Kawasaki Kawasaki KLX 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Harika parkur bulmuşsunuz, keyfini çıkarın biçilmiş kaftan, hafif hafif çalışmalardan, uçuşlara kadar hepsine müsait gibi görünüyor:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Bugün kısa bi ekip gezisi yapmayı kararlaştırdık. Önce Serkan geldi, ormana girdik bir tur atıp daha sonra gelen Serdar'la birlikte Alemdağ ormanında biraz daha turladık.

post-1-0-16095500-1418576268.jpg


"Vasıfsız endurocular" grubu şekillenmeye başladı :)

post-1-0-03144400-1418576280.jpg


Düşmeler, kalkmalar, kaymalar, suya batmalar derken cumhuriyet parkındaki parkurdan geçerek Polonezköy'e mola vermeye geldik.

post-1-0-35128600-1418576247.jpg

post-1-0-40336300-1418576254.jpg


O esnada benim dikkatsizliğim yüzünden düşmemle Atılgan'ın vites pedalı eğildi, 1. viteste kalakaldım iyi mi :)
Kawasaki servisinin içler acısı hali... Ucuz insan gücü ve keserle düzeltilen vites pedalı :) Düzelt ve Atılgan'la devam et :)

post-1-0-37233400-1418576508.jpg


Kısa ama güzel bir gündü :)
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Hava cumartesi açıktı ısı 9' olsa da bi kaçamak yapalım dedik. Biraz geciktim aslında, Sekan gelene kadar az dolaşıyım dedim, geçerken rastladığım arkadaşlarla ayaküstü sohbet ediyoruz, tepeye çıkışlarını videoya çektim.

post-1-0-13218500-1419884595.jpg


Ardından Serkan geldi, yukarıdaki nispeten düzgün orman yoluna çıkmak için mecburen bu balçıklı yoldan gitmek zorundayız. Serkan 4 defa düşerek ilk rekorunu kırıyor, ben acemi şansından hep yırtıyorum :) Güya geçerken çekicektim :)

post-1-0-42280000-1419884597.jpg


Yukarıya çıkıp kuzeye yöneliyoruz. Yolda domuz avlayan avcıların yanından geçiyoruz. Yine balçıklarla mücadele edip sonunda asfalta çıkıp çay molası veriyoruz. Güneş batmaya başladı ısı iyice düştü, geri dönüyoruz.

post-1-0-89729800-1419884589.jpg


Atılgan'ı çamurlar içinde bırakmak istemedim, hızlıca yıkıyorum. Botları temizleyim, giyiniyim derken hava kararıyor, gümüşaslanı alıp yüzümüzde tatlı bir gülümsemeyle dönüyoruz.

post-1-0-58372600-1419884591.jpg

post-1-0-18914100-1419884593.jpg
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
47
parkurun hası dibimizde biz orayı mekan eyledik seni de bekleriz bi gün

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

Harika parkur bulmuşsunuz, keyfini çıkarın biçilmiş kaftan, hafif hafif çalışmalardan, uçuşlara kadar hepsine müsait gibi görünüyor:cat:

parkurun hası dibimizde biz orayı mekan eyledik seni de bekleriz bi gün

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:36 ----------

Screenshot_2014-11-02-16-19-54.png
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Güzel ancak, tarla sahipleri ile papaz olmak, höyük/tarihi alana ziyan veasire vesaire , tüm bunlar gelir beni bulur, adım gibi bildiğimden o tarafa pek yanaşmıyorum, iyi eğlenmişsiniz gibi, Crf?
 
Katılım
21 Şub 2012
Mesajlar
47
:cat: güzel bir video olmul elinize sağlık

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:46 ----------


:cat: güzel bir fragman olmuş elinize sağlık daha uzun filmler de bekleriz :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

merhabalar
dün bir ustayla görüştüm motorda bir fişi sökünce devirde 1000 devir kadar artma oluyormuş kendi motorunda denemiş (KLX250s i var) hızlanması artmış. bununla ilgili bilgisi olan varmıdır acaba.

söylemedimi hangi fiş olduğunu

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

Klx'in hızını arttırma ile ilgili orjinali bozmadan ECU ile oynamadan yapılabilecek bir uygulama bilen var mı

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Japonca olduğundan pek bir şey anlaşılmıyor ama görüntüler çok güzel :) Japon/Thailand modeli ile bizdeki EU model arasındaki bazı farklar dikkate değer, çift far gibi.

 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Bir geri bildirim :

KLX'imi ilk bakıma (800 km.) götürdüm
Normalde (6000 km'de bir) periyodik bakım : 160 TL.
Benim ekstradan değiştirilmesi gereken parçalar vardı, maliyetleri şu şekilde :
Gidon 185 TL.
Manet (debriyaj) 12 TL.
Manet (fren) 30 TL.
Ayna 75 TL.
Yağ (2 litre/Motul Tech4 10/40) 60 TL.
Yağ filtresi 20 TL.
İşçilik 100 TL.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Bir geri bildirim :

KLX'imi ilk bakıma (800 km.) götürdüm
Normalde (6000 km'de bir) periyodik bakım : 160 TL.
Benim ekstradan değiştirilmesi gereken parçalar vardı, maliyetleri şu şekilde :
Gidon 185 TL.
Manet (debriyaj) 12 TL.
Manet (fren) 30 TL.
Ayna 75 TL.
Yağ (2 litre/Motul Tech4 10/40) 60 TL.
Yağ filtresi 20 TL.
İşçilik 100 TL.

Keşke gidonu başka yerden alsaydınız. Çokmuş fiyatı.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Keşke gidonu başka yerden alsaydınız. Çokmuş fiyatı.

Çok fazla araştırmadım, açıkçası enduromarkette bulunan kaliteli ürünler de en az 150 lira zaten. Ucuz bir gidon da takmak istemiyorum yine düşücem, daha fena bükülcek çünkü :) Biraz da üşendim bu seferlik de böyle olsun dedim aslında :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
1,000
Çok fazla araştırmadım, açıkçası enduromarkette bulunan kaliteli ürünler de en az 150 lira zaten. Ucuz bir gidon da takmak istemiyorum yine düşücem, daha fena bükülcek çünkü :) Biraz da üşendim bu seferlik de böyle olsun dedim aslında :)

Enduromarket'ten yada yurt dışından kaliteli bir marka alabilirdiniz diye düşünmüştüm :) Güle güle kullanın.
 
Katılım
13 Ara 2013
Mesajlar
447
Motosikleti
2013 Kuba XR 125 - 2023 MG V85TT
zamanında klx alma niyetim vardı çok baktım sonra gittim er6f aldım :) resimler ve videolar güzel elinize sağlık.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
817
Bir geri bildirim :

KLX'imi ilk bakıma (800 km.) götürdüm
Normalde (6000 km'de bir) periyodik bakım : 160 TL.
Benim ekstradan değiştirilmesi gereken parçalar vardı, maliyetleri şu şekilde :
Gidon 185 TL.
Manet (debriyaj) 12 TL.
Manet (fren) 30 TL.
Ayna 75 TL.
Yağ (2 litre/Motul Tech4 10/40) 60 TL.
Yağ filtresi 20 TL.
İşçilik 100 TL.


Gidon yine yamulacak, manet yine kırılacak, ayna yine kırılacak.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar, 7 sene önce 1.5 sene süren XL200 maceramdan sonra ikinci el bir KLX250 alarak aranıza katıldım.
Ankara Gölbaşı'nda ikamet etmekteyim, Ankara'daki arkadaşlarla tanışmak isterim.
Hayırlı cumalar ve iyi haftasonları.
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Merhaba arkadaşlar, 7 sene önce 1.5 sene süren XL200 maceramdan sonra ikinci el bir KLX250 alarak aranıza katıldım.
Ankara Gölbaşı'nda ikamet etmekteyim, Ankara'daki arkadaşlarla tanışmak isterim.
Hayırlı cumalar ve iyi haftasonları.

Hayırlı olsun, detayları, fotolarınızı bekleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst