Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
1
Selçuk dostum selamlar,

Uzun bir aradan sonra ki önceki motorlarım sırasıyla f650 africatwin yamaha fazer, KLX 250 siparişi verdim ve sabırsızlıkla 10 günün geçip motoruma kavuşmayı bekliyorum. Samandırada oturuyorum ve off roada giren hiç arkadaşım yok. Eğer size yük olmaz isem 10 gün sonra sizinle birlikte haftasonu orman içi gezi yapmak isterim.

Saygılarımla

Cem
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Selçuk dostum selamlar,

Uzun bir aradan sonra ki önceki motorlarım sırasıyla f650 africatwin yamaha fazer, KLX 250 siparişi verdim ve sabırsızlıkla 10 günün geçip motoruma kavuşmayı bekliyorum. Samandırada oturuyorum ve off roada giren hiç arkadaşım yok. Eğer size yük olmaz isem 10 gün sonra sizinle birlikte haftasonu orman içi gezi yapmak isterim.

Saygılarımla

Cem

tabii ki görüşmek üzere
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
4
bende yeni klx siparişi verdim gelmesi mayısın ortasını bulacağını söylediler. heyecanla bekliyorum.
ben istanbul gaziosmanpaşa da oturuyorum benimde off road tecrübem olmadığımdan sizlere katılabilirim.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
arkadaşlar merhabalar. fetihyedeki sutransfer kaplama klx i ben aldım eski sahibi aramızda mı? :)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

Arkadaşlar kullanım kılavuzu/user manuel bulabileceğim bir döküman pdf falan var mı bildiğiniz? Yardımcı olabilir misiniz??

Internette ABD modelinin (KLX250S) kılavuzu pdf olarak var. Karbüratör olması dışında bizimkiyle pek bir farkı yok. Türkçe kılavuz verilmedi bana. Bir de detaylı servis/bakım kılavuzu var bende ingilizce, pdf olarak.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
arkadaşlar merhabalar. fetihyedeki sutransfer kaplama klx i ben aldım eski sahibi aramızda mı? :)

hayırlı olsun, güle güle kullan.

Internette ABD modelinin (KLX250S) kılavuzu pdf olarak var. Karbüratör olması dışında bizimkiyle pek bir farkı yok. Türkçe kılavuz verilmedi bana. Bir de detaylı servis/bakım kılavuzu var bende ingilizce, pdf olarak.

selcuk bey mumkunatı var ise detaylı servis/bakım klavuzunun linkini verebilir misiniz?
yada bir yere yukleme sansınız varsa oradan da indirebilirim .
tesekkürler simdiden.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
hayırlı olsun, güle güle kullan.

Çok teşekkür ederim :)
Internette ABD modelinin (KLX250S) kılavuzu pdf olarak var. Karbüratör olması dışında bizimkiyle pek bir farkı yok. Türkçe kılavuz verilmedi bana. Bir de detaylı servis/bakım kılavuzu var bende ingilizce, pdf olarak.
Detaylı servis bakım kılavuzu benim de çok işime yarayacak selçuk bey ben de paylaşırsanız çok sevinirim saygılar :)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
hayırlı olsun, güle güle kullan.
selcuk bey mumkunatı var ise detaylı servis/bakım klavuzunun linkini verebilir misiniz?
yada bir yere yukleme sansınız varsa oradan da indirebilirim .
tesekkürler simdiden.

İndirince bilgi verir misin sileceğim.

http://www.geceucusu.com/uploads/monthly_06_2015/klx250kilavuz.rar

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------

:mrgreen:

post-1-0-22865900-1434960720.jpg
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Bende crf ile bunun arasında kaldım yahu buna daha çok yatkınım ama crf yi etrafta görüyorum çok bunu 1 kere gördüm emin olamıyorum bir türlü

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

ikisinede oturdum fakat kullanmadım klx sanki daha bir cross havası yarattı bende daha ince hafif ve amortisorleri yumusak crf biraz kalın ve sert geldi bana. Düşmelerde vs hangisi daha sağlamdır ? Güçleri neredeyse aynı olduğunu biliyorum, ikisinide süren birisi varsa yorumlarumlarını paylaşabilirmi ? Altın elbiseli adamın karşılaştırmasına baktım bu arada
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Bende crf ile bunun arasında kaldım yahu buna daha çok yatkınım ama crf yi etrafta görüyorum çok bunu 1 kere gördüm emin olamıyorum bir türlü

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:14 ----------

ikisinede oturdum fakat kullanmadım klx sanki daha bir cross havası yarattı bende daha ince hafif ve amortisorleri yumusak crf biraz kalın ve sert geldi bana. Düşmelerde vs hangisi daha sağlamdır ? Güçleri neredeyse aynı olduğunu biliyorum, ikisinide süren birisi varsa yorumlarumlarını paylaşabilirmi ? Altın elbiseli adamın karşılaştırmasına baktım bu arada

Videoyu izlediysen kullanımda en önemli farkın crf'nin sele rahatlığı olduğu belirtilmişti. İkisini de kullanmadım ancak klx'in daha sert mizaçlı olduğu bilinen bir şey. Daha çok şehiriçi kullanacaksan crf'de daha rahat edersin.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
selam arkadaşlar. Geçen sezon CRF 250 L kullanıyordum. satıp bir kawasaki er6n satın aldım. ve asfaltın pek bana göre olmadığına karar verip bir arkadaşımın klx 250 si ile er6n'imi takas yapıp aranıza geldim. :) Tekeriniz yan bassın. çamurunuz bol olsun
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
selam arkadaşlar. Geçen sezon CRF 250 L kullanıyordum. satıp bir kawasaki er6n satın aldım. ve asfaltın pek bana göre olmadığına karar verip bir arkadaşımın klx 250 si ile er6n'imi takas yapıp aranıza geldim. :) Tekeriniz yan bassın. çamurunuz bol olsun

bende crf ile klx arasında kaldım hangisini önerirsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst