazide ne asfaltta iyi değil, zorlamaya gelmiyor kayıyor vs, araziye sık girilecekse arazi lastiği ile değiştirmek gerekiyor.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Peki ne onerirsininz hem asfalt hem araxi için ?
Motorumu ilana koydum. ilgilen olursa fiyatta yardimci olmaya çalışırım. Ilan no 234223591
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Peki ne onerirsininz hem asfalt hem araxi için ?
Motorumu ilana koydum. ilgilen olursa fiyatta yardimci olmaya çalışırım. Ilan no 234223591

Motorunu satma bence, paran varsa ayrıca arazi motoru al.
Hem arazi hem de asfaltta iyi olan motor yok benim bildiğim. Hem yazlık hem de kışlık ayakkabı olamayacağı gibi bişey :)

Eğer "En az %60 soft arazi gezerim, kurgulanmış youtube videolarındaki gibi uçmak zıplamak gibi bir beklentim yok, arazide yeniyim ama ileride uzmanlaşmak istiyorum" dersen KLX iyi bir "arazi" başlangıç motoru, acemilikte yaptığın saçmalıkları sağlamlığıyla rahatlıkla tolere edebiliyor.

Uzun yol kısmına hiç girmiycem, bol modifikasyon yapman gerekir, depon küçük, selen dar.
Hafta sonu 120 km yaptık. Dönüşte seleye oturamıyordum popomun sızısından :) bazen ayakta kullanıyorum millet de beni hava atıyo sanıyor önüme scooter'lar makasa giriyo falan :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
zamanla alışıyorsun selçuk abi öyle deme :) artçı konforu için topcase taktım iki kişi uzun da havlu yada minderle iş görüyor sele :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
J6l0z5.jpg
[/url][/IMG]

PBry28.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Peki ne onerirsininz hem asfalt hem araxi için ?
Motorumu ilana koydum. ilgilen olursa fiyatta yardimci olmaya çalışırım. Ilan no 234223591
İlan numarası yanlış diyor. Hornet duruyorsa bende 2015 model 5 bin km de acerbis elcikli klx 250 var takas dusunurum. 05414733950
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Beyaz duke 200 2014 abs ile takas düşünen olursa istanbuldan bi görüşelim :D
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
İlan numarası varmı ? Ayrıca arkadaşlar cross sadece dağ için lastik bakıyorum mitas c 18 ve e 09 nasıl sizce büyük lastik takarsam ne olur ?

İlan yokta özelden telefon numarası yollarsanız whatsapptan fotoğraf atarım 8000 kmde, aslında klx i pek bilmediğimden birazda kararsızım hala dükü bırakasım gelmiyor lastik değiştirip enduroya çevirip biraz offroad yapsam mı bunla diyede düşünüyorum bi yandan :D
Mesela şu gibi :
4457d1423695212-duke-390-adventure-transformation-10527830_591702237617731_9013289714027977964_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
kuru toprakta mümkün. fakat çamurda o arka çamurluk ve maşa ile pek ilerliyemezsiniz duke ile. Lastikleri söylemiyorum bile :)
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
Klx e c18 mitas takim taksam gideri olurmu dağda ve daha iyi önerisi olan varmı ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:27 ----------

Mitas extreme 120 90 18 de aklımda siz olsabiz hangisini tercih edersiniz ?
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Çok severek aldığım motorumu artık kullanmadığım için satıyorum. Yaklaşık 8 aydır binilmedi, kontak açıp kapatıp otoparkta uyutuyoruz...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-2-sahibinden-klx250-245455757/detay/
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Klx e c18 mitas takim taksam gideri olurmu dağda ve daha iyi önerisi olan varmı ?

Mitas extreme 120 90 18 de aklımda siz olsabiz hangisini tercih edersiniz ?

Arkadaşlar ön/arka C04 kullanıyolar memnunlar. Önü hatırlayamadılar, C04 olmayabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Klx 250 fiyatında indirim mi oldu ? 4700 Eur, daha önce daha mı pahalıydı sıfır fiyatı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst